  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Przygody z Galantem i Galantem 2.0 V6 MIVEC | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-06-2019, 21:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Hugo napisał/a: | 	 		  | Nie mam TCL-a, ale TPS od TCL-a pewnie jest ten sam. | 	  
 
Jest inny i ma 1 kabelek mniej. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 areksz121  		  
		 
         Mitsumaniak Elektronik
  
                  Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-09-2019, 23:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Temat na samym dole pierwszej strony...wracamy na samą górę    
 
Po kolei...początek lipca;
 
Sprawdzanie wiązki, czy czasem gdzieś babola nie zrobiłem budując uniwersalną pod dwa rodzaje ECU
 
 
 
Sprawdzanie sygnału obrotów i czujnika spalania stukowego:
 
       
 
 
Kilka dni później uporałem się chyba w końcu z klapkami zmiennej długości dolotu i do dziś nie sprawdziłem czy błąd wrócił (62) przynajmniej po ustawianiu klapki działały, co widziałem fizycznie otwierając przepustnicę na odpalonym i zaglądając wgłąb dolotu    Przebiegi z czujników przy napędzie - cykl max otwierania i puszczania przepustnicy:
 
 
 
 
W ostatni tydzień lipca zmieniłem olej, ogólna kontrola, wyważenie kół i wyjazd do Polski na urlop. Gal załadowany jak zwykle spisał się na medal i wrócił po dwóch tygodniach do Holandii bez zająknięcia.
 
 
 
Kupione i założone w końcu nowe przednie głośniki Hertz DCX 100.3, wiadomo, że w 7G brakuje miejsca na lepsze, ale i tak lepiej gra niż na wypierdzianych starych "jakichś tam"    
 
 
Po kolejnych dwóch tygodniach w ostatni dzień ważności przeglądu na strzała Gal dostał pozwolenie na jazdę na kolejny rok    
 
 
Przy przebiegu z nowego licznika (od zmiany zegarów już prawie 90tys.):
 
241500km zmieniony olej w skrzyni biegów Kroon SP 1051 (75W80) z normą GL4/5. Taki sam był zalany po remoncie, po 75tys spuściłem w zasadzie czysty olej, po takim przebiegu i wajchowaniu trzeba było dobrze się wpatrzeć, żeby zobaczyć śladowe zużycie synchronizatorów (takie złotawe wtrącenia w oleju). Ogólnie nic się nie dzieje, biegi jak na gala chodzą bardzo dobrze to nie kombinuję.
 
 
 
 
Koniec sierpnia i Gal znów przeglądnięty przed podróżą na Zlot, dobita klimatyzacja po chyba 4 latach ubyło 250g czynnika, bo ściągniętego wyszło 450g. W sumie różnicy dużej w chłodzeniu nie zauważyłem, klima w Galu zawsze działała. Wyjazd z czwartku na piątek równo o północy. Bez problemu dojechaliśmy do Bartka (White90) i potem razem ostatnie 130km do Wieżycy. Fotek ze Zlotu swoich nie mam, bo nie było czasu hehe, ale zabawa była przednia. Od tych wszystkich schodów dookoła trzymają mnie jeszcze zakwasy na łydkach, a do zwichnięcia szczęki ze śmiechu też niewiele brakowało    Drużynowo w Mitsupiadzie z chłopakami nie stanęliśmy na podium, ale ku wielkiemu zaskoczeniu jest pierwsze miejsce w strzelaniu z łuku indywidualnie    
 
 
 
Nawet Krzyżak chyba mnie będzie lepiej pamiętać (pogaduchy koło sali lustrzanej z Mousemanem    )
 
 
Droga powrotna zahaczyła o Hugo, w końcu tego gościa poznałem osobiście po tylu latach    Hubert, musisz w końcu pokazać się na kolejnym Zlocie! Dzięki jeszcze raz za fanty, niedługo montaż    
 
 
Rekord spalania LPG w drodze powrotnej na odcinku 90km:
 
 
 
 
Wróciliśmy z Anetą i Zosią o 4:45 do Dordrechtu bez przygód i na szczęście bez deszczu. Podsumowanie wyjazdu na Zlot w cyferkach (łącznie ponad doba jazdy    )
 
 
 
 
W połowie Niemiec radio zaniemogło i przestało wyświetlać częstotliwości, nie można przeszukać stacji, do tego z głośników zupełna cisza    . Muzyka z innych źródeł gra, navi działa, więc podejrzany jest moduł FM na płycie. Będzie chwila, to polecę z rozebraniem i sprawdzeniem, bo już z grubsza znam budowę tego wynalazku. Być może brakło gdzieś zasilania na płycie, a jak moduł to możliwe, że da się go kupić, żeby radia nie wyrzucać do kosza, bo poza tym jestem zadowolony z tego chinola   
 
 
Za niedługo znów trzeba olej zmienić heh    
 
 
To chyba tyle z zaległości    | 
             
						
				_________________ POMOGŁEM?   kliknij "pomógł" ->  Bóg zapłać   
 
 
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA, 
 
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest!    '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku   
 
Carisma '99 4G92 BRAT    http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
 
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
 
EA5A 98' TRZECI BRAT | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-09-2019, 08:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | areksz121 napisał/a: | 	 		  | Nawet Krzyżak chyba mnie będzie lepiej pamiętać | 	  Wiadomix mordo    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 areksz121  		  
		 
         Mitsumaniak Elektronik
  
                  Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-10-2019, 23:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Gdzieś w połowie września wymiana owiewek, nowa kontra stara po 8 latach:
 
  
 
 
Kupiony zestaw na 4 okna, niestety tył jest chyba od HB:
 
  
 
 
Pod koniec września przyleciał moduł radiowy do posiadanego Androida w Galu, była zabawa:
 
      
 
 
Oczywiście po wlutowaniu i testach w aucie aplikacja radia zaczęła szukać stacji, tylko żadnej nie mogła znaleźć    Po poszukiwaniach na forum XDA i przeglądaniu fotek, które wcześniej przy rozbrajaniu zrobiłem, zauważyłem że uwaliłem jeden kondensator przy podważaniu starego modułu, który w międzyczasie odleciał i przepadł (zaznaczony na czerwono) i trzeba zlutować ścieżkę przejścia sygnału z anteny do drugiego miejsca przygotowanego fabrycznie pod nowy moduł z inną kolejnością wyprowadzeń (zaznaczone na żółto)
 
 
 
 
Po walce z lutownicą uszkodziłem pad wyjścia prawego kanału audio i trzeba było zrobić połączenie kabelkiem, dla świętego spokoju przelutowałem oscylator kwarcowy w module na ten ze starego. Brakujący kondensator wg znalezionych schematów 100nF w rozmiarze king size też udało się "przykleić"
 
       
 
 
I znów cieszę się z radia    Kolejny upgrade będzie dołożenie DSP i drugiej anteny do Wi-Fi, bo pod domem nie łapie, jedynie w garażu.
 
 
Tydzień temu wymieniony pasek od wspomagania i klimy, bo niemiłosiernie piszczał z rana, wcześniej nie zwracałem na to uwagi, albo taki mój los, że co roku trzeba było go wymieniać. Z drugiej strony kto pokonuje tyle kilometrów rocznie w 7G co ja     Niżej na zdjęciu widać kamyczki/kryształki powbijane w rowki i porównanie z nowym. Obydwa paski BANDO.
 
 
 
 
 
Zacząłem zastanawiać się, co jest powodem zużywania tego paska, bo od alternatora, który jest z tyłu nigdy mnie nie drażnił. Na próbę zaślepiony otwór pod zderzakiem na dodatkowe ucho holownicze, widać jak prosto w koło pasowe sprężarki celuje woda z drogi z piachem itd. Przed i po:
 
        
 
 
Druga sprawa prześwit między chłodnicami a lewą podłużnicą i pasem przednim, również kawałek starego nadkola wciśnięty mocno i jedna trytytka pod reflektorem od góry:
 
        
 
Czas pokaże, czy pasek dzięki temu dłużej wytrzyma    
 
 
Po dwóch wyjazdach do PL, jak już wymieniałem pasek i Gal wisiał, to już po 9tys km został znów zmieniony olej. 
 
