Outlander Turbo + |
Autor |
Wiadomość |
uszaty69
Forumowicz

Auto: Colt, Evo VIII,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 71 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-05-2020, 21:52
|
|
|
każdy tylko KM i KM. Nm łamie korby a nie moc. Moc może tłoka uwalić co najwyżej, a te tłoki wytrzymają duuuużo. Napędy w OT są tak samo wytrzymałe jak w Evo. |
_________________ Colt CJ0 4x4 evo 540/665
było Eco VIII 400/500, Outlander Turbo |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 267 Skąd: pl
|
Wysłany: 20-05-2020, 21:55
|
|
|
uszaty69 napisał/a: | każdy tylko KM i KM. Nm łamie korby a nie moc |
O przepraszam ja wyraźnie napisałem Nm a o wyznaczniku trwałości napędu w pałerze specjalnie nic się nie odzywałem |
|
|
|
 |
wałek
Forumowicz
Auto: Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2019 Posty: 39 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 20-05-2020, 23:40
|
|
|
Większość podzespołów zabija moment.. I jego przebieg 🙄 także moc nie zawsze jest dobrym wyznacznikiem wytrzymałości 😀
Silnik gotowy do włożenia, jutro wkładamy.
Zamuliłem z kolektorem ssącym i nie ogarnąłem jakiegoś z evo, wymienie jak będę zmieniał wtryski |
|
|
|
 |
Fighter001
Forumowicz
Auto: Colt CZC Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lip 2017 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-05-2020, 00:24
|
|
|
uszaty69 napisał/a: | każdy tylko KM i KM. Nm łamie korby a nie moc. Moc może tłoka uwalić co najwyżej, a te tłoki wytrzymają duuuużo. Napędy w OT są tak samo wytrzymałe jak w Evo. |
To że wału czy mostu nie ukręci przy tych 600Nm to jasne, bardziej chodziło mi o zawieszenie tych napędów. Już w serii da się wyrwać tuleje tylnego mostu czy podpory wału klepiąc z procedury. |
|
|
|
 |
uszaty69
Forumowicz

Auto: Colt, Evo VIII,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 71 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-05-2020, 01:24
|
|
|
wałek napisał/a: | Silnik gotowy do włożenia, jutro wkładamy. |
ładny bardzo kolektor , ale jestem ciekawy jaki będzie na tak długich rurach spool
wałek napisał/a: | Zamuliłem z kolektorem ssącym i nie ogarnąłem jakiegoś z evo, wymienie jak będę zmieniał wtryski |
leży mi seryjny kolektor z evo 8 jak potrzebujesz. Trzeba było mówić
Fighter001 napisał/a: | Już w serii da się wyrwać tuleje tylnego mostu czy podpory wału klepiąc z procedury |
Tuleje dyfra w OT są kiepskie i szybko wypadają nawet przy normalnej jeździe. Kurcze już nie pamiętam dokładnie, ale pasują idealnie z jakiegoś Peugeota z przedniego wahacza. Jak dobrze pamiętam, to zakładałem chyba z Peugeota 407 - są pełne i nie do zabicia, a nie wibrują i nie przenoszą. |
_________________ Colt CJ0 4x4 evo 540/665
było Eco VIII 400/500, Outlander Turbo |
|
|
|
 |
wałek
Forumowicz
Auto: Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2019 Posty: 39 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 21-05-2020, 05:27
|
|
|
Cieszę się że podoba sie kolektor😊 dzięki 😊
Myślę że różnica w spoolu będzie nie zauważalna, a zalety równych kanałów będą widoczne w górnym zakresie obrotów. Zobaczymy porownamy z Twoim 🤣 btw, jakie turbo będzie u Ciebie? Zostawiasz dotychczasowe?
Ile chcesz za kolektor?
Wpadnie coś monety to wałków będę szukał.. |
|
|
|
 |
Turbocbr
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Paź 2019 Posty: 229 Skąd: brodnica
|
Wysłany: 21-05-2020, 09:14
|
|
|
Uszaty69
Tuleje dyfra są dostępne z poliuretanu Olkusz. Nie ma na nich wibracji itp. |
_________________ Turbocbr |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 21-05-2020, 13:33
|
|
|
wałek, gdzie robiłeś wyważanie wału? Odprężałeś coś motorownie? Bo widzę że uszczelka raczej nie OEM |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
uszaty69
Forumowicz

Auto: Colt, Evo VIII,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 71 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-05-2020, 20:12
|
|
|
wałek napisał/a: | jakie turbo będzie u Ciebie? Zostawiasz dotychczasowe? |
Na razie mam turbo z E9 xxx580 z dużym wirnikiem, ale tylko kompresji. Teoretycznie 430KM max na 2.0. Zobaczymy w jakim będzie stanie bo kilka miesięcy jazdy na ALS i urwana sonda egt stawia znak zapytania. Planuje oddać do Polo na powiększenie max co to turbo wydoli. Zależy mi na spoolu. Jak nie dobije powyżej 500KM to będzie FP Red, może nawet Black lub GTX3076.
wałek napisał/a: | Wpadnie coś monety to wałków będę szukał.. |
Wsadze teraz 274/278 , to będę pewnie wyjmował HKS 272 obecne. Nowe dawałem w zeszłym roku. Tyle że nie wiem kiedy motor złożę. Dziak dał termin na koniec czerwca z głowica 😱
Turbocbr napisał/a: | Uszaty69
Tuleje dyfra są dostępne z poliuretanu Olkusz. Nie ma na nich wibracji itp. |
Dobre info! |
_________________ Colt CJ0 4x4 evo 540/665
było Eco VIII 400/500, Outlander Turbo |
|
|
|
 |
wałek
Forumowicz
Auto: Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2019 Posty: 39 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 21-05-2020, 22:48
|
|
|
staszq2 napisał/a: | wałek, gdzie robiłeś wyważanie wału? Odprężałeś coś motorownie? Bo widzę że uszczelka raczej nie OEM |
Nie wyważałem, wszystkie tłoki z korbami miały wagę identyczną, nie widziałem potrzeby wyważania. Nie będę tego kręcił do 10k rpm
Stopień sprężania 9.0 :1, uszczelka AJUSA z ogólnodostępnych hurtowni. Nie pamietam jaka grubość ale chyba okolo 1.4mm
Nie chciałem zmniejszać stopnia sprężania, zbyt duże odprężenie powoduje późniejsze rozpędzenie turbosprężarki. Zobaczymy kiedy się stuk pojawi
Cytat: | Wsadze teraz 274/278 , to będę pewnie wyjmował HKS 272 obecne. Nowe dawałem w zeszłym roku. Tyle że nie wiem kiedy motor złożę. Dziak dał termin na koniec czerwca z głowica 😱
|
Co robisz z głowica? Na wałki mogę być chętny |
|
|
|
 |
uszaty69
Forumowicz

Auto: Colt, Evo VIII,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 71 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-05-2020, 06:39
|
|
|
wałek napisał/a: | Co robisz z głowica? Na wałki mogę być chętny |
Panie... co się da. Pełna obróbka cnc z uwzględnieniem pasowania kolektora ssacego, zawory +1, uszczelniacze i prowadnice supertech. I przy okazji, jak i tsk wysylsm z glowica, rozwiercenie kolektora Skunk2 pod 75mm przepustnice. |
_________________ Colt CJ0 4x4 evo 540/665
było Eco VIII 400/500, Outlander Turbo |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 267 Skąd: pl
|
Wysłany: 22-05-2020, 09:50
|
|
|
uszaty69 napisał/a: | wałek napisał/a: | Co robisz z głowica? Na wałki mogę być chętny |
Panie... co się da. Pełna obróbka cnc z uwzględnieniem pasowania kolektora ssacego, zawory +1, uszczelniacze i prowadnice supertech. I przy okazji, jak i tsk wysylsm z glowica, rozwiercenie kolektora Skunk2 pod 75mm przepustnice. |
Papugujesz po mnie Zrezygnowalem z kolektora bo podobno nie warto. |
|
|
|
 |
wałek
Forumowicz
Auto: Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2019 Posty: 39 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 24-05-2020, 09:01
|
|
|
Auto złożone, odpalone, docieram
Montował ktoś jakieś wygodne fotele z dobrym trzymaniem, w miarę lekkie?
Zauważyłem że ktoś u mnie założył fotele z zwykłej wersji, słabo trzymają, płytko zadek siedzi i wyjeżdża..
Pozdro 😎 |
|
|
|
 |
wałek
Forumowicz
Auto: Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2019 Posty: 39 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-06-2020, 20:59
|
|
|
Jeździmy, docieramy, nabijamy kilometry
Zdobyłem złomową tarcze z Megane 3 rs na przymiarki. Średnica 340mm. Wchodzi z jakimś tam luzem 🤣 bez dystansu, felgi orginalne
 |
|
|
|
 |
Fighter001
Forumowicz
Auto: Colt CZC Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lip 2017 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-06-2020, 20:33
|
|
|
Maskę masz zamykaną na fabryczny zamek? Nie próbuję odfrunąć przy większych prędkościach? Te zaciski to duże brembo z brery/159? |
|
|
|
 |
|