[II 2.0 DID] Czujnik ciśnienia doładowania lokalizacja |
Autor |
Wiadomość |
Darek21
Forumowicz
Auto: outlander2 pajero2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 34 Skąd: Stargard Szczecinski
|
Wysłany: 08-05-2021, 18:52 [II 2.0 DID] Czujnik ciśnienia doładowania lokalizacja
|
|
|
Witam
Proszę o pomoc
Czy ktoś się orientuje gdzie jest zamontowany czujnik ciśnienia doładowania?
Dodam tylko że przebieg tylko 94kkm |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Darek21 12-05-2021, 14:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 09-05-2021, 13:07
|
|
|
Jeśli mowa o silniku BSY to masz info z manuala dla rocznika 2010.
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Darek21
Forumowicz
Auto: outlander2 pajero2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 34 Skąd: Stargard Szczecinski
|
Wysłany: 11-05-2021, 18:45
|
|
|
Dziękuję za pomoc. Czujnik już wymieniony , problem pozostał , jak depnę pedał na 5, 6 biegu ciśnienie w kolektorze dochodzi do 255 kpa i silnik obcina moc , można skasować to wyłączając silnik. Ale po kilku razach zapala się check engine. Może ktoś wie jakie ciśnienie doładowania powinno być przy maksymalnej mocy? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11-05-2021, 18:54
|
|
|
Jakieś błędy pokazuje komputer |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Darek21
Forumowicz
Auto: outlander2 pajero2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 34 Skąd: Stargard Szczecinski
|
Wysłany: 11-05-2021, 19:43
|
|
|
Tak turbocharger overboost . Zdemontowałem też EGR z przepustnicą nie były specjalnie brudne. Cięgno turbo też działa jak odłączam na jałowym biegu wężyk podciśnienia to wraca płynnie. Liczyłem że sensor pokazuje złą wartość ale jest dokładnie takie samo ciśnienie. Na biegu jałowym jest 99 kpa. Nie mam już pomysłów. Nie wiem jakie ciśnienie maksymalne może być przy mocy maksymalnej ale 255 kpa ( wykres się wypłaszcza na tej wartości) to chyba nie jest tak dużo? |
_________________
 |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 11-05-2021, 21:36
|
|
|
do 250kpa max chwilowo
zmniejszyc mozna regulujac sruba ta co jest przy gruszczce
jak dobrze pamietam to wydluzajac ciegno zmniejszamy cisnienie doladowania
przy okazji sprawdz szczelnosc gruszki |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
Darek21
Forumowicz
Auto: outlander2 pajero2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 34 Skąd: Stargard Szczecinski
|
Wysłany: 12-05-2021, 14:24
|
|
|
Dziękuję Panowie za rady ja się poddałem. Zapisałem się na 8 czerwca na czyszczenie turbiny. Zobaczymy
Dodam tylko że przebieg tylko 94 tys. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 13-05-2021, 21:36
|
|
|
u mnie tez tak bylo
co nie nakombinowalem podobnie jak ty
sie wnerwilem i kupilem malo uzywana turbine
nie ten samochod zaraz sie stal
tez podejrzewam ze bedziesz mial zawalona turbine |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
|