Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Bordowy Lancer C66A
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-03-2025, 14:06   

Da się. Można na kilka sposobów - od podłączenia do Palmtopa i odpalenia mmcd, przez podłączenie złącza pompy na ścianie grodziowej, po wyjęcie i podłączenie do akumulatora. Ja już 3 pompy zabiłem w aucie, które stoi na zewnątrz kilka lat. Zbiornik w środku pordzewiały okrutnie i gdyby nie fakt, że przelew i tak skieruje benzynę do baku, to pewnie bym do testów jakiegoś wiadra użył...
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-03-2025, 14:45   

Marcino napisał/a:
A to pompy nie da się sprawdzić czy pracuje czy nie ?


Jestem pewien, że dlatego mechanik ją kupił :) Dowiem się niedługo czy to wszystko.
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
  
 
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-03-2025, 22:13   

Okazało się, że nie pompa była problemem (choć stara też już kończyła żywot).

Problemem jest brak iskry - nie wiem jeszcze czemu ale diagnoza jest w toku.
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 13-03-2025, 22:17   

Czujnik położenia wału bym sprawdził.
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-03-2025, 11:02   

Sprawdzenie iskry jak nie odpala stare Mitsubishi to pierwsza rzecz.
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-03-2025, 11:05   

jacek11 napisał/a:
Czujnik położenia wału bym sprawdził.


Jest pierwszy na liście :)

Hugo napisał/a:
Sprawdzenie iskry jak nie odpala stare Mitsubishi to pierwsza rzecz.


No i nie ma... czekam na dalsze info - może przez weekend coś się w temacie podzieje. Najgorzej jak komputer padł ael z tym też może poradzimy, co ?
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 14-03-2025, 12:49   

Wojciech Bogacz,
no jak nie, jak tak :)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-03-2025, 09:01   

Powiedzenie mojego dziadka i taty - stare to jednak dobre wino i skrzypce by tu się sprawdziło.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-03-2025, 09:13   

Marcino napisał/a:
stare to jednak dobre wino i skrzypce by tu się sprawdziło.


No niestety - nie ważne jak się dba o auto - jak stare to trzeba zawsze mieć z tyłu głowy, że się coś wysypie. No i trzeba sporo cierpliwości. Sadzę jednak, że mi jej wystarczy :)

Postaram się jednak doprowadzić wszystko to jak najlepszego stanu, kupię sobie w razie czego assistance i można w trasę ruszać :)
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-06-2025, 18:51   

Moi drodzy - Lancer jeździ !

Zostało zrobić:
- łożysko przednie lewe
- nabić klimę

Liczę, że maks do dwóch tygodni będzie wszystko zrobione :)

A tak to wygląda teraz :)

.

A tutaj schowany kompresor klimatyzacji.

_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
  
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 29-06-2025, 19:32   

Ładniutko pod maską 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 29-06-2025, 22:34   

No bardzo ładnie to wygląda. :thumbright:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-07-2025, 09:44   

Wczoraj byłem nabić klimę ale jest nieszczelność (duża) na rurce w okolicach grodzi.

Auto już u mechanika - ma też zrobić łożysko.
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-07-2025, 12:14   

Dałeś nowe oringi? Jakim czynnikiem będzie nabite? - pewnie R134a? - u mnie się sprawdza, od 4 lat klima chodzi.
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-07-2025, 13:35   

Krzyzak napisał/a:
Dałeś nowe oringi? Jakim czynnikiem będzie nabite? - pewnie R134a? - u mnie się sprawdza, od 4 lat klima chodzi.



TAk - nowe oringi poszły - na starych bym nie dał składać heh. Tak - r134. Dobrze wiedzieć - że działa :)
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.