Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pekla linka od zmiany biegow
Autor Wiadomość
RomanK 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant (2001) 2.0 136km
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 04 Maj 2019
Posty: 14
Skąd: Berlin
  Wysłany: 03-06-2019, 14:21   Pekla linka od zmiany biegow

Pekla linka dzwonilem do ASO 1300 zl !!! Wie moze ktos gdzie zalatwic takie linki?
 
 
Faza 
Mitsumaniak


Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 329
Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
Wysłany: 03-06-2019, 14:27   

https://allegro.pl/oferta/linka-zmiany-biegow-mitsubishi-galant-2-0-7523282441
https://allegro.pl/oferta/galant-viii-kombi-lewarek-ciegna-linki-biegow-2-0-8109769829
 
 
RomanK 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant (2001) 2.0 136km
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 04 Maj 2019
Posty: 14
Skąd: Berlin
Wysłany: 03-06-2019, 16:45   

Dziekuje :lol:

[ Dodano: 04-06-2019, 20:35 ]
Znalazlem Pana w Szczecinie ktory naprawia takie linki

[ Dodano: 04-06-2019, 20:37 ]
Jak by ktos kiedys potrzebowal: Kruszwicka 8, 71-043 Szczecin
 
 
Thorni 
Forumowicz


Auto: Galant VIII 2.5l 24V 99 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 51
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 05-10-2019, 14:52   

Cześć.
Jest w stanie ktoś poratować wskazówkami na co zwrócić uwagę i jak wymienić samemu pękniętą linkę? Jeszcze nie wjechałem na kanał i nie patrzyłem dokładnie gdzie pękło, ale sądze, że chyba ta najbliżej dźwigni bo 0 hamulca jest. Nie wiem dokładnie ile elementów składa się na układ hamulca ręcznego.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-10-2019, 16:59   

Temat jest o cięgnach do zmiany biegów. Ale ręczny to się zmienia tak, że odpinasz szczęki w tarczobębnie (piastę trzeba zdjąć dla wygody) i potem zdaje się 4 śrubki trzymające linkę z czego ta w okolicach tylnego zawieszenia na 99% się nie da odkręcić, idą tak w okolicach wydechu
od środka to jest łatwe, bo nie trzeba tapicerki ściągać - tylko wsadzasz końcówkę z linką i zaczepiasz wałeczek o tę blachę - schowek wewnętrzny zdejmiesz i wszystko stanie się jasne
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-10-2019, 17:20   

Jak żadne koło nie hamuje w ogóle to mógł pęknąć wieszak linek w kabinie przy dźwigni. Wyjmij wkład z podłokietnika i wszystko będzie jasne. Jak pęknie jedna linka to drugie koło powinno trochę hamować.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-10-2019, 11:39   

Hugo napisał/a:
drugie koło powinno trochę hamować
nie bardzo - po to się linki wahają by wyeliminować problem nierównego brania szczęk po drugiej stronie (lub rozciągnięcia linki)
odłącz sobie jedną i zobacz, że nie naciągniesz tak, żeby wahadło brało sensownie drugą...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-10-2019, 12:22   

Krzyzak, to zależy jeszcze od luzu na dźwigni ręcznego, na wieszaku.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-10-2019, 19:20   

zgodnie z manualem powinno być do pełnego zaciągnięcia 5-7 zębów - więc na tyle się luz ustawia
uwierz mi - nie zaciągniesz ręcznego z pękniętą jedną linką
 
 
Thorni 
Forumowicz


Auto: Galant VIII 2.5l 24V 99 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 51
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 23-10-2019, 11:50   

Cyknalem fotke na szybko bo sie zabieram za to.
Dziko to troche wyglada.


Jak ciagne za linki to ta bardziej naszpanowana jakos idzie a ta dluzsza sie nie rusza.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-10-2019, 18:38   

Dłuższa, czyli do prawego koła jest zerwana.
 
 
Thorni 
Forumowicz


Auto: Galant VIII 2.5l 24V 99 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 51
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 23-10-2019, 21:00   

Panowie. Będzie pasować?
https://allegro.pl/oferta/linka-hamulca-recznego-mitsubishi-galant-vi-96-03-7299620333
Sprzedawca ma tu jakieś dwa wymiary:
Cytat:
MITSUBISHI GALANT VI 1996 - 2003
Wymiary:
Długość:
17.2034 - 1851/1585 mm
17.2035 - 1876/1610 mm
<<<------A dokładniej pasuje do wszystkich modeli z tabeli


I czy wystarczy że jedną wymienię czy to będzie problem?

PS: Sory za 'zawłaszczenie tematu'. Nie chce wchodzić w kompetencje, ale chyba lepiej rozdzielić posty. :D
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-10-2019, 21:09   

Thorni napisał/a:
jakieś dwa wymiary
czytaj!!! - wymiary do prawej i lewej, wybierz odpowiednią
 
 
Thorni 
Forumowicz


Auto: Galant VIII 2.5l 24V 99 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 51
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 24-10-2019, 21:28   

Aaaano, nie skojarzyłem tych numerów. Dzięki. :D
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 25-10-2019, 13:47   

Kup taka zeby była w teflonie zalana. Dłużej pozyje bo taki jest oryginał.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.