 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Otwarty przez: mkm 20-09-2009, 21:28 |
Powrót do przeszłości |
| Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-05-2025, 05:41
|
|
|
| W tym aucie za powrót kierownicy odpowiadają banany. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-05-2025, 06:45
|
|
|
| A jak ciężko lub dziwnie kręci sie kierownicą to zacierają sie sworznie wahaczy prostych. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11275 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 23-05-2025, 23:00
|
|
|
Banany były wymieniane jakoś niedawno, zdaje się. Muszę obadać jak wyglądają ich tuleje metalowo-gumowe.
| Hugo napisał/a: | | zacierają sie sworznie wahaczy prostych. |
Zawsze jak coś takiego się działo, to było słychać skrzypienie. Chociaż teraz sprzedawane części są dziwnej jakości.
Pojeździłem kilka dni, i się przyzwyczaiłem, ale to nie powinno tak być. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-05-2025, 09:35
|
|
|
| Nie muszą skrzypieć, nie zawsze są te dźwięki. Najlepiej wybić sworznie i zajrzeć pod gumki. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11275 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 25-05-2025, 21:28
|
|
|
| Hugo napisał/a: | | Najlepiej wybić sworznie i zajrzeć pod gumki. |
To jest jedna z tych prac przy Galancie, których wyjątkowo nie lubię. Ale jak trzeba, to trzeba. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11275 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 15-06-2025, 21:02
|
|
|
Dziwną awarię miałem całkiem niedawno. Na szczęście w porę zauważyłem, że ledwo trzyma się to:
Przykleić jakoś trzeba |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-06-2025, 06:37
|
|
|
| Dobra taśma klejąca, dwustronna. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11275 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 16-06-2025, 20:47
|
|
|
Zastanawiam się nad tym, i mam dwie opcje. Jedna to taśma właśnie, a druga to klej do szyb.
Klej ma lekką przewagę, bo nie odsunie napisu od klapy, a taśma musiałaby być bardzo cienka.
Dzisiaj zabrałem Misia na spacer, i przejechaliśmy ze trzydzieści kilometrów. To auto naprawdę dobrze jedzie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11275 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 27-07-2025, 21:38
|
|
|
| Miś ostatnimi czasy sporo ze mną pojeździł. Jego młodszy czarny brat okupował kanał, więc Galant radośnie pokonywał kilometry. Na tę chwilę grzeje zadek w garażu. No i dobrze, bo deszcz pada. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11275 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 01-11-2025, 21:29
|
|
|
Galant nadal odpoczywa w garażu, chociaż czasami zabieram go na spacer. Z minusów, to niedomagający alternator. Na wolnych obrotach słabo ładuje. Już dawno się tak dzieje, i w końcu muszę zanabyć jakiś sprawny. Ewentualnie zawiozę altek do regeneracji. Do wymiany jest też olej w silniku oraz filtr. Na półce leży też tulejka centrująca, którą tak kiedyś szukałem, a jak ją już zdobyłem, to czasu jakoś nie ma na jej montaż. To trochę roboty jest, bo trzeba skrzynię zdjąć. Zastanawiam się, bo skrzynia często robi tak, że podczas jazdy na czwartym biegu, obroty silnika są na poziomie 1500-1600. Mówię tutaj o prędkości około 50-60 na godzinę. Nie wiem dlaczego się tak dzieje, ale ten silnik lubi większe obroty, a na tak niskich ewidentnie się męczy. Pasuje zastanowić się, co jest przyczyną takiego zachowania. Skrzynia? konwerter?
No i trzeba też pamiętać o cieknącym uszczelniaczu na przegubie wewnętrznym, na stronie kierowcy. Trochę nie wypada, aby rasowy japończyk znaczył teren, jak jakiś niemiecki pojazd |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|
|