Którędy przejść z momory silnika do wnętrza auta? |
Autor |
Wiadomość |
WiValdiBB
Forumowicz WiValiBB

Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 260 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-02-2019, 21:24
|
|
|
Moody napisał/a: | A powiedzcie, robicie to jakimiś specjalnymi przewodami (automotive)?
No bo na ten zakres temperatur to ja bym się bał, że na takim zwykłym izolacja szybko skruszeje/sparcieje. | Ja mam specjalne kable przemysłowe w ekranie do automatyki bo robie takie tematy, ale zawsze warto dać to w peszel samochodowy, z tym ze przejścia nie odkryłem, bede coś grzebał to zdejmę dolot, filtr paliwa bo podobno gdzieś za nim jest oczko z gumową przelotka. Tymczasowo zamontowałem buzzer pod maską, teraz słysze kiedy mi świece tak naprawdę się wyłączają |
_________________ 4x4 ForEver |
|
|
|
 |
Maniek600
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018 Posty: 49 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 19-02-2019, 22:28
|
|
|
Wczoraj przeciagalem kabel z komory do wnetrza bo zachcialo mi sie drl...dostep masakryczny....najlepiek jest wyciagnac caly dolot powietrza wraz z rura plastikowa co idzie pod rozpórką kielichow, wtedy ukaze sie guma o jajowatym ksztalcie przez ktora trzeba sie przebic sztywnym drutem i przeciagnac kabel. Stojac przed autem guma jest po lewej strony filtra paliwa mniej wiecej na jego wysokosci -w 2.0did. Ogolnie z godzina roboty. |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 19-02-2019, 22:51
|
|
|
a po co tam przewod przeciagales
napiecie do zasilania bierzesz z skrzynki w komorze silnika a wlaczanie DRL stosujesz przez przekaznik rozwierny
automatu nie trzeba miec bo czujnik zmierzchu jest fabrycznie zamontowany
chyba ze chcesz miec wogole mozliwosc miec wylanczania DRL gdy silnik pracuje (np. wieczorem by te swiatla nie palily sie) to trzeba przewod do wlacznika ciagnac do srodka |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
Maniek600
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018 Posty: 49 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 20-02-2019, 11:12
|
|
|
Rozkleilem halogeny i wstawilem w nie ringi, od ringow pociagnalem kabel do kabiny i podlaczylem bezposrednio pod wlacznik Drl. Plus i minus wlacznika podlaczylem w okolicy skrzynki bezpiecznikow w kabinie. Drl moge zapalic najwczesniej w momencie przekrecenia stacyjki -zaplonu, i ja decyduje kiedy maja sie palic a kiedy nie. W razie gdybym zapomnial je wylaczyc to po zgaszeniu auta drl rowniez gasna. Ogolnie zadnej filozofii. A efekt bardzo fajny. |
|
|
|
 |
WiValdiBB
Forumowicz WiValiBB

Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 260 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-02-2019, 16:20
|
|
|
Maniek600 napisał/a: | Wczoraj przeciagalem kabel z komory do wnetrza bo zachcialo mi sie drl...dostep masakryczny....najlepiek jest wyciagnac caly dolot powietrza wraz z rura plastikowa co idzie pod rozpórką kielichow, wtedy ukaze sie guma o jajowatym ksztalcie przez ktora trzeba sie przebic sztywnym drutem i przeciagnac kabel. Stojac przed autem guma jest po lewej strony filtra paliwa mniej wiecej na jego wysokosci -w 2.0did. Ogolnie z godzina roboty. | Dzięki, zrobi się cieplej sprawdzimy to w 2,2
Tak a propos DRL, czy Halogeny sa na odowiedniej wysokości ? a co z E ? |
_________________ 4x4 ForEver |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 20-02-2019, 16:33
|
|
|
Maniek600 napisał/a: | Rozkleilem halogeny i wstawilem w nie ringi, od ringow pociagnalem kabel do kabiny i podlaczylem bezposrednio pod wlacznik Drl. Plus i minus wlacznika podlaczylem w okolicy skrzynki bezpiecznikow w kabinie. Drl moge zapalic najwczesniej w momencie przekrecenia stacyjki -zaplonu, i ja decyduje kiedy maja sie palic a kiedy nie. W razie gdybym zapomnial je wylaczyc to po zgaszeniu auta drl rowniez gasna. Ogolnie zadnej filozofii. A efekt bardzo fajny. |
a gdzie masz ten orginalny wlacznik ? |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 444 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 20-02-2019, 16:43
|
|
|
WiValdiBB napisał/a: | Tak a propos DRL, czy Halogeny sa na odowiedniej wysokości ? a co z E ? | A co kolega ma na myśli z tym E ? Miejsce pod halogeny jest delikatnie za nisko jak dobrze kojarzę względem wymogów dotyczących DRL ale że u nas mało kto to sprawdza ..... |
|
|
|
 |
WiValdiBB
Forumowicz WiValiBB

Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 260 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-02-2019, 18:29
|
|
|
m4rud3r napisał/a: | WiValdiBB napisał/a: | Tak a propos DRL, czy Halogeny sa na odowiedniej wysokości ? a co z E ? | A co kolega ma na myśli z tym E ? Miejsce pod halogeny jest delikatnie za nisko jak dobrze kojarzę względem wymogów dotyczących DRL ale że u nas mało kto to sprawdza ..... | homologacja, [powinno być oznaczenie albo RL albo E..
Chyba jest wyżej niz 25 cm od gleby ?
https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat%C5%82a_do_jazdy_dziennej |
_________________ 4x4 ForEver |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 444 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 20-02-2019, 18:39
|
|
|
Nasze halogeny miśkowe nie mają homologacji do pracy jako dzienne. A jako DLR to z przepisami w 100% zgodne też nie będą ze względu na wysokość ich montażu Tak przynajmniej wychodziło mi z pomiarów metrówką w moim |
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 404 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 20-02-2019, 21:08
|
|
|
m4rud3r napisał/a: | Nasze halogeny miśkowe nie mają homologacji do pracy jako dzienne. A jako DLR to z przepisami w 100% zgodne też nie będą ze względu na wysokość ich montażu Tak przynajmniej wychodziło mi z pomiarów metrówką w moim |
A który z wymiarów nie jest spełniony?
Ja mam DRL w miejsce przeciwmgielnych. |
|
|
|
 |
Maniek600
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018 Posty: 49 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 20-02-2019, 22:52
|
|
|
Wlacznik zamontowalem obok klapki od bezpiecznikow przy lewym kolanie, po halogenach nie idzie poznac ze cos bylo grzebane, swieca mocniej niz nie jedne ori drl, homologacji oczywiscie brak. |
|
|
|
 |
WiValdiBB
Forumowicz WiValiBB

Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 260 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-02-2019, 07:58
|
|
|
Daj foto, ja zmierzam jednak upchnac LEDy wyżej i zastosowac atestowany element |
_________________ 4x4 ForEver |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 21-02-2019, 09:01
|
|
|
Maniek600 napisał/a: | Wlacznik zamontowalem obok klapki od bezpiecznikow przy lewym kolanie, po halogenach nie idzie poznac ze cos bylo grzebane, swieca mocniej niz nie jedne ori drl, homologacji oczywiscie brak. |
to zrobiles tak jak ja
myslalem ze podlaczales pod wylacznik w manetce-niestety tam nie idzie sie podlaczyc bo to CANem jest sterowane |
|
|
|
 |
Maniek600
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018 Posty: 49 Skąd: Koszalin
|
|
|
|
 |
WiValdiBB
Forumowicz WiValiBB

Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 260 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
|