Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: mkm
20-09-2009, 21:28
Powrót do przeszłości
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24484
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-05-2025, 05:41   

W tym aucie za powrót kierownicy odpowiadają banany.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21970
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-05-2025, 06:45   

A jak ciężko lub dziwnie kręci sie kierownicą to zacierają sie sworznie wahaczy prostych.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11275
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-05-2025, 23:00   

Banany były wymieniane jakoś niedawno, zdaje się. Muszę obadać jak wyglądają ich tuleje metalowo-gumowe.
Hugo napisał/a:
zacierają sie sworznie wahaczy prostych.


Zawsze jak coś takiego się działo, to było słychać skrzypienie. Chociaż teraz sprzedawane części są dziwnej jakości.
Pojeździłem kilka dni, i się przyzwyczaiłem, ale to nie powinno tak być.
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21970
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-05-2025, 09:35   

Nie muszą skrzypieć, nie zawsze są te dźwięki. Najlepiej wybić sworznie i zajrzeć pod gumki.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11275
Skąd: Radomsko
Wysłany: 25-05-2025, 21:28   

Hugo napisał/a:
Najlepiej wybić sworznie i zajrzeć pod gumki.

To jest jedna z tych prac przy Galancie, których wyjątkowo nie lubię. Ale jak trzeba, to trzeba.
_________________

 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11275
Skąd: Radomsko
Wysłany: 15-06-2025, 21:02   

Dziwną awarię miałem całkiem niedawno. Na szczęście w porę zauważyłem, że ledwo trzyma się to:



Przykleić jakoś trzeba :roll:
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24484
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-06-2025, 06:37   

Dobra taśma klejąca, dwustronna.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11275
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-06-2025, 20:47   

Zastanawiam się nad tym, i mam dwie opcje. Jedna to taśma właśnie, a druga to klej do szyb.
Klej ma lekką przewagę, bo nie odsunie napisu od klapy, a taśma musiałaby być bardzo cienka.
Dzisiaj zabrałem Misia na spacer, i przejechaliśmy ze trzydzieści kilometrów. To auto naprawdę dobrze jedzie.
_________________

 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11275
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-07-2025, 21:38   

Miś ostatnimi czasy sporo ze mną pojeździł. Jego młodszy czarny brat okupował kanał, więc Galant radośnie pokonywał kilometry. Na tę chwilę grzeje zadek w garażu. No i dobrze, bo deszcz pada.
_________________

 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11275
Skąd: Radomsko
Wysłany: 01-11-2025, 21:29   

Galant nadal odpoczywa w garażu, chociaż czasami zabieram go na spacer. Z minusów, to niedomagający alternator. Na wolnych obrotach słabo ładuje. Już dawno się tak dzieje, i w końcu muszę zanabyć jakiś sprawny. Ewentualnie zawiozę altek do regeneracji. Do wymiany jest też olej w silniku oraz filtr. Na półce leży też tulejka centrująca, którą tak kiedyś szukałem, a jak ją już zdobyłem, to czasu jakoś nie ma na jej montaż. To trochę roboty jest, bo trzeba skrzynię zdjąć. Zastanawiam się, bo skrzynia często robi tak, że podczas jazdy na czwartym biegu, obroty silnika są na poziomie 1500-1600. Mówię tutaj o prędkości około 50-60 na godzinę. Nie wiem dlaczego się tak dzieje, ale ten silnik lubi większe obroty, a na tak niskich ewidentnie się męczy. Pasuje zastanowić się, co jest przyczyną takiego zachowania. Skrzynia? konwerter?
No i trzeba też pamiętać o cieknącym uszczelniaczu na przegubie wewnętrznym, na stronie kierowcy. Trochę nie wypada, aby rasowy japończyk znaczył teren, jak jakiś niemiecki pojazd :roll:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.