Subaru Impreza GD AT |
Autor |
Wiadomość |
lolo.lolo
Forumowicz O1T rodzinny :-)))

Auto: O1T '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 289 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 14-01-2019, 14:33 Subaru Impreza GD AT
|
|
|
Witam wszystkich "nieMiśków"
z racji tego, że jeden wóz w domu to jednak za mało - trzeba mieć jakąś alternatywę
Szukałem długo Subaru Forestera, ale temat strasznie ciężki znaleźć coś bez rudej i dziur ... . Miał być koniecznie w automacie dla lepszego komfortu bujania się po mieście w korkach.
Po przemierzeniu paru kilometrów i oglądnięciu paru "padlin" (miały być igły hyhy) pojawiło się ogłoszonko "Imprezy" i to w automacie ... kilka zdjęć z ogłoszenia:
stan jak na te lata - czyli z 2006r. bardzo fajny, po wymianie rozrządu, olejów i filtrów (silnik + skrzynia), szyberdach, grzane fotele, elektryczne szyby i lusterka (podgrzewane) - nie było wyjścia trzeba było brać
Już pod domkiem
jedyny jak na tą chwilę mankament to dziura ..... hyhy
ale szybciutko zamówiona pułeczka i teraz wygląda jak należy
wymieniłem też dywaniki (narazie na gumowe z racji pory roku), na wiosnę zakup nowych welurowych
Z racji tego, że opony miały już 7 lat szybki zakup i wymiana na nowe
zobaczymy jak się będą sprawować
wymieniłem też olej (bo od ostatniej wymiany zrobione już około 8 tys. km)
Kiedy otwieram maskę, ukazuję się taki widok .... qrde jakiś taki chaos małe japończyki skośnookie urządziły ...
... narazie trzeba się podelektować jazdą i zobaczymy co czas przyniesie ... |
_________________ ----------------------------------------------
Dotychczasowy dorobek:
BMW 320
Skoda Fabia 64 KM
VW Passat B5 V6 193 KM
Fiat Bravo
Renault Laguna V6 201 KM
VW Golf IV 180 KM
VW Passat B5 130 KM
Subaru Impreza GD AT Kombi 160 KM https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1588134&sid=bd1b4a62bbe5478c901e33f3119c3a8c#1588134
Mitsubishi O1T 250 KM/410Nm: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=106275
Subaru Forester 2.0 XT AT MY04 177 KM https://forum.subaru.pl/topic/117986-samoch%C3%B3d-rodzinny-forester-20-xt-at/
Subaru Forester 2.5 XT AT MY08 280KM/430Nm |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 15-01-2019, 15:04
|
|
|
Lepszy Power Gamoniu jest więc tylko gratulować Marcinie
Niech służy |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 15-01-2019, 18:03
|
|
|
miałem starszą wersję w turbo,wrażenia z jazdy niesamowite szczególnie w zimie,niech się dobrze sprawuje |
|
|
|
 |
lolo.lolo
Forumowicz O1T rodzinny :-)))

Auto: O1T '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 289 Skąd: dokąd
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10647 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 16-01-2019, 14:09
|
|
|
jak to znosi LPG?
CO z regulacja luzu? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
lolo.lolo
Forumowicz O1T rodzinny :-)))

