Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt C51A GL - White Sleeper
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-09-2022, 11:51   

grzesiopol napisał/a:
Obroty regulowane ze sztuką - co masz na myśli.
Grześ - generalnie cała procedura ustawiania obrotów dla DOHC jest na pewno do znalezienia, ale postaram się w skrócie opisać ocb.
Sprawa nr 1 - IPS - iddle position switch, masz z tyłu przepustnicy, 1 kabelek dochodzi i służy do tego, że jak puścisz gaz, to switch zwiera i ECU wie, że ma sterować obrotami przez silnik krokowy - musi być ustawiony z odpowiednią odległością od tego skrzydełka, które na niego naciska
Sprawa nr 2 - TPS - throttle position sensor - musi być ustawione odpowiednio, niestety nie pamiętam czy tak jest w każdym dawnym Mitsu na 0.5V dla wolnych obrotów
Sprawa nr 3 - silnik krokowy - ma 4 obwody i każdy powinien mieć w okolicy 30-40 omów
Sprawa nr 4 - regulacja - jeśli dobrze pamiętam, a na 99% tak jest, to do regulacji DOHC (tą śrubką w środku) trzeba ustawić stan serwisowy ECU, żeby krokowiec nie nadrabiał i dopiero wtedy tą śrubką kręcić; serwis ustawiasz zwierając pin nr 10 i 12 na złączu ALDL (ale pamiętam jak się na FB spieraliśmy o numerację pinów tego złącza...)
Po takiej regulacji znów sprawdzasz czy IPS i TPS są odpowiednio ustawione i w razie potrzeby ustawiasz i znów ustawiasz obroty.
Do tego aby wszystko zagrało jest potrzebna ogólna sprawność silnika - tu wszystko może mieć wpływ, nawet lambda (bo na pewno powinieneś mieć 4 przewodową z grzaniem - zatem startuje dość szybko), także lewe powietrze, stan silnika, ucieczka podciśnienia przez servo hamulca, sprawność alternatora (dodatkowe obciążenie w postaci świateł)...
komputer też koniecznie do obejrzenia w środku bo będzie ciężko taki znaleźć (mam magika w Gdyni od takiego sprzętu, ratuje stare Mitsu lutując dedykowane EPROMy do kompów ze starym oprogramowaniem niedostępnym już dla jakiegoś rzadkiego modelu jak np. Lancer C68 AWD)
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-09-2022, 07:07   

Krzyzak napisał/a:
Sprawa nr 1 - IPS - iddle position switch, masz z tyłu przepustnicy, 1 kabelek dochodzi i służy do tego, że jak puścisz gaz, to switch zwiera i ECU wie, że ma sterować obrotami przez silnik krokowy - musi być ustawiony z odpowiednią odległością od tego skrzydełka, które na niego naciska
Darek sęk w tym, że ja nie mam IPS. jedyną elektroniką/elektryką przy przepustnicy jest TPS i krokowiec. Ja mam 6A12 z Galanta C54A. Ok już znalazłem u mnie jest ten IPS zintegrowany z TPS. U mnie to ustawiałem, po prostu w położeniu spoczynkowym przepustnicy na pinach 3 i 4 TPS jest ciągłość na omomierzu, jak dodam gazu to ciagłość jest przerwana - teraz wiem o co chodzi z wkładaniem szczelinomierza pod śrubę przepustnicy. :mrgreen:
Krzyzak napisał/a:
Sprawa nr 2 - TPS - throttle position sensor - musi być ustawione odpowiednio, niestety nie pamiętam czy tak jest w każdym dawnym Mitsu na 0.5V dla wolnych obrotów
TPS ustawiałem na opornośni, ustawiłem na takie wartości jak w dziewiczej przepustnicy jaką dorwałem. Zwiększanie obrotów za pomocą śruby położenia przepustnicy nic nie dawało. Nie będę przecież kręcił w nieskończoność bo równie dobrze mogłem podciągnąć na lince aby miał obroty :wink:
Krzyzak napisał/a:
Sprawa nr 3 - silnik krokowy - ma 4 obwody i każdy powinien mieć w okolicy 30-40 omów
Krokowiec raczej jest OK ale nie sprawdzałem miernikiem więc "raczej"
Krzyzak napisał/a:
Sprawa nr 4 - regulacja - jeśli dobrze pamiętam, a na 99% tak jest, to do regulacji DOHC (tą śrubką w środku) trzeba ustawić stan serwisowy ECU, żeby krokowiec nie nadrabiał i dopiero wtedy tą śrubką kręcić; serwis ustawiasz zwierając pin nr 10 i 12 na złączu ALDL (ale pamiętam jak się na FB spieraliśmy o numerację pinów tego złącza...)
Nie bardzo rozumiem co ty do mnie piszesz :wink: :mrgreen: ja sie spierałem? Chodzi ci o "OBD" o piny 6 i 8 czyli twoje 10 i 12? (http://coltmania.pl/c50-c51a-c52-c58a-dzial-techniczny-f128/jak-wymrugac-bledy-t12101.html) Chodzi ci o śrubę Fixed SAS na przepustnicy czy tą śrubę SAS co niektórzy twierdzą, że się jej nie rusza?

Widzisz problem nie polega na tym, że mie ma obrotów w każdym czasie tylko gdy dużo pojeżdżę, np po mieście czyli jak wszystko w komorze się nagrzeje. Ostatnio zauważyłem, że jak wrzucę na luz i jeszcze się toczę to jest ok, ale jak stanę już to spadają. Najbardziej jest to zauważalne np przy podjeżdżaniu na skrzyżowaniach lub parkowaniu.

A teraz tak sobie pomyślałem, że może po prostu przyczyną jest ssanie ciepłego powietrza z komory, W sumie nie mam odseparowanego stożka.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-09-2022, 20:24   

grzesiopol napisał/a:
6A12 z Galanta C54A
I teraz jasne - fakt, oglądałem go w Suścu, ale zapomniałem... To wiele zmienia, faktycznie musisz ustawić TPS/IPS na czujniku w przepustnicy i z odpowiednim listkiem szczelinomierza (zależnie czy masz kontrolę trakcji czy nie)
grzesiopol napisał/a:
ja sie spierałem?
oj pewnie pamiętasz jak na FB się przerzucaliśmy skrinami z manuala, gdzie ja opisywałem od strony wtyczki a Ty od strony gniazda... nevermind

grzesiopol napisał/a:
W sumie nie mam odseparowanego stożka
daj tam chociaż jakieś spiro na próbę

grzesiopol napisał/a:
Zwiększanie obrotów za pomocą śruby położenia przepustnicy nic nie dawało.
to jest najbardziej niepokojące, bo powinno - mówimy o tej śrubce wewnątrz tulejki w przepustnicy?
wg instrukcji, jeśli to kręcenie nic nie daje, to możesz mieć przepustnicę do wymiany, chociaż przypomniało mi się, że pisałeś o silikonie - może zalepiłeś kanał powietrza???
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-09-2022, 00:44   

Krzyzak napisał/a:
o jest najbardziej niepokojące, bo powinno - mówimy o tej śrubce wewnątrz tulejki w przepustnicy?
nie to ta co jest na osi gdzie jest sprężyna, po regulacji krokowiec sam sobie chyba dorównywał i nie chciałem aż tak mocno wychylać przepustnicy. Może za mało podkręciem i przepustnica ma za małą szczelinę. Jak już pisałem wszystko jest ok do momentu gdy dłużej pojeżdże. W praktyce jak jest silnik ciepły czyli jest normalna temperatura to jest ok, troche na mieście go pomęczę i przy tej samej temperaturze silnika już spada i tak jak pisałem wtedy kiedy są włączone światła, jak wyłączę to wtedy jest ok.
Krzyzak napisał/a:
chociaż przypomniało mi się, że pisałeś o silikonie
silikonem uszczelniłem tylko krokowca ale delikatnie po obrzeżu.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-09-2022, 00:49   

Sprawdze jeszcze jedno. Pin 24 w ECU czy jak światła są wyłączone to będzie 0-0,3 V i gdy włącze światło to jest napięcie jak w aku.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 25-10-2022, 13:48   

Jak pech to pech. Dziwne odgłosy pojawiły się nagle pod maską, podjeżdżam pod garaż a tam dymi alternator. Chciał nie chciał do zrobienia. Ale łatwo powiedzieć wyciągnij alternator z auta w którym nigdy nie było tego silnika. Trzy godziny walki :boxing: :minigun: :argue: i w końcu wyszedł :blob5: :cheers: . Montaż już szybciej bo człowiek już wiedział którędy. Na dzień dzisiejszy działa ale testujemy dalej póki zima nie przyjdzie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Czy przyjdzie ten czas gdy powiem koniec robót????
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-10-2022, 19:58   

grzesiopol napisał/a:
Czy przyjdzie ten czas gdy powiem koniec robót????
Na każdego przyjdzie ten czas :roll:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-10-2022, 09:59   

grzesiopol napisał/a:
dymi alternator
łożysko czy coś innego?
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-10-2022, 09:36   

Diody poszły. Ale wymienione szczotki, łożysko, i diody. Tak przynajmniej wpisane w gwarancje.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 05-11-2022, 08:48   

grzesiopol napisał/a:

Czy przyjdzie ten czas gdy powiem koniec robót????



Tylko jak sprzedasz albo nie będziesz używać ale wtedy będzie nowy projekt xd
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-11-2022, 12:33   

W sumie drugi Colt stoi pod blokiem więc projekt już jest, tylko nie ma gdzie robić tego projektu, szukam miejscówki bo w tym co wynajmuje zrobiło się mało miejsca na to co jest tam do roboty.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-12-2022, 14:51   

No Misiu umyty i postawiony w garażu na sen zimowy. No może jak będzie sucho to się go obudzi na spacer :mrgreen:
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-05-2023, 20:01   

Na wiosnę w końcu wymieniony olej, do tego teraz nowe oponki. Reszta bez zmian bo wiecznie nie ma czasu na uruchomienie nowego zestawu audio i dokończenie "zabudowy" bagażnika.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-10-2023, 22:32   

Uuu czas na aktualizację.
Zlot zaliczony - 3x3 miejsce, 2 x drugie i jedno pierwsze. Puchary doszły do kolekcji. Dzięki za uznanie.
Niestety nie obyło sie bez niespodzianek, na zlocie nie chciał odpalać przy pomocy kolegów lubelaków, jak zwykle niezawodnych udało się odpalić. Rozrusznik strzelił focha. Myślałem, że to tylko jednorazowy foch ale tydzień temu znowu to samo.
Korzystając z ostatniego ciepła wyjęty zawieziony do regeneracji i dziś wrzucony. Kręci jak wariat.
Hmm poza tym tylko lać paliwo i jeździć.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-03-2024, 08:10   

Misiek obudzony ze snu. Powrót do jazdy. Trzeba będzie zrobić przegląd hamulców i porzadne mycie bo pomimo, że nie jeżdżony zima to brudny jak diabli.
Powiem tak po zimowej jeździe 1.6 HDI i przesiadce na Colta duża przepaść, jak to w reklamie - "Sama zobacz jak się bestia rwie". Trzeba znowu się uczyć jeździć. :D :D :D
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.