 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Moje miśki |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-09-2020, 21:13
|
|
|
grzesiopol napisał/a: | nie wszystko jest plug&play | szczególnie, że C5x fabrycznie miał tarcze przykręcane od tyłu do piasty - i wiele innych rozwiązań różniących się od następnych wersji i modeli |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-09-2020, 22:06
|
|
|
grzesiopol napisał/a: | Trzeba by było robić adapter 130 na 160 ale wtedy zacisk przesunąłby się w dół lub w góre w stosunku do istniejących otworów | Jak są zaciski lekko w górę to fajnie wygląda. |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-09-2020, 10:39
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Ja to szykuje do swojego O1T. Z tyłu będzie na adapterze i tarcze evo9 300/22. | A przymierzał ktoś zaciski z EVO IX do O1? |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 25-09-2020, 18:24
|
|
|
grzesiopol napisał/a: | A przymierzał ktoś zaciski z EVO IX do O1? |
Pewnie. Zwrotnice i półosie pasują z E9 do O1T i potem zaciski siadają P&P.
Ewentualnie przespawanie jednego ucha w tarczy kotwicznej w O1T i wtedy bez żadnych innych modów zakładasz zacisk E9. Odsadzenie zacisku jest idealne, spokojnie wchodzą tarcze od Evki 300/22 a w dodatku bębny są takie same w Evo 7-9 i O1T więc ręczny działa bez problemu. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26-09-2020, 12:28
|
|
|
Myśle jeszcze nad zmianą tyłu tj tarczy kotwicznej i bębna z Outlandera II FWD. Wtedy może tył byłby jak w EVO IX. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-10-2020, 11:28
|
|
|
Zanim wpadną hamulce taka tam modernizacja
 |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 30-10-2020, 14:34
|
|
|
Cytat: | Zanim wpadną hamulce taka tam modernizacja |
Pięknie ! szkoda że nie z MR. Nawet nie pytam o różnice między tym co było |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-10-2020, 17:56
|
|
|
Tak serio to przereklamowane te siedzenia. Do sportu i dla chudych tyłków tak. Brak regulacji góra dół, skoro to mają byś sportowe kubełki to powinno dać się regulować odpowiednimi miejscami np otworami.
Trzymanie boczne, wygoda, regulacja: oparcie +++, siedzisko +--. Mam podłożoną gąbkę i jest teraz dla mnie lepiej. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 30-10-2020, 18:40
|
|
|
Fajne te fotele, też chodzi mi to po głowie. Tyle, że do codziennego użytku chyba wygodniejsze są zwykłe. Tak czy inaczej dobra robota |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 30-10-2020, 19:45
|
|
|
Mazin89 napisał/a: | Tyle, że do codziennego użytku chyba wygodniejsze są zwykłe. |
Chyba z Outlandera II mogą być ciekawym kompromisem:
Mają lepsze (no przynajmniej dla mnie) boczki względem oryginałów i nadal pozostaje regulacja. No i według mnie jeden z większych plusów: brak skóry na siedzisku i oparciu. Tylko nie wiem, czy się zmieszczą i spasują p&p do Lancera. Na pewno niezbędna byłaby przeróbka tego panelu do podgrzewania. Ewentualnie ściągnąć obicie i przełożyć na stelaż foteli Lancera. |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 31-10-2020, 12:24
|
|
|
Nie mówie, że będę jeszcze wymieniał dla jednej niedogodności, jakoś sobie poradze. Pewnie bez rozebrania siedziska się nie obejdzie. będę chciał odgiąć boczne wzmocnienie aby w uda nie gniotło i tyle. Jak pisałem to dla chudych tyłków siedzisko jest i dlaczego ja mam być dyskryminowany.
Fotele sportowe mają ten minus, że wymuszają określoną postawę kierującego. czyli bliżej kierownicy, bardziej wyprostowana postawa. Dla tych co leżą w czasie jazdy to raczej się nie nadają.
Powoli już się przyzwyczajam i w końcu znajde swoje ustawienie. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 31-10-2020, 13:51
|
|
|
HUGIO napisał/a: |
Chyba z Outlandera II mogą być ciekawym kompromisem: |
Wiesz, ja akurat nie mam jakiejś wielkiej potrzeby wymiany foteli. Te co są, są dla mnie ok. Dlatego jakbym wymieniał to tylko na Recaro, po części ze względu na trzymanie, ale w dużej mierze ze względu na ich sportowy charakter. Ot tak, żeby dodać autu pazura. |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-07-2021, 23:41
|
|
|
Jak do tej pory było bezawaryjnie. I niestety odezwała się przypadłość Ralliarta i EVO czyli pompa AYC. Przeszła remont: nowe łożysko, simering, szczotki, płytka, malowanie. Na dzień dzisiejszy zamontowana, zobaczymy czy zadziała.
 |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-12-2021, 21:31
|
|
|
Jak to mówią - Panie a Mitsubishi to sie nie psujo.
Teoretycznie to jest fakt bo do tej pory (od 2016) poszło to co już pisałem czyli pompa i końcówka drążka kierowniczego. I tylko wymiany standardowe czyli olej i filtry, klocki.
Z uwagi, że kończyły się klocki z przodu wymienione tarcze przednie i klocki.
W związku z tym, że zaczął pukać cukierek na wahaczu tylnym wzdłużnym postanowiłem go wymienić. I tak by było gdyby nie fakt, że troche rdzy na sankach i wahaczach poprzecznych, śruba regulacji zawieszenia stanęła i nie można było ustawić zbieżności (po wymianie przedniego drążka) .
Na zdjęciu nie jest tak strasznie i widać jak "odkręciłem" śruby drążka od ustawiania zbieżności
Podłoga też tragicznie nie wyglądała wię tylko kosmetyczne poprawki
Skończyło się na tym, że zrobiłem cały zawias tylny z wymianą wszystkich tulejek oraz gum stabilizatora. Do tego odnowienie sanek i wahaczy poprzez piaskowanie i kataforezę. Plus konserwacja tego co nad sankami.
Aha przy okazji przetoczona tarcza tylna na wymiar 9,5 mm (10 wymiar fabryczny, minimum 8 mm) i nowe klocki. Dlaczego tak? bo zamierzam robić swap hamulców i nie chciałem za bardzo iść w koszta. Bo i tak pójdą nowe szczęki i części montażowe oraz brembosy.
Zawiecha po renowacji i spód po delikatnej konserwie.

Kurde pare dni i brudne, nie jestem pedantem ale mogło być czystsze dłużej.
 |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-12-2021, 21:46
|
|
|
Dla tarczobębna o grubości 10 mm minimalna grubość to 8,4 mm |
|
|
|
 |
|
|