| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [EA2A/W 2.0] Galant 2.0 pb+LPG 2003 nie zapala |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | ektomek76   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 24 Lut 2019
 Posty: 3
 Skąd: Bolesławiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-05-2020, 17:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam szanowne grono. Ja także przerabiałem ostatnio temat "nie zapala". Odstawiłem  auto do specjalisty.  Tutaj przyznam, że coraz więcej owych specjalistów już niechętnie rwie się do dłubania w dwudziestoparoletnim japończyku  . Dwa dni facet spędził na dłubaniu i ustalił że iskra jest, paliwo podaje, czujniki są ok. W końcu przy wsparciu drugiego specjalisty i programu diagnostycznego udało się ustalić, że mamy błąd przepustnicy. Zasugerowali mi panowie wymianę przepustnicy bo podobno gdzieś tam w jakiejś hondzie to pomogło. Na całe szczęście pan kolega specjalisty był bardziej dociekliwy (chwała mu za to) i w końcu właściwa diagnoza- sprawcą jest sterownik przepustnicy. Ja oczywiście w życiu bym na to nie wpadł. Tak więc założyli mi chyba jakąś używkę bo na nowy raczej nie ma szans. Okazało się również, że ten uszkodzony sterownik także był już wymieniany bo widnieje na nim napis markerem pisany GALANT:). Tak więc nie wiem czy wiele pomogłem ale najwyżej niech zostanie dla potomnych jako jedna z przyczyn "nie zapalania" Spytam przy okazji czy taki sterownik można jeszcze naprawić?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jacek11   Mitsumaniak
 Yatsu~eku
 
 Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 122 razy
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 11269
 Skąd: Radomsko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-05-2020, 21:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | ektomek76, o jakim sterowniku piszesz ? bo o ile wiem, to przepustnica w Galancie jest mechaniczna. Masz jakieś fotki tego sterownika ? |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-05-2020, 21:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | w GDI jest elektroniczna 	  | jacek11 napisał/a: |  	  | przepustnica w Galancie jest mechaniczna | 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jacek11   Mitsumaniak
 Yatsu~eku
 
 Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 122 razy
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 11269
 Skąd: Radomsko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-05-2020, 21:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | No tak, ale kolega ma 2,0. A przynajmniej tak ma napisane w profilu   |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Adwent   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant sedan 2.0 LPG+pb
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 14 Maj 2020
 Posty: 15
 Skąd: Leszno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-06-2020, 19:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Problematyczny okazał się być moduł zapłonowy J5T(tutaj jakieś numerki yorych już nie pamiętam  ) po 100km zaczął też działać LPG więc w ogóle wszystko śmiga   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |