Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Którędy przejść z momory silnika do wnętrza auta?
Autor Wiadomość
WiValdiBB 
Forumowicz
WiValiBB


Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 260
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-02-2019, 21:24   

Moody napisał/a:
A powiedzcie, robicie to jakimiś specjalnymi przewodami (automotive)?
No bo na ten zakres temperatur to ja bym się bał, że na takim zwykłym izolacja szybko skruszeje/sparcieje.
Ja mam specjalne kable przemysłowe w ekranie do automatyki bo robie takie tematy, ale zawsze warto dać to w peszel samochodowy, z tym ze przejścia nie odkryłem, bede coś grzebał to zdejmę dolot, filtr paliwa bo podobno gdzieś za nim jest oczko z gumową przelotka. Tymczasowo zamontowałem buzzer pod maską, teraz słysze kiedy mi świece tak naprawdę się wyłączają
_________________
4x4 ForEver
 
 
Maniek600 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018
Posty: 49
Skąd: Koszalin
Wysłany: 19-02-2019, 22:28   

Wczoraj przeciagalem kabel z komory do wnetrza bo zachcialo mi sie drl...dostep masakryczny....najlepiek jest wyciagnac caly dolot powietrza wraz z rura plastikowa co idzie pod rozpórką kielichow, wtedy ukaze sie guma o jajowatym ksztalcie przez ktora trzeba sie przebic sztywnym drutem i przeciagnac kabel. Stojac przed autem guma jest po lewej strony filtra paliwa mniej wiecej na jego wysokosci -w 2.0did. Ogolnie z godzina roboty.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 19-02-2019, 22:51   

a po co tam przewod przeciagales :lol:

napiecie do zasilania bierzesz z skrzynki w komorze silnika a wlaczanie DRL stosujesz przez przekaznik rozwierny
automatu nie trzeba miec bo czujnik zmierzchu jest fabrycznie zamontowany

chyba ze chcesz miec wogole mozliwosc miec wylanczania DRL gdy silnik pracuje (np. wieczorem by te swiatla nie palily sie) to trzeba przewod do wlacznika ciagnac do srodka :P
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Maniek600 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018
Posty: 49
Skąd: Koszalin
Wysłany: 20-02-2019, 11:12   

Rozkleilem halogeny i wstawilem w nie ringi, od ringow pociagnalem kabel do kabiny i podlaczylem bezposrednio pod wlacznik Drl. Plus i minus wlacznika podlaczylem w okolicy skrzynki bezpiecznikow w kabinie. Drl moge zapalic najwczesniej w momencie przekrecenia stacyjki -zaplonu, i ja decyduje kiedy maja sie palic a kiedy nie. W razie gdybym zapomnial je wylaczyc to po zgaszeniu auta drl rowniez gasna. Ogolnie zadnej filozofii. A efekt bardzo fajny.
 
 
WiValdiBB 
Forumowicz
WiValiBB


Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 260
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-02-2019, 16:20   

Maniek600 napisał/a:
Wczoraj przeciagalem kabel z komory do wnetrza bo zachcialo mi sie drl...dostep masakryczny....najlepiek jest wyciagnac caly dolot powietrza wraz z rura plastikowa co idzie pod rozpórką kielichow, wtedy ukaze sie guma o jajowatym ksztalcie przez ktora trzeba sie przebic sztywnym drutem i przeciagnac kabel. Stojac przed autem guma jest po lewej strony filtra paliwa mniej wiecej na jego wysokosci -w 2.0did. Ogolnie z godzina roboty.
Dzięki, zrobi się cieplej sprawdzimy to w 2,2
Tak a propos DRL, czy Halogeny sa na odowiedniej wysokości ? a co z E ?
_________________
4x4 ForEver
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 20-02-2019, 16:33   

Maniek600 napisał/a:
Rozkleilem halogeny i wstawilem w nie ringi, od ringow pociagnalem kabel do kabiny i podlaczylem bezposrednio pod wlacznik Drl. Plus i minus wlacznika podlaczylem w okolicy skrzynki bezpiecznikow w kabinie. Drl moge zapalic najwczesniej w momencie przekrecenia stacyjki -zaplonu, i ja decyduje kiedy maja sie palic a kiedy nie. W razie gdybym zapomnial je wylaczyc to po zgaszeniu auta drl rowniez gasna. Ogolnie zadnej filozofii. A efekt bardzo fajny.


a gdzie masz ten orginalny wlacznik ?
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 20-02-2019, 16:43   

WiValdiBB napisał/a:
Tak a propos DRL, czy Halogeny sa na odowiedniej wysokości ? a co z E ?
A co kolega ma na myśli z tym E ? Miejsce pod halogeny jest delikatnie za nisko jak dobrze kojarzę względem wymogów dotyczących DRL ale że u nas mało kto to sprawdza ..... ;-)
 
 
WiValdiBB 
Forumowicz
WiValiBB


Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 260
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-02-2019, 18:29   

m4rud3r napisał/a:
WiValdiBB napisał/a:
Tak a propos DRL, czy Halogeny sa na odowiedniej wysokości ? a co z E ?
A co kolega ma na myśli z tym E ? Miejsce pod halogeny jest delikatnie za nisko jak dobrze kojarzę względem wymogów dotyczących DRL ale że u nas mało kto to sprawdza ..... ;-)
homologacja, [powinno być oznaczenie albo RL albo E..
Chyba jest wyżej niz 25 cm od gleby ?
https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat%C5%82a_do_jazdy_dziennej
_________________
4x4 ForEver
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 20-02-2019, 18:39   

Nasze halogeny miśkowe nie mają homologacji do pracy jako dzienne. A jako DLR to z przepisami w 100% zgodne też nie będą ze względu na wysokość ich montażu ;-) Tak przynajmniej wychodziło mi z pomiarów metrówką w moim ;-)
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 20-02-2019, 21:08   

m4rud3r napisał/a:
Nasze halogeny miśkowe nie mają homologacji do pracy jako dzienne. A jako DLR to z przepisami w 100% zgodne też nie będą ze względu na wysokość ich montażu ;-) Tak przynajmniej wychodziło mi z pomiarów metrówką w moim ;-)

A który z wymiarów nie jest spełniony?
Ja mam DRL w miejsce przeciwmgielnych.
 
 
Maniek600 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018
Posty: 49
Skąd: Koszalin
Wysłany: 20-02-2019, 22:52   

Wlacznik zamontowalem obok klapki od bezpiecznikow przy lewym kolanie, po halogenach nie idzie poznac ze cos bylo grzebane, swieca mocniej niz nie jedne ori drl, homologacji oczywiscie brak.
 
 
WiValdiBB 
Forumowicz
WiValiBB


Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 260
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-02-2019, 07:58   

Daj foto, ja zmierzam jednak upchnac LEDy wyżej i zastosowac atestowany element
_________________
4x4 ForEver
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 21-02-2019, 09:01   

Maniek600 napisał/a:
Wlacznik zamontowalem obok klapki od bezpiecznikow przy lewym kolanie, po halogenach nie idzie poznac ze cos bylo grzebane, swieca mocniej niz nie jedne ori drl, homologacji oczywiscie brak.


to zrobiles tak jak ja
myslalem ze podlaczales pod wylacznik w manetce-niestety tam nie idzie sie podlaczyc bo to CANem jest sterowane
 
 
Maniek600 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018
Posty: 49
Skąd: Koszalin
Wysłany: 21-02-2019, 17:08   

https://photos.app.goo.gl/qsbTVaT6JKGJjeSu8
tak to u mnie wyglada.
Nie mierzyłem tego ale halogeny są na pewno wyzej niz 25cm od podloza.
 
 
WiValdiBB 
Forumowicz
WiValiBB


Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 260
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-02-2019, 17:23   

ten fajnie zrobił, no ale rozbiórka lamp
https://www.youtube.com/watch?v=NyWmVuV7DJw
_________________
4x4 ForEver
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.