Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander Turbo +
Autor Wiadomość
uszaty69 
Forumowicz


Auto: Colt, Evo VIII,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-05-2020, 21:52   

każdy tylko KM i KM. Nm łamie korby a nie moc. Moc może tłoka uwalić co najwyżej, a te tłoki wytrzymają duuuużo. Napędy w OT są tak samo wytrzymałe jak w Evo.
_________________
Colt CJ0 4x4 evo 540/665
było Eco VIII 400/500, Outlander Turbo
 
 
ledziu 
Forumowicz

Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 267
Skąd: pl
Wysłany: 20-05-2020, 21:55   

uszaty69 napisał/a:
każdy tylko KM i KM. Nm łamie korby a nie moc

O przepraszam :evil: ja wyraźnie napisałem Nm a o wyznaczniku trwałości napędu w pałerze specjalnie nic się nie odzywałem :mrgreen:
 
 
wałek 
Forumowicz

Auto: Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 39
Skąd: Tarnów
Wysłany: 20-05-2020, 23:40   

Większość podzespołów zabija moment.. I jego przebieg 🙄 także moc nie zawsze jest dobrym wyznacznikiem wytrzymałości 😀

Silnik gotowy do włożenia, jutro wkładamy.





Zamuliłem z kolektorem ssącym i nie ogarnąłem jakiegoś z evo, wymienie jak będę zmieniał wtryski :)
 
 
Fighter001 
Forumowicz

Auto: Colt CZC Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lip 2017
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-05-2020, 00:24   

uszaty69 napisał/a:
każdy tylko KM i KM. Nm łamie korby a nie moc. Moc może tłoka uwalić co najwyżej, a te tłoki wytrzymają duuuużo. Napędy w OT są tak samo wytrzymałe jak w Evo.

To że wału czy mostu nie ukręci przy tych 600Nm to jasne, bardziej chodziło mi o zawieszenie tych napędów. Już w serii da się wyrwać tuleje tylnego mostu czy podpory wału klepiąc z procedury.
 
 
uszaty69 
Forumowicz


Auto: Colt, Evo VIII,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-05-2020, 01:24   

wałek napisał/a:
Silnik gotowy do włożenia, jutro wkładamy.

ładny bardzo kolektor 8) , ale jestem ciekawy jaki będzie na tak długich rurach spool :roll:

wałek napisał/a:
Zamuliłem z kolektorem ssącym i nie ogarnąłem jakiegoś z evo, wymienie jak będę zmieniał wtryski

leży mi seryjny kolektor z evo 8 jak potrzebujesz. Trzeba było mówić :)

Fighter001 napisał/a:
Już w serii da się wyrwać tuleje tylnego mostu czy podpory wału klepiąc z procedury

Tuleje dyfra w OT są kiepskie i szybko wypadają nawet przy normalnej jeździe. Kurcze już nie pamiętam dokładnie, ale pasują idealnie z jakiegoś Peugeota z przedniego wahacza. Jak dobrze pamiętam, to zakładałem chyba z Peugeota 407 - są pełne i nie do zabicia, a nie wibrują i nie przenoszą.
_________________
Colt CJ0 4x4 evo 540/665
było Eco VIII 400/500, Outlander Turbo
 
 
wałek 
Forumowicz

Auto: Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 39
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21-05-2020, 05:27   

Cieszę się że podoba sie kolektor😊 dzięki 😊
Myślę że różnica w spoolu będzie nie zauważalna, a zalety równych kanałów będą widoczne w górnym zakresie obrotów. Zobaczymy :) porownamy z Twoim 🤣 btw, jakie turbo będzie u Ciebie? Zostawiasz dotychczasowe?

Ile chcesz za kolektor?
Wpadnie coś monety to wałków będę szukał.. :)
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 21-05-2020, 09:14   

Uszaty69
Tuleje dyfra są dostępne z poliuretanu Olkusz. Nie ma na nich wibracji itp.
_________________
Turbocbr
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 21-05-2020, 13:33   

wałek, gdzie robiłeś wyważanie wału? Odprężałeś coś motorownie? Bo widzę że uszczelka raczej nie OEM :mrgreen:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
uszaty69 
Forumowicz


Auto: Colt, Evo VIII,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-05-2020, 20:12   

wałek napisał/a:
jakie turbo będzie u Ciebie? Zostawiasz dotychczasowe?

Na razie mam turbo z E9 xxx580 z dużym wirnikiem, ale tylko kompresji. Teoretycznie 430KM max na 2.0. Zobaczymy w jakim będzie stanie bo kilka miesięcy jazdy na ALS i urwana sonda egt stawia znak zapytania. Planuje oddać do Polo na powiększenie max co to turbo wydoli. Zależy mi na spoolu. Jak nie dobije powyżej 500KM to będzie FP Red, może nawet Black lub GTX3076.


wałek napisał/a:
Wpadnie coś monety to wałków będę szukał.. :)

Wsadze teraz 274/278 , to będę pewnie wyjmował HKS 272 obecne. Nowe dawałem w zeszłym roku. Tyle że nie wiem kiedy motor złożę. Dziak dał termin na koniec czerwca z głowica 😱

Turbocbr napisał/a:
Uszaty69
Tuleje dyfra są dostępne z poliuretanu Olkusz. Nie ma na nich wibracji itp.

Dobre info!
_________________
Colt CJ0 4x4 evo 540/665
było Eco VIII 400/500, Outlander Turbo
 
 
wałek 
Forumowicz

Auto: Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 39
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21-05-2020, 22:48   

staszq2 napisał/a:
wałek, gdzie robiłeś wyważanie wału? Odprężałeś coś motorownie? Bo widzę że uszczelka raczej nie OEM :mrgreen:


Nie wyważałem, wszystkie tłoki z korbami miały wagę identyczną, nie widziałem potrzeby wyważania. Nie będę tego kręcił do 10k rpm :)

Stopień sprężania 9.0 :1, uszczelka AJUSA z ogólnodostępnych hurtowni. Nie pamietam jaka grubość ale chyba okolo 1.4mm

Nie chciałem zmniejszać stopnia sprężania, zbyt duże odprężenie powoduje późniejsze rozpędzenie turbosprężarki. Zobaczymy kiedy się stuk pojawi :)

Cytat:
Wsadze teraz 274/278 , to będę pewnie wyjmował HKS 272 obecne. Nowe dawałem w zeszłym roku. Tyle że nie wiem kiedy motor złożę. Dziak dał termin na koniec czerwca z głowica 😱


Co robisz z głowica? Na wałki mogę być chętny :)
 
 
uszaty69 
Forumowicz


Auto: Colt, Evo VIII,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-05-2020, 06:39   

wałek napisał/a:
Co robisz z głowica? Na wałki mogę być chętny

Panie... co się da. Pełna obróbka cnc z uwzględnieniem pasowania kolektora ssacego, zawory +1, uszczelniacze i prowadnice supertech. I przy okazji, jak i tsk wysylsm z glowica, rozwiercenie kolektora Skunk2 pod 75mm przepustnice.
_________________
Colt CJ0 4x4 evo 540/665
było Eco VIII 400/500, Outlander Turbo
 
 
ledziu 
Forumowicz

Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 267
Skąd: pl
Wysłany: 22-05-2020, 09:50   

uszaty69 napisał/a:
wałek napisał/a:
Co robisz z głowica? Na wałki mogę być chętny

Panie... co się da. Pełna obróbka cnc z uwzględnieniem pasowania kolektora ssacego, zawory +1, uszczelniacze i prowadnice supertech. I przy okazji, jak i tsk wysylsm z glowica, rozwiercenie kolektora Skunk2 pod 75mm przepustnice.


Papugujesz po mnie :D Zrezygnowalem z kolektora bo podobno nie warto.
 
 
wałek 
Forumowicz

Auto: Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 39
Skąd: Tarnów
Wysłany: 24-05-2020, 09:01   

Auto złożone, odpalone, docieram :)








Montował ktoś jakieś wygodne fotele z dobrym trzymaniem, w miarę lekkie?
Zauważyłem że ktoś u mnie założył fotele z zwykłej wersji, słabo trzymają, płytko zadek siedzi i wyjeżdża..

Pozdro 😎
 
 
wałek 
Forumowicz

Auto: Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 39
Skąd: Tarnów
Wysłany: 03-06-2020, 20:59   

Jeździmy, docieramy, nabijamy kilometry






Zdobyłem złomową tarcze z Megane 3 rs na przymiarki. Średnica 340mm. Wchodzi z jakimś tam luzem 🤣 bez dystansu, felgi orginalne






 
 
Fighter001 
Forumowicz

Auto: Colt CZC Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lip 2017
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-06-2020, 20:33   

Maskę masz zamykaną na fabryczny zamek? Nie próbuję odfrunąć przy większych prędkościach? Te zaciski to duże brembo z brery/159?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.