[Cari 1.8 GDI] Wymiana gum [tulei] przód, drążek stabilizato |
Autor |
Wiadomość |
maxblink
Mitsumaniak own3r!
Auto: Passat B6 1.9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 103 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 01-03-2011, 14:16 [Cari 1.8 GDI] Wymiana gum [tulei] przód, drążek stabilizato
|
|
|
Witam, przeglądałem kilka tematów dot. tych niefortunnych tulejek i mam takie pytanie, czy faktycznie nie ma innej opcji przy ich wymianie jak przez zdjęcie całej "ławy". Może ktoś to sam jakoś z Was robił - sposobem? |
|
|
|
|
chicken20091986
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 42 Skąd: Dobra/Szczecin
|
Wysłany: 03-03-2011, 19:42
|
|
|
No w sumie to musisz odkrecic sanki inaczej nie da rady podlewaruj silnik odkrec sanki lekko je opusc i staraj sie wymienic ja tak robiłem całkiem ich nie wyciagalem kanał potrzebny |
_________________ Pozdrawiam Hubert |
|
|
|
|
Saqu
Mitsumaniak
Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-03-2011, 19:45
|
|
|
W GDI da radę wymienić gumy stabilizatora bez wyciągania sanek.
Tylko potrzebny kanał, żeby życie ułatwić i w miarę sprawne nie za grube dłonie, ponieważ mało miejsca
z góry jedynie odkręcasz co przeszkadza, tzn wąż od klimy możesz delikatnie przesunąć i da radę wymienić
wiem z praktyki.. |
|
|
|
|
SHARK1979
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 06-03-2011, 17:22
|
|
|
Saqu napisał/a: | W GDI da radę wymienić gumy stabilizatora bez wyciągania sanek. |
Racja u mnie też wymieniono bez rozbierania |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
|
kosek
Forumowicz
Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 158 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
|
przemekx303
Mitsumaniak
Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 10-03-2011, 22:00
|
|
|
Koledze to się DUŻY browar należy za pdf. |
_________________
|
|
|
|
|
cwaniak
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
|
|
|
|
lesmen
Mitsumaniak
Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 117 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 22-07-2012, 11:21
|
|
|
Mógłby ktoś wstawić aktualny link do tego pdf-a z instrukcją wymiany tych nieszczęsnych tulejek bo właśnie muszę się z tym zmierzyć... |
_________________
|
|
|
|
|
Master
Mitsumaniak Mitsubishi Carisma
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Wrz 2007 Posty: 120 Skąd: Busko-Zdrój
|
|
|
|
|
xluki
Mitsumaniak
Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 23-11-2012, 17:34
|
|
|
Tuleja z lewej strony wymieniona (była jeszcze oryginalna, przy okazji okazało się, że łącznik stabilizatora także do wymiany). Z prawą tuleją nie było tak kolorowo... niestety jedna nasadka "krótka" się poddała. Próbowałem odkręcać od góry, niestety bez rezultatów. Może ktoś z Was może podpowiedzieć jak sobie pomóc... W przysyzłym tygodniu mam zamiar próbować odkręcić śrubę obejmy tulei przy pomocy grzechotki 3/8... Chciałbym uniknąc opuszczania sanek...
[ Dodano: 09-12-2012, 20:48 ]
Ja także jestem po wymianie gum stabilizatora. Tulejka z prawej strony odkręciła się bez oporów (chyba miała w tym swój udział sól drogowa, którą sypali na drogi. Trzeba przyznać, że walka była trudna, ręce całe spuchnięte i dlatego polecam zakup oryginalnych tulei stabilizatora Mitsubishi. Koszt niewiele większy od zamienników a myślę, że posłuża dłużej... Łączniki także wymienione firmy MOOG, wyglądały solidnie, posłużą pewnie długo. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
|
|
|
|
|
sebkin
Mitsumaniak
Auto: CARISMA 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 216 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 31-07-2015, 15:02
|
|
|
Czy jest jakiś forumowicz w Warszawie/Piasecznie lub okolicach który wymieniał sam te gumy bez opuszczania sanek i chciałby się podjąć ich wymiany? Mechanicy raczej chcą od razu ściągać sanki ;/ |
_________________
|
|
|
|
|
Piwor
Mitsumaniak
Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-07-2015, 17:07
|
|
|
Wymieniałem tylko w swoim ze 3 razy i sanek nie zdejmowałem. Jedynie nieco opuszczałem. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
|
sebkin
Mitsumaniak
Auto: CARISMA 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 216 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 01-08-2015, 13:05
|
|
|
A czy chciałbyś pomóc lub sam wymienić w moim GDI? |
_________________
|
|
|
|
|
ross
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 307 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 28-10-2024, 09:19
|
|
|
Czy sanki w Carismie GDI po lifcie i przed liftem są takie same. Już przysłano mnie sanki od Volvo v40 i się nie nadają , a sprzedawca twierdzi że wszystkie są takie same i teraz nie chcę znowu mieć problem .Na Allegro są sanki ta sama fotografia na dwóch aukcjach do Carismy 1.6 oraz do GDI Proszę o radę jakie sanki będą do mojej Carismy GDI pierwszej generacji . |
_________________ Ross |
|
|
|
|
|
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 634 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 23992 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-10-2024, 07:38
|
|
|
Niestety nie wiem, ale sprawdź na partsouq.com wybierając auto i rok - czy symbole części są takie same. |
|
|
|
|
|