Auto: O1T '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 289 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 16-01-2019, 20:06
|
|
|
Marcino napisał/a: | jak to znosi LPG? |
jak każdy inny silnik ... jak są dobrane odpowiednie komponenty, porządny montaż wszystkiego i odpowiednio wystrojona instalacja )w ruchu drogowym, a nie w garażu) to nie ma najmniejszego problemu - no i pilnowanie co jakiś czas sprawdzenia mapy i wymiana filtrów ... aaaa i nie tankować gazu na stacjach "no name", bo jednym takim tankowaniem czasem można narobić sobie duuuużżooo szkody
Marcino napisał/a: | CO z regulacja luzu? |
no niestety "ręczna", ale na szczęście nie robi się tego za często hyhy |
_________________ ----------------------------------------------
Dotychczasowy dorobek:
BMW 320
Skoda Fabia 64 KM
VW Passat B5 V6 193 KM
Fiat Bravo
Renault Laguna V6 201 KM
VW Golf IV 180 KM
VW Passat B5 130 KM
Subaru Impreza GD AT Kombi 160 KM https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1588134&sid=bd1b4a62bbe5478c901e33f3119c3a8c#1588134
Mitsubishi O1T 250 KM/410Nm: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=106275
Subaru Forester 2.0 XT AT MY04 177 KM https://forum.subaru.pl/topic/117986-samoch%C3%B3d-rodzinny-forester-20-xt-at/
Subaru Forester 2.5 XT AT MY08 280KM/430Nm |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-01-2019, 07:16
|
|
|
lolo.lolo napisał/a: | i nie tankować gazu na stacjach "no name", bo jednym takim tankowaniem czasem można narobić sobie duuuużżooo szkody | Byś sie nie zdziwił jak kiedyś w jakims zakatku PL zatankujesz LPG na znanej stacji i auto nie będzie mialo siły jechac, niestety ale tu nie ma reguły czy stacja znana czy nie, nie ma ustawy ktora by narzucała standard czystosci/jakosci LPG, tu jest problem. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
lolo.lolo
Forumowicz O1T rodzinny :-)))

Auto: O1T '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 289 Skąd: dokąd
|
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5352 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 17-01-2019, 10:39
|
|
|
robertdg, masz rację. W te wakacje po jednym tankowaniu na BP w Gdańsku nie mogłem wrócić autostradą do domu. Maksymalne doładowanie 0,2b powyżej przepinało na benzynę, tak się mordowałem 300 kilometrów ponad. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
lolo.lolo
Forumowicz O1T rodzinny :-)))

Auto: O1T '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 289 Skąd: dokąd
|
|
|
|
 |
Olivia
Forumowicz Pod nickiem
Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 28 Mar 2009 Posty: 1297 Skąd: Cisów
|
Wysłany: 17-01-2019, 18:04
|
|
|
To prawda że w wyniku montażu LPG trzeba częściej regulować luz zaworowy ? Nie wiem czy to prawda lub już pamięć nie ta i być może silniki mi się pomyliły ale słuchając audycji w radio kierownik warsztatu w Subaru mówił że do regulacji luzu zaworowego coś tam mocno trzeba było grzebać w silniku. Pewnie to było o silniku 2.0 177 PS. One wtedy były popularne. Dużo osób narzekało na Subaru. Później była ta akcja ze sprzęglami w dieslach. Ich kierowcy nie umieli ruszać autami z napędem na obie osie i dużym momentem w wyniku czego palili sprzęgła przy przebiegach 40-60 tyś km |
_________________ Niebiańska robota |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 17-01-2019, 20:09
|
|
|
Nie tyle co grzebać ale wyciągnąć z auta. To boxer zatem dostęp kiepski. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-01-2019, 20:31
|
|
|
Mimo ręcznej regulacji luzu zaworowego silniki w tych autkach są wytrzymałe ale właśnie z niektórymi jest ten problem że do wymiany rozrządu czy regulacji zaworów silnik trzeba wyciągać.
Olivia, jeśli wtryskiwacze gazowe będą odpowiednio wydajne i precyzyjne a reduktor odpowiednio wydajny i stabilny ciśnieniowo i termicznie a wszytko zostanie zamontowane zgodnie ze sztuką i dobrze wyregulowane to zawory na LPG powinny zużywać się tak samo jak na benzynie. Dodatkowo LPG spala się dłużej niż benzyna więc podczas pracy na gazie zapłon powinien być odpowiednio bardziej wyprzedzony niż jak jest dla benzyny aby gaz zdążył się dopalić przed otwarciem się zaworów wydechowych. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24252 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-01-2019, 20:35
|
|
|
M.in. dlatego zrezygnowałem z kupna forestera. Pomijając, że auto było głośne i mułowate (silnik 2.5 turbo!), to jeszcze niewygodne, sporo pali przez AWD i właśnie ten serwis wymagający wyciągania silnika... |
|
|
|
 |
|