Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Jakie macie obroty po odpaleniu silnika ??
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 04-10-2013, 09:38   

diWhizZ napisał/a:
sprawdź przekaźnik dogrzewania świec ...
nie ma to jak manualny przycisk w kabinie kierowcy. W moim Miśku zaciął się i świece grzały cały czas aż do upalenia :twisted: co skutkowało szlifowaniem głowicy i regeneracją turbiny :shock:
Heilsberg napisał/a:
W starszych Pajero był ręczny gaz.
gorzej jak skubaniutka linka zacięła się .
Heilsberg napisał/a:
Robił nawet za pseudotempomat jak było trzeba.
Prawda, szczególnie na długich odcinkach z monotonną jazdą autostradową tylko działa w jedną stronę :) W 2,8 nie mam czegoś takiego, jest w 2,5 ale On z roku 92 :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Piotrek_81 
Nowy Forumowicz
Piter

Auto: pajero 2.8 td 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 2
Skąd: lomza
Wysłany: 15-12-2013, 21:26   wysokie obroty po odpaleniu 2.8 td

Witam w moim misku 2.8 td ostatnio pojawily sie wysokie obroty po odpaleniu tak 1800 nawet czasem pod 2000 obr kojarzycie co sie moze dziac bo normalne to to nie jesst . Prosze o porady z gory dziekuje. Pozdrawiam
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 16-12-2013, 12:19   

Albo linka gazu "stoi" w pancerzu albo najnormalniej w świecie trzeba umyć wszystko co jest przy tejże tzn wszystkie ciegiełka może sprężyna odbijająca już siadła. Sorki prozaiczna sprawa :mrgreen: dywanik pod nogami się zawinął i blokuje pedał gazu :mrgreen:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Piotrek_81 
Nowy Forumowicz
Piter

Auto: pajero 2.8 td 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 2
Skąd: lomza
Wysłany: 16-12-2013, 22:22   

Dzieki za odpowiedz. Dywanik nie wchodzi w gre he he :lol: a sprezynka odbijajaca gas jest peknieta ale to tez nie to bo nawet po odbiciu pedalu gazu nic sie nie zmienia. Dalem auto do sprawdzenia moze faktycznie trzeba tam poczyscic to wszystko. Jeszcze raz dzieki pozdrawiam.
 
 
muzzy 
Nowy Forumowicz

Auto: Feroza Daihatsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 14
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-10-2015, 05:42   

Podłączam się pod temat 2.8 td tez mi na zimnym chodzu na 600 obrotach a pozniej na 900 idzie po 3-4 minutach, ten przyspiesznik się jakoś reguluje? naprawia? On bierze temp z płynu chłodzącego?
_________________
Docelowo Pajero II
 
 
Lotnik1414 
Forumowicz

Auto: Pajero II long 2.8 superselect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lis 2018
Posty: 204
Skąd: Strzebiń / Gdańsk
Wysłany: 22-11-2018, 23:51   

Hej podłącze się pod temat mi trzyma 2.8 1000/1050rpm jak to zrobić aby było mniej? Gdzie jest ten woskowy "dynks"
 
 
robal87 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2018
Posty: 17
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-01-2019, 17:59   

I ja się podpinam. Po dłuższym postoju po odpaleniu mam obroty na poziomie 600, również wpada w drgania. Kilka razy zdarzyło się, że auto zgasło i dopiero po pewnym czasie udało się odpalić (chyba pompowanie ręczne pompką na filtrze paliwa pomogło). Mam lekko spocony jeden wtryskiwacz.. Pytanie, czy obstawiać wtryskiwacz (2 miesiące temu regenerowany i znów się poci), czy raczej to będzie owy simmering na pompie? Podeśle ktoś też link do niego i jaki kłopot jest z jego wymianą?
 
 
szofer33 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 3D SuperSelect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 118
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 10-01-2019, 20:50   

Temat stary jak Pajero z tym simeringiem czy inaczej uszczelniaczem w pompie. Mnie też to czeka ale na wiosne się za to wezme. Temat tymczasowo porannych czkawek itd. załatwił zawór zwrotny przed filtrem oraz dodatkowa popmpka elektryczna. Jednkaże widzę że rośnie mi poziom oleju w silniku wiec simering już mocno puszcza. Sam tego nie zrobie a przy okazji wyciagniecia pompy dam ja do ogólnego przeglądniecia czy wtryski Ok i inne uszczelnienia.
Troche w tym temacie jest wiecej na:

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=69387&postdays=0&postorder=asc&highlight=brak+mocy&start=30
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=81161
Pozdrawiam.
 
 
robal87 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2018
Posty: 17
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-02-2019, 18:06   

Oddałem auto do dieselarza, pompa ponoć jest szczelna, podłączył przezroczyste wężyki i problem zapowietrzania jest wcześniej. Obstawia na tą chwilę elektrozawór pompy...
Niestety są 2 problemy:
1. W większości przypadków odpala bez problemu, jakieś 30% przypadków kończą się gaśnięciem i dławieniem.
2. Nigdzie nie można dostać tego elektrozaworu - w InterCars dopiero dostępny jest na lipiec. Szukając używek wszyscy chcą mi sprzedać całą pompę. Kojarzycie może czy można z czegoś innego taki zawór założyć?
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 04-02-2019, 18:34   

robal87 napisał/a:
w InterCars dopiero dostępny jest na lipiec.
zapytaj w https://e-pajero.pl/
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
szofer33 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 3D SuperSelect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 118
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 04-02-2019, 21:05   

Nie bardzo wiem o jaki zawór kolego chodzi? Chyba że coś montowane na samej pompie ale nie słyszałem o tym jeszcze. Podłączył wężyki przeźroczyste twój mechanik i co stwierdził że nie lecą bąbelki powietrza?
Mogą nie lecieć ale zobacz po nocy czy w przewodach jest nadal paliwo.
 
 
robal87 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2018
Posty: 17
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-02-2019, 17:42   

Tak, elektrozawór montowany na pompie bezpośrednio.
A co do mechanika, to podłączył wężyki - najpierw było powietrze, więc wymienił na nowe, jednak nic nie pomogło. Wg niego nic nie wskazuje na to, żeby pompa zapowietrzała, więc wyklucza simmering. Po podłączeniu nowych wężyków niby nie widać powietrza. Problem w tym, że zdarza się to (gaśnie po odpaleniu i pracy kilkudziesięciu sekund) może 1-2 razy w tygodniu (choć czasem 2 dni pod rząd), stąd ciężko to zdiagnozować.
Dlatego też przypuszcza, że może to być elektrozawór, który raz na jakiś czas się zacina. Macie jakieś inne pomysły?
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 05-02-2019, 18:05   

robal87 napisał/a:
Po podłączeniu nowych wężyków niby nie widać powietrza.
robal87 napisał/a:
A co do mechanika
zmień mechanika :) Też przerabiałem temat :-X Zaworki zwrotne,wężyki itp. itd. Wymiana simeringa za 20zł i problem w 100% zniknął. Masz jeszcze jedną próbę ->> paliwo bezpośrednio z baniaka/kanistra przed 1) filtrem 2) za filtrem. Ale obstawiam że to simering w pompie.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
robal87 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2018
Posty: 17
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-02-2019, 20:04   

No trochę naczytałem się forum i sam od początku na to stawiałem, jednak mechanik zapewnia mnie w 100%, że pompa jest dobra.
Obstawia elektrozawór, ponieważ dzieje się to losowo (że niby elektryka płata figle), a raczej rzadziej niż częściej. Czy miałeś też takie objawy, że w większości przypadków było ok, a tylko wtedy kiedy potrzebowałeś auto właśnie wtedy miał kaprys?

Druga sprawa, czy simmering rownież może być przyczyną braku ssania i obrotów na poziomie 600 po odpaleniu?
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 06-02-2019, 08:53   

robal87 napisał/a:
Czy miałeś też takie objawy, że w większości przypadków było ok, a tylko wtedy kiedy potrzebowałeś auto właśnie wtedy miał kaprys?
oj tak :)
robal87 napisał/a:
Druga sprawa, czy simmering rownież może być przyczyną braku ssania i obrotów na poziomie 600 po odpaleniu?
Może tak być ->> ??? Jak pojechałem do warsztatu na wymianę simeringu,polecił bym Ci go ale jest w okolicach Tarnowa,po wyjęciu pompy było tyle syfu w pompie że cud że działała. W trakcie prób ogarnięcia tematu miałem założoną na zasileniu przy baku pompkę elektryczną->> wtedy było OK. Nie pytaj jaka pompka bo to już prehistoria :)
robal87 napisał/a:
jednak mechanik zapewnia mnie w 100%, że pompa jest dobra.
pompa tak a jednak ->>> ?????. Sama wymiana,simering, jest prosta ale wyjęcie i montaż,pompy, dość kłopotliwy i może mechanik tego sie obawia ????
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.