Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciężko odpala dławi się na benzynie.
Autor Wiadomość
kuba!!! 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 98km 2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 348
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-08-2021, 19:33   

trójnik we własnym zakresie trzeba nabyć. duzo syfu bylo w baku? jak wyjmiesz plywak to nie wsadzisz reki aby wyjąć pompę?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-08-2021, 21:08   

wpie0 napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
trójnik się wpina za filtrem paliwa a przed listwą wtryskową i do trzeciej odnogi podłącza manometr
ciśnienie na wpiętym podciśnieniu ok. 2.5 ba, na odpiętym ponad 3


Rozumiem, że trzeba rozciąć wąż i wpiąć trójnik ?

Miałem na myśli trójnik przykręcany na filtr paliwa - właśnie po to, żeby nie rozcinać.
 
 
wpie0 
Forumowicz

Auto: lancer 1.6 4g92 wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 38
Skąd: internet
Wysłany: 25-08-2021, 22:34   

kuba!!! napisał/a:
trójnik we własnym zakresie trzeba nabyć. duzo syfu bylo w baku? jak wyjmiesz plywak to nie wsadzisz reki aby wyjąć pompę?


Syfu nie widziałem.
Ściągnąłem filtr wydaje się być nie zatkany.

Wyciąłem blachę pod siedzeniem, żeby dostać się do pompy ale niestety żeby rozłączyć przewody trzeba by to zrobić od spodu albo je uciąć.




[ Dodano: 28-08-2021, 11:40 ]
Naprawione, problem tkwił w pompce paliwa. Sama pompka była sprawna jednak uszkodziło się jej mocowanie a właściwie podkładka (zaznaczona na zdjęciu) po prostu się rozpuściła i stąd najwyraźniej powstała nieszczelność i brak ciśnienia.
Podkładkę wyrzuciłem i tym samym musiałem skrócić mocowanie o jej grubość.

Bak był czysty jak widać na zdjęciu, siatka filtrująca uległa zniszczeniu. Przypadkowo na złomie znalazłem podobną i ją zamieniłem.
Przy okazji pytanie czy jak odkręcacie korek wlewu paliwa to wam syczy (robi się podciśnienie) ?



 
 
kuba!!! 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 98km 2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 348
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-08-2021, 12:07   

W CS syczy ale nie zawsze.
 
 
wpie0 
Forumowicz

Auto: lancer 1.6 4g92 wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 38
Skąd: internet
Wysłany: 28-08-2021, 13:41   

Coś za wcześnie się pochwaliłem, odpalił na benzynie a wcześniej nie odpalał ale brakuje mu mocy.

Chyba jednak w porządku, wlałem mu tylko 5l paliwa a po tej mojej przeróbce trochę podniosła się pompka i pewnie brakowało paliwa do wytworzenia odpowiedniego ciśnienia.
 
 
kuba!!! 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 98km 2003r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 348
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-08-2021, 15:16   

A ta pompkę to już mogłeś nowa wstawić co by za pół roku znów nie kombinować
 
 
wpie0 
Forumowicz

Auto: lancer 1.6 4g92 wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 38
Skąd: internet
Wysłany: 28-08-2021, 16:22   

kuba!!! napisał/a:
A ta pompkę to już mogłeś nowa wstawić co by za pół roku znów nie kombinować


Niby tak, chociaż jak widzę jaka jest jakość nowych części to nie jestem pewien czy to dobry pomysł.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-08-2021, 22:04   

wpie0 napisał/a:
czy jak odkręcacie korek wlewu paliwa to wam syczy
w każdym Mitsu jakie miałem to syczało, poza(!) bordowym Galantem E32
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.