  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Colt C51A GL - White Sleeper | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-09-2022, 10:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | grzesiopol napisał/a: | 	 		  | Obroty regulowane ze sztuką - co masz na myśli. | 	  Grześ - generalnie cała procedura ustawiania obrotów dla DOHC jest na pewno do znalezienia, ale postaram się w skrócie opisać ocb.
 
Sprawa nr 1 - IPS - iddle position switch, masz z tyłu przepustnicy, 1 kabelek dochodzi i służy do tego, że jak puścisz gaz, to switch zwiera i ECU wie, że ma sterować obrotami przez silnik krokowy - musi być ustawiony z odpowiednią odległością od tego skrzydełka, które na niego naciska
 
Sprawa nr 2 - TPS - throttle position sensor - musi być ustawione odpowiednio, niestety nie pamiętam czy tak jest w każdym dawnym Mitsu na 0.5V dla wolnych obrotów 
 
Sprawa nr 3 - silnik krokowy - ma 4 obwody i każdy powinien mieć w okolicy 30-40 omów
 
Sprawa nr 4 - regulacja - jeśli dobrze pamiętam, a na 99% tak jest, to do regulacji DOHC (tą śrubką w środku) trzeba ustawić stan serwisowy ECU, żeby krokowiec nie nadrabiał i dopiero wtedy tą śrubką kręcić; serwis ustawiasz zwierając pin nr 10 i 12 na złączu ALDL (ale pamiętam jak się na FB spieraliśmy o numerację pinów tego złącza...)
 
Po takiej regulacji znów sprawdzasz czy IPS i TPS są odpowiednio ustawione i w razie potrzeby ustawiasz i znów ustawiasz obroty.
 
Do tego aby wszystko zagrało jest potrzebna ogólna sprawność silnika - tu wszystko może mieć wpływ, nawet lambda (bo na pewno powinieneś mieć 4 przewodową z grzaniem - zatem startuje dość szybko), także lewe powietrze, stan silnika, ucieczka podciśnienia przez servo hamulca, sprawność alternatora (dodatkowe obciążenie w postaci świateł)...
 
komputer też koniecznie do obejrzenia w środku bo będzie ciężko taki znaleźć (mam magika w Gdyni od takiego sprzętu, ratuje stare Mitsu lutując dedykowane EPROMy do kompów ze starym oprogramowaniem niedostępnym już dla jakiegoś rzadkiego modelu jak np. Lancer C68 AWD) | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-09-2022, 06:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		  | Sprawa nr 1 - IPS - iddle position switch, masz z tyłu przepustnicy, 1 kabelek dochodzi i służy do tego, że jak puścisz gaz, to switch zwiera i ECU wie, że ma sterować obrotami przez silnik krokowy - musi być ustawiony z odpowiednią odległością od tego skrzydełka, które na niego naciska  | 	   Darek sęk w tym, że ja nie mam IPS. jedyną elektroniką/elektryką przy przepustnicy jest TPS i krokowiec. Ja mam 6A12 z Galanta C54A. Ok już znalazłem u mnie jest ten IPS zintegrowany z TPS. U mnie to ustawiałem, po prostu w położeniu spoczynkowym przepustnicy na pinach 3 i 4 TPS jest ciągłość na omomierzu, jak dodam gazu to ciagłość jest przerwana - teraz wiem o co chodzi z wkładaniem szczelinomierza pod śrubę przepustnicy.     
 
 	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		  | Sprawa nr 2 - TPS - throttle position sensor - musi być ustawione odpowiednio, niestety nie pamiętam czy tak jest w każdym dawnym Mitsu na 0.5V dla wolnych obrotów  | 	   TPS ustawiałem na opornośni, ustawiłem na takie wartości jak w dziewiczej przepustnicy jaką dorwałem. Zwiększanie obrotów za pomocą śruby położenia przepustnicy nic nie dawało. Nie będę przecież kręcił w nieskończoność bo równie dobrze mogłem podciągnąć na lince aby miał obroty   
 
 	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		  | Sprawa nr 3 - silnik krokowy - ma 4 obwody i każdy powinien mieć w okolicy 30-40 omów  | 	   Krokowiec raczej jest OK ale nie sprawdzałem miernikiem więc "raczej"
 
 	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		  | Sprawa nr 4 - regulacja - jeśli dobrze pamiętam, a na 99% tak jest, to do regulacji DOHC (tą śrubką w środku) trzeba ustawić stan serwisowy ECU, żeby krokowiec nie nadrabiał i dopiero wtedy tą śrubką kręcić; serwis ustawiasz zwierając pin nr 10 i 12 na złączu ALDL (ale pamiętam jak się na FB spieraliśmy o numerację pinów tego złącza...)  | 	   Nie bardzo rozumiem co ty do mnie piszesz         ja sie spierałem? Chodzi ci o "OBD" o piny 6 i 8 czyli twoje 10 i 12? (http://coltmania.pl/c50-c51a-c52-c58a-dzial-techniczny-f128/jak-wymrugac-bledy-t12101.html) Chodzi ci o śrubę Fixed SAS na przepustnicy czy tą śrubę  SAS co niektórzy twierdzą, że się jej nie rusza?
 
 
Widzisz problem nie polega na tym, że mie ma obrotów w każdym czasie tylko gdy dużo pojeżdżę, np po mieście czyli jak wszystko w komorze się nagrzeje. Ostatnio zauważyłem, że jak wrzucę na luz i jeszcze się toczę to jest ok, ale jak stanę już to spadają. Najbardziej jest to zauważalne np przy podjeżdżaniu na skrzyżowaniach lub parkowaniu.
 
 
A teraz tak sobie pomyślałem, że może po prostu przyczyną jest ssanie ciepłego powietrza z komory, W sumie nie mam odseparowanego stożka. | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-09-2022, 19:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | grzesiopol napisał/a: | 	 		  |  6A12 z Galanta C54A | 	  I teraz jasne - fakt, oglądałem go w Suścu, ale zapomniałem... To wiele zmienia, faktycznie musisz ustawić TPS/IPS na czujniku w przepustnicy i z odpowiednim listkiem szczelinomierza (zależnie czy masz kontrolę trakcji czy nie)
 
 	  | grzesiopol napisał/a: | 	 		  |  ja sie spierałem? | 	  oj pewnie pamiętasz jak na FB się przerzucaliśmy skrinami z manuala, gdzie ja opisywałem od strony wtyczki a Ty od strony gniazda... nevermind
 
 
 	  | grzesiopol napisał/a: | 	 		  | W sumie nie mam odseparowanego stożka | 	  daj tam chociaż jakieś spiro na próbę
 
 
 	  | grzesiopol napisał/a: | 	 		  | Zwiększanie obrotów za pomocą śruby położenia przepustnicy nic nie dawało.  | 	  to jest najbardziej niepokojące, bo powinno - mówimy o tej śrubce wewnątrz tulejki w przepustnicy?
 
wg instrukcji, jeśli to kręcenie nic nie daje, to możesz mieć przepustnicę do wymiany, chociaż przypomniało mi się, że pisałeś o silikonie - może zalepiłeś kanał powietrza??? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-09-2022, 23:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		  | o jest najbardziej niepokojące, bo powinno - mówimy o tej śrubce wewnątrz tulejki w przepustnicy?  | 	   nie to ta co jest na osi gdzie jest sprężyna, po regulacji krokowiec sam sobie chyba dorównywał i nie chciałem aż tak mocno wychylać przepustnicy. Może za mało podkręciem i przepustnica ma za małą szczelinę. Jak już pisałem wszystko jest ok do momentu gdy dłużej pojeżdże. W praktyce jak jest silnik ciepły czyli jest normalna temperatura to jest ok, troche na mieście go pomęczę i przy tej samej temperaturze silnika już spada i tak jak pisałem wtedy kiedy są włączone światła, jak wyłączę to wtedy jest ok.
 
 	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		  | chociaż przypomniało mi się, że pisałeś o silikonie | 	  silikonem uszczelniłem tylko krokowca ale delikatnie po obrzeżu. | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-09-2022, 23:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sprawdze jeszcze jedno. Pin 24 w ECU czy jak światła są wyłączone to będzie 0-0,3 V i gdy włącze światło to jest napięcie jak w aku. | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-10-2022, 12:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jak pech to pech. Dziwne odgłosy pojawiły się nagle pod maską, podjeżdżam pod garaż a tam dymi alternator. Chciał nie chciał do zrobienia. Ale łatwo powiedzieć wyciągnij alternator z auta w którym nigdy nie było tego silnika. Trzy godziny walki              i w końcu wyszedł          . Montaż już szybciej bo człowiek już wiedział którędy. Na dzień dzisiejszy działa ale testujemy dalej póki zima nie przyjdzie            
 
Czy przyjdzie ten czas gdy powiem koniec robót???? | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-10-2022, 18:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | grzesiopol napisał/a: | 	 		  | Czy przyjdzie ten czas gdy powiem koniec robót???? | 	  Na każdego przyjdzie ten czas     | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-10-2022, 08:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | grzesiopol napisał/a: | 	 		  | dymi alternator | 	  łożysko czy coś innego? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-10-2022, 09:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Diody poszły. Ale wymienione szczotki, łożysko, i diody. Tak przynajmniej wpisane w gwarancje. | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Juiceman  		  
		 
         Mitsumaniak Murgrabia Juice
  
  
                  Auto: Galant Wagon 2.5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8681 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-11-2022, 08:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | grzesiopol napisał/a: | 	 		  
 
Czy przyjdzie ten czas gdy powiem koniec robót???? | 	  
 
 
 
Tylko jak sprzedasz albo nie będziesz używać ale wtedy będzie nowy projekt xd | 
             
						
				_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
 
 
 
***********************************
 
 
Galant Kombi 2.5 V6 
 
Carisma EXE 1.8 GDI
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-11-2022, 12:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | W sumie drugi Colt stoi pod blokiem więc projekt już jest, tylko nie ma gdzie robić tego projektu, szukam miejscówki bo w tym co wynajmuje zrobiło się mało miejsca na to co jest tam do roboty. | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-12-2022, 14:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No Misiu umyty i postawiony w garażu na sen zimowy. No może jak będzie sucho to się go obudzi na spacer     | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-05-2023, 19:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Na wiosnę w końcu wymieniony olej, do tego teraz nowe oponki. Reszta bez zmian bo wiecznie nie ma czasu na uruchomienie nowego zestawu audio i dokończenie "zabudowy" bagażnika. | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-10-2023, 21:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Uuu czas na aktualizację.
 
Zlot zaliczony - 3x3 miejsce, 2 x drugie i jedno pierwsze. Puchary doszły do kolekcji. Dzięki za uznanie.
 
Niestety nie obyło sie bez niespodzianek, na zlocie nie chciał odpalać przy pomocy kolegów lubelaków, jak zwykle niezawodnych udało się odpalić. Rozrusznik strzelił focha. Myślałem, że to tylko jednorazowy foch ale tydzień temu znowu to samo.
 
Korzystając z ostatniego ciepła wyjęty zawieziony do regeneracji i dziś wrzucony. Kręci jak wariat.
 
Hmm poza tym tylko lać paliwo i jeździć. | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-03-2024, 07:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Misiek obudzony ze snu. Powrót do jazdy. Trzeba będzie zrobić przegląd hamulców i porzadne mycie bo pomimo, że nie jeżdżony zima to brudny jak diabli.
 
Powiem tak po zimowej jeździe 1.6 HDI i przesiadce na Colta duża przepaść, jak to w reklamie - "Sama zobacz jak się bestia rwie". Trzeba znowu się uczyć jeździć.            | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |