Pekla linka od zmiany biegow |
Autor |
Wiadomość |
RomanK
Nowy Forumowicz
Auto: Galant (2001) 2.0 136km
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 04 Maj 2019 Posty: 14 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 03-06-2019, 14:21 Pekla linka od zmiany biegow
|
|
|
Pekla linka dzwonilem do ASO 1300 zl !!! Wie moze ktos gdzie zalatwic takie linki? |
|
|
|
 |
Faza
Mitsumaniak

Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 329 Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
|
|
|
|
 |
RomanK
Nowy Forumowicz
Auto: Galant (2001) 2.0 136km
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 04 Maj 2019 Posty: 14 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 03-06-2019, 16:45
|
|
|
Dziekuje
[ Dodano: 04-06-2019, 20:35 ]
Znalazlem Pana w Szczecinie ktory naprawia takie linki
[ Dodano: 04-06-2019, 20:37 ]
Jak by ktos kiedys potrzebowal: Kruszwicka 8, 71-043 Szczecin |
|
|
|
 |
Thorni
Forumowicz

Auto: Galant VIII 2.5l 24V 99 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2017 Posty: 51 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 05-10-2019, 14:52
|
|
|
Cześć.
Jest w stanie ktoś poratować wskazówkami na co zwrócić uwagę i jak wymienić samemu pękniętą linkę? Jeszcze nie wjechałem na kanał i nie patrzyłem dokładnie gdzie pękło, ale sądze, że chyba ta najbliżej dźwigni bo 0 hamulca jest. Nie wiem dokładnie ile elementów składa się na układ hamulca ręcznego. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-10-2019, 16:59
|
|
|
Temat jest o cięgnach do zmiany biegów. Ale ręczny to się zmienia tak, że odpinasz szczęki w tarczobębnie (piastę trzeba zdjąć dla wygody) i potem zdaje się 4 śrubki trzymające linkę z czego ta w okolicach tylnego zawieszenia na 99% się nie da odkręcić, idą tak w okolicach wydechu
od środka to jest łatwe, bo nie trzeba tapicerki ściągać - tylko wsadzasz końcówkę z linką i zaczepiasz wałeczek o tę blachę - schowek wewnętrzny zdejmiesz i wszystko stanie się jasne |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-10-2019, 17:20
|
|
|
Jak żadne koło nie hamuje w ogóle to mógł pęknąć wieszak linek w kabinie przy dźwigni. Wyjmij wkład z podłokietnika i wszystko będzie jasne. Jak pęknie jedna linka to drugie koło powinno trochę hamować. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-10-2019, 11:39
|
|
|
Hugo napisał/a: | drugie koło powinno trochę hamować | nie bardzo - po to się linki wahają by wyeliminować problem nierównego brania szczęk po drugiej stronie (lub rozciągnięcia linki)
odłącz sobie jedną i zobacz, że nie naciągniesz tak, żeby wahadło brało sensownie drugą... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-10-2019, 12:22
|
|
|
Krzyzak, to zależy jeszcze od luzu na dźwigni ręcznego, na wieszaku. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-10-2019, 19:20
|
|
|
zgodnie z manualem powinno być do pełnego zaciągnięcia 5-7 zębów - więc na tyle się luz ustawia
uwierz mi - nie zaciągniesz ręcznego z pękniętą jedną linką |
|
|
|
 |
Thorni
Forumowicz

Auto: Galant VIII 2.5l 24V 99 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2017 Posty: 51 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 23-10-2019, 11:50
|
|
|
Cyknalem fotke na szybko bo sie zabieram za to.
Dziko to troche wyglada.
Jak ciagne za linki to ta bardziej naszpanowana jakos idzie a ta dluzsza sie nie rusza. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-10-2019, 18:38
|
|
|
Dłuższa, czyli do prawego koła jest zerwana. |
|
|
|
 |
Thorni
Forumowicz

Auto: Galant VIII 2.5l 24V 99 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2017 Posty: 51 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 23-10-2019, 21:00
|
|
|
Panowie. Będzie pasować?
https://allegro.pl/oferta/linka-hamulca-recznego-mitsubishi-galant-vi-96-03-7299620333
Sprzedawca ma tu jakieś dwa wymiary:
Cytat: | MITSUBISHI GALANT VI 1996 - 2003
Wymiary:
Długość:
17.2034 - 1851/1585 mm
17.2035 - 1876/1610 mm
<<<------A dokładniej pasuje do wszystkich modeli z tabeli |
I czy wystarczy że jedną wymienię czy to będzie problem?
PS: Sory za 'zawłaszczenie tematu'. Nie chce wchodzić w kompetencje, ale chyba lepiej rozdzielić posty. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-10-2019, 21:09
|
|
|
Thorni napisał/a: | jakieś dwa wymiary | czytaj!!! - wymiary do prawej i lewej, wybierz odpowiednią |
|
|
|
 |
Thorni
Forumowicz

Auto: Galant VIII 2.5l 24V 99 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2017 Posty: 51 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 24-10-2019, 21:28
|
|
|
Aaaano, nie skojarzyłem tych numerów. Dzięki. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 25-10-2019, 13:47
|
|
|
Kup taka zeby była w teflonie zalana. Dłużej pozyje bo taki jest oryginał. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|