| Pekla linka od zmiany biegow | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | RomanK   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant (2001) 2.0 136km
 Kraj/Country: Germany
 Dołączył: 04 Maj 2019
 Posty: 14
 Skąd: Berlin
 
 | 
            
               |    Wysłany: 03-06-2019, 13:21   Pekla linka od zmiany biegow |   
 |  
               | 
 |  
               | Pekla linka dzwonilem do ASO 1300 zl !!! Wie moze ktos gdzie zalatwic takie linki? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Faza   Mitsumaniak
 
  
 Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 10 razy
 Dołączył: 01 Sie 2008
 Posty: 330
 Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | RomanK   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant (2001) 2.0 136km
 Kraj/Country: Germany
 Dołączył: 04 Maj 2019
 Posty: 14
 Skąd: Berlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-06-2019, 15:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dziekuje   
 [ Dodano: 04-06-2019, 20:35 ]
 Znalazlem Pana w Szczecinie ktory naprawia takie linki
 
 [ Dodano: 04-06-2019, 20:37 ]
 Jak by ktos kiedys potrzebowal: Kruszwicka 8, 71-043 Szczecin
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Thorni   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant VIII 2.5l 24V 99 EA5W
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 18 Mar 2017
 Posty: 51
 Skąd: Czechowice-Dziedzice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-10-2019, 13:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Cześć. Jest w stanie ktoś poratować wskazówkami na co zwrócić uwagę i jak wymienić samemu pękniętą linkę? Jeszcze nie wjechałem na kanał i nie patrzyłem dokładnie gdzie pękło, ale sądze, że chyba ta najbliżej dźwigni bo 0 hamulca jest. Nie wiem dokładnie ile elementów składa się na układ hamulca ręcznego.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-10-2019, 15:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Temat jest o cięgnach do zmiany biegów. Ale ręczny to się zmienia tak, że odpinasz szczęki w tarczobębnie (piastę trzeba zdjąć dla wygody) i potem zdaje się 4 śrubki trzymające linkę z czego ta w okolicach tylnego zawieszenia na 99% się nie da odkręcić, idą tak w okolicach wydechu od środka to jest łatwe, bo nie trzeba tapicerki ściągać - tylko wsadzasz końcówkę z linką i zaczepiasz wałeczek o tę blachę - schowek wewnętrzny zdejmiesz i wszystko stanie się jasne
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-10-2019, 16:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak żadne koło nie hamuje w ogóle to mógł pęknąć wieszak linek w kabinie przy dźwigni. Wyjmij wkład z podłokietnika i wszystko będzie jasne. Jak pęknie jedna linka to drugie koło powinno trochę hamować. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-10-2019, 10:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie bardzo - po to się linki wahają by wyeliminować problem nierównego brania szczęk po drugiej stronie (lub rozciągnięcia linki) 	  | Hugo napisał/a: |  	  | drugie koło powinno trochę hamować | 
 odłącz sobie jedną i zobacz, że nie naciągniesz tak, żeby wahadło brało sensownie drugą...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-10-2019, 11:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Krzyzak, to zależy jeszcze od luzu na dźwigni ręcznego, na wieszaku. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-10-2019, 18:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | zgodnie z manualem powinno być do pełnego zaciągnięcia 5-7 zębów - więc na tyle się luz ustawia uwierz mi - nie zaciągniesz ręcznego z pękniętą jedną linką
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Thorni   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant VIII 2.5l 24V 99 EA5W
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 18 Mar 2017
 Posty: 51
 Skąd: Czechowice-Dziedzice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-10-2019, 10:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Cyknalem fotke na szybko bo sie zabieram za to. Dziko to troche wyglada.
 
   
 Jak ciagne za linki to ta bardziej naszpanowana jakos idzie a ta dluzsza sie nie rusza.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-10-2019, 17:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dłuższa, czyli do prawego koła jest zerwana. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Thorni   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant VIII 2.5l 24V 99 EA5W
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 18 Mar 2017
 Posty: 51
 Skąd: Czechowice-Dziedzice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-10-2019, 20:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Panowie. Będzie pasować? https://allegro.pl/oferta/linka-hamulca-recznego-mitsubishi-galant-vi-96-03-7299620333
 Sprzedawca ma tu jakieś dwa wymiary:
 
  	  | Cytat: |  	  | MITSUBISHI GALANT VI 1996 - 2003 Wymiary:
 Długość:
 17.2034 - 1851/1585 mm
 17.2035 - 1876/1610 mm
 <<<------A dokładniej pasuje do wszystkich modeli z tabeli
 | 
 
 I czy wystarczy że jedną wymienię czy to będzie problem?
 
 PS: Sory za 'zawłaszczenie tematu'. Nie chce wchodzić w kompetencje, ale chyba lepiej rozdzielić posty.
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-10-2019, 20:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | czytaj!!! - wymiary do prawej i lewej, wybierz odpowiednią 	  | Thorni napisał/a: |  	  | jakieś dwa wymiary | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Thorni   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant VIII 2.5l 24V 99 EA5W
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 18 Mar 2017
 Posty: 51
 Skąd: Czechowice-Dziedzice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-10-2019, 20:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Aaaano, nie skojarzyłem tych numerów. Dzięki.   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10813
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-10-2019, 12:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kup taka zeby była w teflonie zalana. Dłużej pozyje bo taki jest oryginał. |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |