Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z kliczkami /pilotem centralnego
Autor Wiadomość
Pietros_85 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2019
Posty: 4
Skąd: RLA
Wysłany: 24-09-2025, 21:52   Problem z kliczkami /pilotem centralnego

Cześć,
Mam problem z kluczykami a raczej z pilotem w nich. Mianowicie przestały reagować przyciski na kluczyku. Wymieniłem baterię i dalej nic.
Od pewnego czasu reagowały tylko gdy kluczyki były "ciepłe" np. trzymane w kieszeni. Zasięg był coraz krótszy. Aż w końcu całkiem padło.
Rok później zapasowy kluczyk takie same objawy i również padł.

Może miał ktoś podobny objaw i udało się naprawić?

Jakby ktoś poratował schematem elektrycznym takiego pilota.

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 650 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24425
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: Wczoraj 12:09   

Może jest jakaś procedura po takiej wymianie? - pamiętam jak wymieniłem w mercedesie baterie (bo były 2) to nie mogłem wejść, więc kluczykiem otworzyłem, oczywiście włączyłem się alarm. Ale po podłączeniu kluczyka do stacyjki mogłem już guzikami z pilota się połączyć i się zaprogramowało co trzeba.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12611
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Wczoraj 13:23   

A weź zmierz multimetrem te nowe baterie... No i sprawdź dokładnie czy zakładasz dobrą baterię.
 
 
Pietros_85 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2019
Posty: 4
Skąd: RLA
Wysłany: Wczoraj 20:19   

Płytka pilota nie jest w żaden sposób połączona z ostrzem kluczyka. Więc raczej w ten sposób się nie koduje.

Bateria nowa, prosto z blistra, 3,2V więcej sprawna.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 650 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24425
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: Dzisiaj 8:16   

Pietros_85 napisał/a:
Płytka pilota nie jest w żaden sposób połączona z ostrzem kluczyka.
Przecież to nie o to chodzi - w mercu miałem kluczyk z nadajnikiem podczerwieni a grot był tylko do otwierania awaryjnego, wyciągany gdzieś z boku i po zdjęciu zaślepki z klamki.
Chodzi o to, aby mieć pewność, że sygnał pilota nadawany jest po włożeniu kluczyka do stacyjki - czyli przez zaufanego użytkownika. Generalnie szukałbym procedury - może trzeba nacisnąć przyciski dłużej, albo jakieś 2 naraz?
 
 
tepez 
Nowy Forumowicz

Auto: sedan 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2020
Posty: 11
Skąd: SZO
Wysłany: Dzisiaj 11:52   

Robiłem jak na tym filmiku i zabanglało bez kodowania kluczyka:
wymiana baterii
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.