  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Moje miśki | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-09-2020, 20:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | grzesiopol napisał/a: | 	 		  |  nie wszystko jest plug&play | 	  szczególnie, że C5x fabrycznie miał tarcze przykręcane od tyłu do piasty    - i wiele innych rozwiązań różniących się od następnych wersji i modeli | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-09-2020, 21:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | grzesiopol napisał/a: | 	 		  | Trzeba by było robić adapter 130 na 160 ale wtedy zacisk przesunąłby się w dół lub w góre w stosunku do istniejących otworów | 	   Jak są zaciski lekko w górę to fajnie wygląda. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-09-2020, 09:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Bzyk_R1 napisał/a: | 	 		  | Ja to szykuje do swojego O1T. Z tyłu będzie na adapterze i tarcze evo9 300/22. | 	   A przymierzał ktoś zaciski z EVO IX do O1? | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Bzyk_R1  		  
		 
         Mitsumaniak Outlanderowiec
  
  
                  Auto: O1T LSRG 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5375 Skąd: Pińczów TPI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-09-2020, 17:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | grzesiopol napisał/a: | 	 		  | A przymierzał ktoś zaciski z EVO IX do O1? | 	  
 
 
Pewnie. Zwrotnice i półosie pasują z E9 do O1T i potem zaciski siadają P&P.
 
Ewentualnie przespawanie jednego ucha w tarczy kotwicznej w O1T i wtedy bez żadnych innych modów zakładasz zacisk E9. Odsadzenie zacisku jest idealne, spokojnie wchodzą tarcze od Evki 300/22 a w dodatku bębny są takie same w Evo 7-9 i O1T więc ręczny działa bez problemu. | 
             
						
				_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
 
Tam wszędzie, gdzie się pali,
 
Ty mi, o Panie, siłę daj,
 
Bym życie ludzkie ocalił. 
 
  
 
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343  ターボアウトランダー
 
Legenda we własnym garażu:  http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
 
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
 
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
 
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg      A czy Ty Gość już subskrybujesz? 
 
 
STOP HYBRID GO LPG | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-09-2020, 11:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Myśle jeszcze nad zmianą tyłu tj tarczy kotwicznej i bębna z Outlandera II FWD. Wtedy może tył byłby jak w EVO IX. | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-10-2020, 11:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zanim wpadną hamulce taka tam modernizacja         
 
 
  | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 mouseman  		  
		 
         Mitsumaniak Krzyś :)
  
                  Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-10-2020, 14:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  Zanim wpadną hamulce taka tam modernizacja     | 	  
 
Pięknie ! szkoda że nie z MR. Nawet nie pytam o różnice między tym co było    | 
             
						
				_________________ -=Galeria=- 
 
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A  1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-10-2020, 17:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tak serio to przereklamowane te siedzenia. Do sportu i dla chudych tyłków tak. Brak regulacji góra dół, skoro to mają byś sportowe kubełki to powinno dać się regulować odpowiednimi miejscami np otworami. 
 
Trzymanie boczne, wygoda, regulacja: oparcie +++, siedzisko +--. Mam podłożoną gąbkę i jest teraz dla mnie lepiej. | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Mazin89  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Lancer Ralliart 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-10-2020, 18:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Fajne te fotele, też chodzi mi to po głowie. Tyle, że do codziennego użytku chyba wygodniejsze są zwykłe. Tak czy inaczej dobra robota | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010 
 
290KM/400NM
 
 
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 HUGIO  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś? 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-10-2020, 19:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Mazin89 napisał/a: | 	 		  | Tyle, że do codziennego użytku chyba wygodniejsze są zwykłe. | 	  
 
Chyba z Outlandera II mogą być ciekawym kompromisem:
 
 
  
 
 
Mają lepsze (no przynajmniej dla mnie) boczki względem oryginałów i nadal pozostaje regulacja. No i według mnie jeden z większych plusów: brak skóry na siedzisku i oparciu. Tylko nie wiem, czy się zmieszczą i spasują p&p do Lancera. Na pewno niezbędna byłaby przeróbka tego panelu do podgrzewania. Ewentualnie ściągnąć obicie i przełożyć na stelaż foteli Lancera. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-10-2020, 12:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie mówie, że będę jeszcze wymieniał dla jednej niedogodności, jakoś sobie poradze. Pewnie bez rozebrania siedziska się nie obejdzie. będę chciał odgiąć boczne wzmocnienie aby w uda nie gniotło i tyle. Jak pisałem to dla chudych tyłków siedzisko jest i dlaczego ja mam być dyskryminowany. 
 
Fotele sportowe mają ten minus, że wymuszają określoną postawę kierującego. czyli bliżej kierownicy, bardziej wyprostowana postawa. Dla tych co leżą w czasie jazdy to raczej się nie nadają. 
 
Powoli już się przyzwyczajam i w końcu znajde swoje ustawienie. | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Mazin89  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Lancer Ralliart 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-10-2020, 13:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | HUGIO napisał/a: | 	 		  
 
Chyba z Outlandera II mogą być ciekawym kompromisem:  | 	  
 
 
Wiesz, ja akurat nie mam jakiejś wielkiej potrzeby wymiany foteli. Te co są, są dla mnie ok. Dlatego jakbym wymieniał to tylko na Recaro, po części ze względu na trzymanie, ale w dużej mierze ze względu na ich sportowy charakter. Ot tak, żeby dodać autu pazura. | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010 
 
290KM/400NM
 
 
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-07-2021, 22:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jak do tej pory było bezawaryjnie. I niestety odezwała się przypadłość Ralliarta i EVO czyli pompa AYC. Przeszła remont: nowe łożysko, simering, szczotki, płytka, malowanie. Na dzień dzisiejszy zamontowana, zobaczymy czy zadziała.
 
 
 
  | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-12-2021, 21:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jak to mówią - Panie a Mitsubishi to sie nie psujo.
 
Teoretycznie to jest fakt bo do tej pory (od 2016) poszło to co już pisałem czyli pompa i końcówka drążka kierowniczego. I tylko wymiany standardowe czyli olej i filtry, klocki.
 
Z uwagi, że kończyły się klocki z przodu wymienione tarcze przednie i klocki.
 
 
W związku z tym, że zaczął pukać cukierek na wahaczu tylnym wzdłużnym postanowiłem go wymienić. I tak by było gdyby nie fakt, że troche rdzy na sankach i wahaczach poprzecznych, śruba regulacji zawieszenia stanęła i nie można było ustawić zbieżności (po wymianie przedniego drążka) .            
 
Na zdjęciu nie jest tak strasznie i widać jak "odkręciłem" śruby drążka od ustawiania zbieżności     
 
  
 
 
Podłoga też tragicznie nie wyglądała wię tylko kosmetyczne poprawki
 
  
 
 
Skończyło się na tym, że zrobiłem cały zawias tylny z wymianą wszystkich tulejek oraz gum stabilizatora. Do tego odnowienie sanek i wahaczy poprzez piaskowanie i kataforezę. Plus konserwacja tego co nad sankami.
 
 
Aha przy okazji przetoczona tarcza tylna na wymiar 9,5 mm (10 wymiar fabryczny, minimum 8 mm) i nowe klocki. Dlaczego tak? bo  zamierzam robić swap hamulców i nie chciałem za bardzo iść w koszta. Bo i tak pójdą nowe szczęki i części montażowe oraz brembosy.
 
 
Zawiecha po renowacji i spód po delikatnej konserwie.
 
   
 
 
Kurde pare dni i brudne, nie jestem pedantem ale mogło być czystsze dłużej.
 
    | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-12-2021, 21:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dla tarczobębna o grubości 10 mm minimalna grubość to 8,4 mm     | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |