Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Srebrny Lancer CS9
Autor Wiadomość
MitsuGo 
Forumowicz
LPG 11.6 l/100km


Auto: cs9w 2.0, Mazda 2 DJ
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2018
Posty: 371
Skąd: z PL
Wysłany: 29-07-2025, 10:03   

Mateusz i Mitsumaniacy. Czy do wymiany sprzęgła w Lancerze Wagonie z 4G63 trzeba będzie wykręcać sanki, czy wystarczy tylko tą metalową poprzeczkę na której jest poduszka silnika i półosie ?
_________________
Go MitsuGo
  
 
 
mateuszx47 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer CS9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2021
Posty: 104
Skąd: Elbląg
Wysłany: 29-07-2025, 21:54   

MitsuGo napisał/a:
Mateusz i Mitsumaniacy. Czy do wymiany sprzęgła w Lancerze Wagonie z 4G63 trzeba będzie wykręcać sanki, czy wystarczy tylko tą metalową poprzeczkę na której jest poduszka silnika i półosie ?


Metalową poprzeczkę zdejmował, półoś pewnie też a wózek być może opuszczał już nie pamiętam.

Boczki sobie okleilem czarnym welurem, stary materiał już zaczynał się odklejać.

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21970
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-07-2025, 20:38   

Na 100% demontując skrzynię biegów nie trzeba w ogóle ruszać wózka zawieszenia. Odkręcasz belkę pod skrzynią, rozpinasz zawieszenie i wyjmujesz półosie ze skrzyni, rozbierasz układ dolotowy do silnika, wtyczki od czujnika świateł cofania i impulsatora prędkościomierza, linki zmiany biegów odłączasz, poduszkę górną skrzyni biegów i tylną, odkręcasz rozrusznik i wszystkie śruby dookoła skrzyni.
  
 
 
mateuszx47 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer CS9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2021
Posty: 104
Skąd: Elbląg
Wysłany: 31-10-2025, 22:09   

Został mi jeszcze materiał z boczków to okleiłem sobie podłokietnik, pomalowałem panele od szyb na czarno szare słabo pasowały oczywiście tylne też pomalowane.



W lipcu pojechałem Lancerem w Bieszczady cała trasa 700km bez przygód dopiero pod koniec gdy zjeżdżałem z góry zauważyłem, że spadła mi temperatura na wskaźniku o jakieś 20°.
Na powrocie do domu dopiero po 20km wskaźnik temperatury był na prawidłowej pozycji.
Zamówiłem Oem termostat i pasek pk Gates ponieważ na drugi dzień po powrocie do domu zastałem taki widok pod maską :shock:
Kamyk wpadł w kółko pompy wspomagania i wytarł pasek od wewnątrz.
Po wymianie termostatu wskazania temp. wróciły do normy, stary termostat był z 2006r. też Oem



W sierpniu wymiana oleju + nowy korek miski olejowej Mishimoto

Wrzesień po raz 3 od kąd mam Lancera robiłem rozrząd, luz na pasku nie dawał mi spokoju wylany napinacz hydrauliczny i w złą stronę napięta rolka
Wleciał taki komplet z Oem napinaczem po małym przebiegu

Październik zrobiony serwis instalacji Lpg wraz z wymianą filtrów

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.