Przebieg 245500km. Niech mu wyjdzie na zdrowie    
 
 
Ostatnio codziennie u nas pada, to zaczęły mnie drażnić wycieraczki. Od strony kierowcy mazała/skakała po szybie, bo wyrobiły się tulejki na ośce. Na szczęście znalazłem drugi mechanizm, który też nie był 100% cacy, to złożyłem z dwóch jeden sprawny. Wycieraczki latają jak złoto. Do tego doszedł mały tuning manetki. Przy takiej lekkiej mżawce i mokrej nawierzchni denerwowało mnie nieustanne przełączanie pomiędzy działaniem przerywanym a ciągłym na wolnym biegu, bo przerywanie przekręcone na "fast" trwało około 4s i to było troszkę za długo a przy pracy ciągłej wycieraczki nie miały co zbierać. 
 
  
 
Godzinka analizowania schematu, wnioski, rozlutowanie płytki od reszty i zmieniłem jeden kondensator w zapasowej manetce z 220uF na 100uF (C1 na płytce):
 
 
               
 
 
Gotowe, zlutowane do kupy. Najpierw trzeba wlutować te dwa kabelki od potencjometru zmiany przerwy, a potem docisnąć płytkę i zalutować styki z przełącznika:
 
 
 
 
Wymiana przełącznika to 4 wkręty od spodu kolumny kierowniczej, rozewrzeć plastiki, dwa wkręty mocujące sam przełącznik, wyciągamy, wsadzamy drugi i składamy. Filmiki takie "na sucho" ale różnica w praktyce jest. Na oryginalnym przełączniku:
 
https://i.imgur.com/6r8Shvy.mp4
 
 
I po zmianie na zmodyfikowany:
 
https://i.imgur.com/Isq6cJc.mp4
 
 
Ze stoperem nie porównywałem, ale załóżmy, że oryginalnie jest 4s przerwy a po modyfikacji 2,5s. W obu przypadkach praca przerywana ustawiona na max (fast). Po niedzielnej przejażdżce w kiepskim deszczu (wiecie, taki na pół z wodą    ) potwierdzam, że zmodzona manetka spisuje się na medal. Zawsze tak chciałem...od dobrych 9 lat    
 
 
Następna aktualizacja pewnie przy okazji kolejnego rozbierania radia, chyba, że coś więcej wymyślę po drodze    | 
             
						
				_________________ POMOGŁEM?   kliknij "pomógł" ->  Bóg zapłać   
 
 
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA, 
 
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest!    '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku   
 
Carisma '99 4G92 BRAT    http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
 
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
 
EA5A 98' TRZECI BRAT | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez areksz121 09-10-2019, 21:23, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-10-2019, 07:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Konkretny update tematu. Ale tak naprawde to same pierdoły | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 areksz121  		  
		 
         Mitsumaniak Elektronik
  
                  Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-10-2019, 07:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Marcino napisał/a: | 	 		  | Konkretny update tematu. Ale tak naprawde to same pierdoły | 	   
 
 
             Cóż poradzić, Gal jeździ i sam w sobie psuć się nie chce     | 
             
						
				_________________ POMOGŁEM?   kliknij "pomógł" ->  Bóg zapłać   
 
 
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA, 
 
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest!    '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku   
 
Carisma '99 4G92 BRAT    http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
 
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
 
EA5A 98' TRZECI BRAT | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-10-2019, 10:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Wczoraj naprawiałem znajomemu w Toyocie RAV-4 I generacji długie światła, bo nie zapalały się. Jednak Mitsubishi ma genialne rozwiązania. W Galancie EA obudowa kolumny kierowniczej to 1 wkręt i 2 zatrzaski, 2 wkręty od manetki, 2 wtyczki i mamy ją w ręku. W Toyocie obudowa kolumny kierowniczej to aż 4 wkręty, kolumna nie ma żadnej regulacji, więc wyjąć plastiki jest przerąbane. Jakby tego było mało to przełącznik zespolony jest w całości nierozbieralny, trzeba zdjąć kierownicę, odkręcić aż 4 wkręty i w dodatku sięgnąć głęboko pod deskę rozdzielczą aby odłączyć wtyczki, które są na długich kablach... Trochę to bez sensu zrobione mają. Tak czy inaczej udało się rozebrać mechanizm manetki świateł i wystarczyło wyczyścić styki pilnikiem i długie światła działają. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jacek11  		  
		 
         Mitsumaniak Yatsu~eku
  
                  Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11277 Skąd: Radomsko 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-10-2019, 19:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Arek, może koła pasowe są zużyte, i niszczą paski. U mnie już chyba czwarty rok chodzą, i to jeden z nich to zdaje się jakiś Contitech, a ten jak wiadomo nie jest z wysokiej półki. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 areksz121  		  
		 
         Mitsumaniak Elektronik
  
                  Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-10-2019, 20:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               To mam tylko dwa koła do wyboru. Albo klima albo wspomaganie. Na wale jest ok, bo było kilka zakładane i żadne nie przedłuża życia paska. Zobaczymy co dadzą te dodatkowe osłony    | 
             
						
				_________________ POMOGŁEM?   kliknij "pomógł" ->  Bóg zapłać   
 
 
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA, 
 
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest!    '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku   
 
Carisma '99 4G92 BRAT    http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
 
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
 
EA5A 98' TRZECI BRAT | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 abdul  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Laguna GT 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 415 Skąd: Rzeszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-08-2020, 18:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Chyba widziałem Cię dzisiaj w Rzeszowie po 11 w okolicach B1     Robi wrażenie z daleka    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-08-2020, 20:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | areksz121, na jakich hamulcach teraz śmigasz z przodu? Kumpel chce montować zaciski i tarcze z Carismy po lifcie (281/24 mm), wiem, że takie masz/miałeś? Jak się sprawdzały przy Twoich przebiegach? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jacek11  		  
		 
         Mitsumaniak Yatsu~eku
  
                  Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11277 Skąd: Radomsko 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-08-2020, 08:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | O ile pamiętam, to Arek do zacisków z Cari zamontował tarcze 276mm, i klocki są dokładnie na krawędzi, i nie tworzy się rant na tarczy. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 areksz121  		  
		 
         Mitsumaniak Elektronik
  
                  Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-09-2020, 07:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | abdul napisał/a: | 	 		  Chyba widziałem Cię dzisiaj w Rzeszowie po 11 w okolicach B1     Robi wrażenie z daleka    | 	  
 
Bardzo prawdopodobne, leciałem do dziadków na Staroniwę lub już prosto na Grudziądz     Dzięki     
 
 
Co do hamulców to mam jeszcze zaciski z cari i tarcze 276/26. Jako tako zdaje to egzamin, ale i ten zestaw już po dwóch latach trochę bije. Z drugiej strony to chyba blisko 60tys będzie. Ogólnie u mnie 
 
dużo autostrady i myślę nad zaciskami z ASX i tarcze 300/28 z kija lub hultaja. Wstyd jak dawno nic nie dopisałem a trochę coś tam porobiłem    Nadchodzą jesienne wieczory, to będę uzupełniać 😉 | 
             
						
				_________________ POMOGŁEM?   kliknij "pomógł" ->  Bóg zapłać   
 
 
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA, 
 
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest!    '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku   
 
Carisma '99 4G92 BRAT    http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
 
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
 
EA5A 98' TRZECI BRAT | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-09-2020, 09:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Kumpel też lata 90% tylko po autostradach i wszystko się gnie. Ma hamulce po II lifcie, czyli też tarcze 276/26 mm. Teraz po 0,5 roku pogięły się tarcze DBA za prawie 1000 zł... | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Wszyc  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: ------> 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-09-2020, 23:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Arek asx jest 4x114,3 i tarcza 300? mordo ty moja z nieba mi spadłeś właśnie szukam 300setek | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
 
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
 
Mitsubishi Galant E88A '93
 
Mitsubishi Eclipse D22A '92
 
Honda CB500 PC32 '97
 
 
By mjsystem;
 
 
papamitsu napisał/a:	
 
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
 
 
 mjsystem: Czyli dookoła rdza.     | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |