Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tylny most/dyfer
Autor Wiadomość
Sadziprz77 
Nowy Forumowicz
Sadziprz

Auto: Outlander I, 2,0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 20
Skąd: łódzkie
Wysłany: 21-11-2018, 18:48   Tylny most/dyfer

Witam serdecznie, mam krótkie pytanko - czy tylny dyfer we wszystkich OT1 jest taki sam?? czy np. do Turbo jest inny??
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 21-11-2018, 20:18   

We wszystkich O1T (turbo) jest taki sam natomiast różni się od tych z wolnossących.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
eMKa audio 
Nowy Forumowicz
eMKa audio

Auto: outlander I turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2017
Posty: 9
Skąd: Grochowa
Wysłany: 16-02-2019, 18:46   

Witam
Mam do wymiany dyfer w OT1 czy ktoś z was ma jakiś symbol
(na obudowie) lub model żeby zweryfikować ???
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 16-02-2019, 19:27   

eMKa audio, nr oem MN150637 i taki miałem na obudowie, było jeszcze jedno inne oznaczenie ale nie mogę odnaleźć fotki
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
eMKa audio 
Nowy Forumowicz
eMKa audio

Auto: outlander I turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2017
Posty: 9
Skąd: Grochowa
Wysłany: 18-02-2019, 07:22   

Witam dziękuję ale jak byś znalazł ten drugi symbol to będę wdzięczny
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 18-02-2019, 10:35   

Ten drugi numer to 3501A017
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 18-02-2019, 16:35   

Bzyk_R1 napisał/a:
Ten drugi numer to 3501A017

Kurka to był inny bo pamiętam trzy 7 pod rząd w nim ... Hmmm
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 18-02-2019, 18:14   

Stasio to jest info z ruskiego katalogu. Ten drugi się zgadza.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 24-02-2019, 12:59   

Mój dyfer złapał spore luzy jakiś czas temu i kupiłem używkę w bardzo dobrym stanie. Od strony wału daje się wyczuć minimalny luz. Serwisówka zakłada dopuszczalny zakres luzu 5mm. Wg sposobu mierzenia z serwisówki, u mnie luz od strony wału wynosi ok 0.5mm, a od strony półosi jest niewyczuwalny ręką. Dyfer mam na stole, auto jeździ więc mogę podjąć się likwidacji tego luzu. Pytanie jaką wartość ma fabryczny dyfer prosto z fabryki? Czy jest różnica w mierzeniu tego luzu na samochodzie i na stole? Na samochodzie niby "rozpęd" bezwładnością wału pozwala mocniej "stuknąć", ale na stole mam dyfer ze spuszczonym olejem (tylko niewielki film olejowy na powierzchni).
 
 
kazma 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 1 2.4 mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2019
Posty: 23
Skąd: Giżycko
Wysłany: 19-10-2021, 08:42   

Mam pytanie odnośnie wkładania półosi w dyfer, z wyjęciem nie było problemu natomiast jak wcisnąć wieloklin przegubu do końca bo nie chce mi dojść. Wiem że jest tam zabezpieczenie w postaci pierścienia.

W serwisówce o procesie instalacji jest tylko
INSTALLATION SERVICE POINTS
>>A<< DRIVE SHAFT INSTALLATION
CAUTION
When installing the drive shaft, be careful that
the spline part of the drive shaft does not
damage the oil seal.

Czyli uważać na uszczelkę żeby jej nie uszkodzić.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24313
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-10-2021, 11:58   

młotkiem gumowym wystarczy puknąć :)
a ja nawet samym rozpędem półośki wbijam
 
 
kazma 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 1 2.4 mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2019
Posty: 23
Skąd: Giżycko
Wysłany: 19-10-2021, 12:22   

Wolałem zapytać bo przy tym samochodzie nauczyłem się że pomału i cierpliwie 😂

[ Dodano: 20-10-2021, 14:24 ]
Zwracaliscie może uwagę czy jest jakaś różnica w tych ciężarkach co idą do dyfru i do tego ramienia tylnego ? To samo o amortyzator dynamiczny co jest montowany do dyferencjału, ma to jakiś nr katalogowy ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.