| 
		Subaru Impreza GD AT | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 lolo.lolo  		  
		 
         Forumowicz O1T rodzinny :-)))
  
  
                  Auto: O1T '06 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 289 Skąd: dokąd 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-01-2019, 14:33   Subaru Impreza GD AT
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam wszystkich "nieMiśków"     
 
 
z racji tego, że jeden wóz w domu to jednak za mało - trzeba mieć jakąś alternatywę     
 
Szukałem długo Subaru Forestera, ale temat strasznie ciężki znaleźć coś bez rudej i dziur ...     . Miał być koniecznie w automacie dla lepszego komfortu bujania się po mieście w korkach.
 
Po przemierzeniu paru kilometrów i oglądnięciu paru "padlin" (miały być igły hyhy) pojawiło się ogłoszonko "Imprezy" i to w automacie ... kilka zdjęć z ogłoszenia:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
stan jak na te lata - czyli z 2006r. bardzo fajny, po wymianie rozrządu, olejów i filtrów (silnik + skrzynia), szyberdach, grzane fotele, elektryczne szyby i lusterka (podgrzewane) - nie było wyjścia trzeba było brać             
 
 
Już pod domkiem
 
 
 
 
 
jedyny jak na tą chwilę mankament to dziura ..... hyhy
 
 
 
 
 
ale szybciutko zamówiona pułeczka i teraz wygląda jak należy     
 
 
 
 
 
wymieniłem też dywaniki (narazie na gumowe z racji pory roku), na wiosnę zakup nowych welurowych
 
 
 
 
 
Z racji tego, że opony miały już 7 lat szybki zakup i wymiana na nowe
 
 
 
 
 
 
 
zobaczymy jak się będą sprawować     
 
 
 
 
 
wymieniłem też olej (bo od ostatniej wymiany zrobione już około 8 tys. km)
 
 
 
 
 
Kiedy otwieram maskę, ukazuję się taki widok .... qrde jakiś taki chaos małe japończyki skośnookie urządziły ...    
 
 
 
 
 
... narazie trzeba się podelektować jazdą i zobaczymy co czas przyniesie ... | 
             
						
				_________________ ----------------------------------------------
 
Dotychczasowy dorobek:
 
BMW 320
 
Skoda Fabia 64 KM
 
VW Passat B5 V6 193 KM
 
Fiat Bravo
 
Renault Laguna V6 201 KM
 
VW Golf IV 180 KM
 
VW Passat B5 130 KM
 
Subaru Impreza GD AT Kombi 160 KM https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1588134&sid=bd1b4a62bbe5478c901e33f3119c3a8c#1588134
 
Mitsubishi O1T 250 KM/410Nm: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=106275
 
Subaru Forester 2.0 XT AT MY04 177 KM https://forum.subaru.pl/topic/117986-samoch%C3%B3d-rodzinny-forester-20-xt-at/
 
Subaru Forester 2.5 XT AT MY08 280KM/430Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Jaro1974  		  
		 
         Mitsumaniak Outsilverman ;-)
  
  
                  Auto: O1 bez T, EA5A i moto 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20742 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-) 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 staszq2  		  
		 
         Mitsumaniak Cichociemny
  
  
                  Auto: Jedyne słuszne 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-01-2019, 15:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Lepszy Power Gamoniu jest więc tylko gratulować Marcinie     
 
Niech służy     | 
             
						
				_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
 
 
Mam japońskie TURBO    do tego AWD 
 
Moja historia motoryzacji:
 
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
 
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8 
 
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
 
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
 
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
 
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
 
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
 
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
 
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
 
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T 
 
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 radek79  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: x5 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-01-2019, 18:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | miałem starszą wersję w turbo,wrażenia z jazdy niesamowite szczególnie w zimie,niech się dobrze sprawuje | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 lolo.lolo  		  
		 
         Forumowicz O1T rodzinny :-)))
  
  
                  Auto: O1T '06 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 289 Skąd: dokąd 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-01-2019, 14:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak to znosi LPG?  
 
CO z regulacja luzu? | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 lolo.lolo  		  
		 
         Forumowicz O1T rodzinny :-)))
  
  
                  Auto: O1T '06 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 289 Skąd: dokąd 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-01-2019, 20:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Marcino napisał/a: | 	 		  | jak to znosi LPG?  | 	  
 
 
jak każdy inny silnik      ... jak są dobrane odpowiednie komponenty, porządny montaż wszystkiego i odpowiednio wystrojona instalacja )w ruchu drogowym, a nie w garażu) to nie ma najmniejszego problemu - no i pilnowanie co jakiś czas sprawdzenia mapy i wymiana filtrów ... aaaa i nie tankować gazu na stacjach "no name", bo jednym takim tankowaniem czasem można narobić sobie duuuużżooo szkody     
 
 
 	  | Marcino napisał/a: | 	 		  |  CO z regulacja luzu? | 	  
 
 
no niestety "ręczna", ale na szczęście nie robi się tego za często hyhy | 
             
						
				_________________ ----------------------------------------------
 
Dotychczasowy dorobek:
 
BMW 320
 
Skoda Fabia 64 KM
 
VW Passat B5 V6 193 KM
 
Fiat Bravo
 
Renault Laguna V6 201 KM
 
VW Golf IV 180 KM
 
VW Passat B5 130 KM
 
Subaru Impreza GD AT Kombi 160 KM https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1588134&sid=bd1b4a62bbe5478c901e33f3119c3a8c#1588134
 
Mitsubishi O1T 250 KM/410Nm: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=106275
 
Subaru Forester 2.0 XT AT MY04 177 KM https://forum.subaru.pl/topic/117986-samoch%C3%B3d-rodzinny-forester-20-xt-at/
 
Subaru Forester 2.5 XT AT MY08 280KM/430Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-01-2019, 07:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | lolo.lolo napisał/a: | 	 		  |  i nie tankować gazu na stacjach "no name", bo jednym takim tankowaniem czasem można narobić sobie duuuużżooo szkody    | 	  Byś sie nie zdziwił jak kiedyś w jakims zakatku PL zatankujesz LPG na znanej stacji i auto nie będzie mialo siły jechac, niestety ale tu nie ma reguły czy stacja znana czy nie, nie ma ustawy ktora by narzucała standard czystosci/jakosci LPG, tu jest problem. | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 lolo.lolo  		  
		 
         Forumowicz O1T rodzinny :-)))
  
  
                  Auto: O1T '06 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 289 Skąd: dokąd 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bzyk_R1  		  
		 
         Mitsumaniak Outlanderowiec
  
  
                  Auto: O1T LSRG 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5375 Skąd: Pińczów TPI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-01-2019, 10:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | robertdg, masz rację. W te wakacje po jednym tankowaniu na BP w Gdańsku nie mogłem wrócić autostradą do domu. Maksymalne doładowanie 0,2b powyżej przepinało na benzynę, tak się mordowałem 300 kilometrów ponad. | 
             
						
				_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
 
Tam wszędzie, gdzie się pali,
 
Ty mi, o Panie, siłę daj,
 
Bym życie ludzkie ocalił. 
 
  
 
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343  ターボアウトランダー
 
Legenda we własnym garażu:  http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
 
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
 
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
 
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg      A czy Ty Gość już subskrybujesz? 
 
 
STOP HYBRID GO LPG | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 lolo.lolo  		  
		 
         Forumowicz O1T rodzinny :-)))
  
  
                  Auto: O1T '06 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 289 Skąd: dokąd 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Olivia  		  
		 
         Forumowicz Pod nickiem
  
                  Auto: psujący się 
                  Kraj/Country: Kuba 
                  Pomogła: 3 razy Dołączyła: 28 Mar 2009 Posty: 1297 Skąd: Cisów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-01-2019, 18:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               To prawda że w wyniku montażu LPG trzeba częściej regulować luz zaworowy ? Nie wiem czy to prawda lub już pamięć nie ta i być może silniki mi się pomyliły ale słuchając audycji w radio kierownik warsztatu w Subaru mówił że do regulacji luzu zaworowego coś tam mocno trzeba było grzebać w silniku. Pewnie to było o silniku 2.0 177 PS. One wtedy były popularne. Dużo osób narzekało na Subaru. Później była ta akcja ze sprzęglami w dieslach. Ich kierowcy nie umieli ruszać autami z napędem na obie osie i dużym momentem w wyniku czego palili sprzęgła przy przebiegach 40-60 tyś km    | 
             
						
				_________________ Niebiańska robota | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 sampler  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2355 Skąd: Lubin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-01-2019, 20:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie tyle co grzebać ale wyciągnąć z auta. To boxer zatem dostęp kiepski. | 
             
						
				_________________ BYŁY:
 
GALANT E34 1.8 TD 
 
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V 
 
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V 
 
Xsara 1.4i
 
 
SĄ:
 
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
 
Peugeot 308 2.0 HDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 plecho1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: NX300h 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-01-2019, 20:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mimo ręcznej regulacji luzu zaworowego silniki w tych autkach są wytrzymałe ale właśnie z niektórymi jest ten problem że do wymiany rozrządu czy regulacji zaworów silnik trzeba wyciągać.
 
Olivia, jeśli wtryskiwacze gazowe będą odpowiednio wydajne i precyzyjne a reduktor odpowiednio wydajny i stabilny ciśnieniowo i termicznie a wszytko zostanie zamontowane zgodnie ze sztuką i dobrze wyregulowane to zawory na LPG powinny zużywać się tak samo jak na benzynie. Dodatkowo LPG spala się dłużej niż benzyna więc podczas pracy na gazie zapłon powinien być odpowiednio bardziej wyprzedzony niż jak jest dla benzyny aby gaz zdążył się dopalić przed otwarciem się zaworów wydechowych. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-01-2019, 20:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | M.in. dlatego zrezygnowałem z kupna forestera. Pomijając, że auto było głośne i mułowate (silnik 2.5 turbo!), to jeszcze niewygodne, sporo pali przez AWD i właśnie ten serwis wymagający wyciągania silnika... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |