 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Otwarty przez: swinks_UK 19-06-2009, 00:12 |
[EAxx] [FAQ] Montaż zegarów High Contrast |
Autor |
Wiadomość |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
pawel253
Forumowicz $winka Justynka
Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2012 Posty: 58 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 29-01-2020, 10:22
|
|
|
Sprawdzali Gala wszystko trójkąt gaśnice, kazał mi maskę otworzyć, szukał na siłę wycieku, a te ich gadki o ich pięknych niemieckich Golfach z niskimi przebiegami i krajowych autach z salonu... Byłam wczoraj na Komendzie, zostawiłam stary licznik, spisał zeznania no i czekam co bedzie dalej... |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 29-01-2020, 13:15
|
|
|
pawel253 napisał/a: | Sprawdzali Gala wszystko trójkąt gaśnice, kazał mi maskę otworzyć, szukał na siłę wycieku, a te ich gadki o ich pięknych niemieckich Golfach z niskimi przebiegami i krajowych autach z salonu... Byłam wczoraj na Komendzie, zostawiłam stary licznik, spisał zeznania no i czekam co bedzie dalej... |
napisz proszę więcej o tym zdarzeniu w temacie do którego przekierowuje nas Jaro1974
ciekawe jak rozwiąże się ta sprawa...
a tutaj rozmawiajmy o zegarach HC, bo się offtop zrobił |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-11-2020, 13:23
|
|
|
Dobra czytałem temat ale może gdzieś przeoczyłem, dodatkowo nie można otworzyć obrazków ze schematami lub po prostu nie ma tego czego szukam. Nie bijcie tylko wytłumaczcie jak zrobić. Pomagam zdalnie więc muszę mieć to łopatologicznie podane aby przekazać dalej.
Sprawca to licznik High Contrast w aucie Galant 2003 2,5 V6, manual, ASC, TCL, Tempomat, zmieniona instalacja silnika plus ECU na EC5W automat, b.d.b. wtyczki przejścia do instalacji Galanta zrobione na schematach.
Problem - brak obrotów. Reszta raczej jest. Wg mnie powinien hulać.
Czy po prostu inny jest obrotomierz czy może coś sfajczone. Robić ten obrotomierz czy szukać HC od Legwana /Vr-4 i przerzucić tylko obrotek. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
tomasek
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 7250 Skąd: stolica wschodu
|
Wysłany: 24-11-2020, 18:33
|
|
|
Grześ chyba w zegarach z GDI tak się działo |
_________________ __________________________________________
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-11-2020, 06:27
|
|
|
Tomasz ale wszystko to 2.5 V6 więc nie powinno, różnica tylko w wiazce silnika i ECU silnika bo z RHD, silnik oczywiście też z "Legwana". Sygnał do obrotomierza z tego samego pinu na przejściu, kostki licznika tak samo zostały więc zasilania są. To zmostkowanie 4 i 5 pinu wg mnie nie dotyczy tego licznika, świeci sie tylko kontrolka trakcji błąd 61 - brak komunikacji ASC z ECU automatu i kontrolka poziomu oleju bo nie ma czujnika poziomu. Reszta jest OK.
Jestem ciekaw czy sygnał obrotów jest ten sam bo tak mi na to wygląda.
[ Dodano: 27-11-2020, 18:12 ]
Czy niesprawny IFS może być przyczyną "braku" obrotomierza? |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
savagger995
Forumowicz Savagger
Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 204 Skąd: Iłża
|
Wysłany: 31-03-2021, 18:51
|
|
|
Problem z zegarami HC. Po swapie okazało się ze niemiec przerabiał je i najprawdopodobniej to one uszkodziły alternator. Alternator ładuje normalnie natomiast pobór prądu ma postoju jest zbyt duży. Niemiec przerobił te zegary w taki sposób: . Czy usuwając te jego rzeźbę przerabiając zgodnie z wzorem Krzyżaka z v6 do v6 powinno działać normalnie.
[ Dodano: 04-04-2021, 18:06 ]
Zegary przerobione według wzoru krzyżaka tak to wygląda i wszystkie kontrolki działają |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko

|
Wysłany: 04-04-2021, 23:23
|
|
|
Co z przebiegiem ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
savagger995
Forumowicz Savagger
Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 204 Skąd: Iłża
|
Wysłany: 05-04-2021, 10:20
|
|
|
Wpisany większy przebieg niż w rzeczywistości podczas przeglądu z zegarow hc. |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 08-04-2021, 14:27
|
|
|
potrzebuje schematu elektrycznego zegarów HC v6, linki z tego tematu nie działają już, any ? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-04-2021, 14:43
|
|
|
maroch napisał/a: | potrzebuje schematu elektrycznego zegarów HC v6, linki z tego tematu nie działają już, any ? |
Sciagnij mannual elektyczny tam sa schematy |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 08-04-2021, 19:05
|
|
|
przeszukałem niestety nie mam, ale wygląda jakby nie było tak szczegółowego schematu.
generalnie jara mi bezpiecznik 10A w komorze nr 4, zaraz po samym włożeniu, bez przekręcenia kluczyka, po czym niedziała, podsiwetlanie, zegar, radio ITD>
wyjąłem zegary HC i jest ok, wiec myśle zegary, wsadziłem zegary od 2.0 z tym że nie HC i od razu spalony
eliminuje to licznik czy jak podłącze zwykłe do HC tak się może dziać ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-04-2021, 08:35
|
|
|
najczęściej problemem jest radio... nie było fabrycznych, więc tam może być jakaś wydmuszka od poprzednich właścicieli |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-04-2021, 19:44
|
|
|
maroch, jak masz fabrycznie zegary HC to po włożeniu zwykłego licznika spali się jakiś bezpiecznik na pewno, a nawet alternator może się uszkodzić. |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 09-04-2021, 21:30
|
|
|
pierwsze co odłączyłem i oblatałem przewody to radio, nic nie dało,
dalej
jak wyciągne zegary i niewłoże żadnych, wszystko działa, oprócz brakujących zegarów |
|
|
|
 |
|
|