 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
Srebrny Lancer CS9 |
| Autor |
Wiadomość |
MitsuGo
Forumowicz LPG 11.6 l/100km

Auto: cs9w 2.0, Mazda 2 DJ
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Paź 2018 Posty: 371 Skąd: z PL
|
Wysłany: 29-07-2025, 10:03
|
|
|
| Mateusz i Mitsumaniacy. Czy do wymiany sprzęgła w Lancerze Wagonie z 4G63 trzeba będzie wykręcać sanki, czy wystarczy tylko tą metalową poprzeczkę na której jest poduszka silnika i półosie ? |
_________________ Go MitsuGo |
| |
|
|
|
 |
mateuszx47
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer CS9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2021 Posty: 104 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 29-07-2025, 21:54
|
|
|
| MitsuGo napisał/a: | | Mateusz i Mitsumaniacy. Czy do wymiany sprzęgła w Lancerze Wagonie z 4G63 trzeba będzie wykręcać sanki, czy wystarczy tylko tą metalową poprzeczkę na której jest poduszka silnika i półosie ? |
Metalową poprzeczkę zdejmował, półoś pewnie też a wózek być może opuszczał już nie pamiętam.
Boczki sobie okleilem czarnym welurem, stary materiał już zaczynał się odklejać.
  |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-07-2025, 20:38
|
|
|
| Na 100% demontując skrzynię biegów nie trzeba w ogóle ruszać wózka zawieszenia. Odkręcasz belkę pod skrzynią, rozpinasz zawieszenie i wyjmujesz półosie ze skrzyni, rozbierasz układ dolotowy do silnika, wtyczki od czujnika świateł cofania i impulsatora prędkościomierza, linki zmiany biegów odłączasz, poduszkę górną skrzyni biegów i tylną, odkręcasz rozrusznik i wszystkie śruby dookoła skrzyni. |
| |
|
|
|
 |
mateuszx47
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer CS9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2021 Posty: 104 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 31-10-2025, 22:09
|
|
|
Został mi jeszcze materiał z boczków to okleiłem sobie podłokietnik, pomalowałem panele od szyb na czarno szare słabo pasowały oczywiście tylne też pomalowane.
W lipcu pojechałem Lancerem w Bieszczady cała trasa 700km bez przygód dopiero pod koniec gdy zjeżdżałem z góry zauważyłem, że spadła mi temperatura na wskaźniku o jakieś 20°.
Na powrocie do domu dopiero po 20km wskaźnik temperatury był na prawidłowej pozycji.
Zamówiłem Oem termostat i pasek pk Gates ponieważ na drugi dzień po powrocie do domu zastałem taki widok pod maską
Kamyk wpadł w kółko pompy wspomagania i wytarł pasek od wewnątrz.
Po wymianie termostatu wskazania temp. wróciły do normy, stary termostat był z 2006r. też Oem
W sierpniu wymiana oleju + nowy korek miski olejowej Mishimoto
Wrzesień po raz 3 od kąd mam Lancera robiłem rozrząd, luz na pasku nie dawał mi spokoju wylany napinacz hydrauliczny i w złą stronę napięta rolka
Wleciał taki komplet z Oem napinaczem po małym przebiegu
Październik zrobiony serwis instalacji Lpg wraz z wymianą filtrów
 |
|
|
|
 |
|
|
|