Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Kondensatory? Filtr paliwa?
Autor Wiadomość
Lorek100
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2007, 15:25   [ALL] Kondensatory? Filtr paliwa?

Witam. Mam kilka pytań:
Czy filtr paliwa mozna wymieniać samemu?
I sprawa kondensatorów:
Jak wyglądają? Ile ich jest?
Co powoduje uszkodzony kondensator?
Gdzie je kupie i ile kosztuja?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez harpagan 25-10-2007, 11:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-07-2007, 16:56   

Lorek100 napisał/a:
Czy filtr paliwa mozna wymieniać samemu?
Tak, żaden problem.
Lorek100 napisał/a:
I sprawa kondensatorów:
Jak wyglądają? Ile ich jest?
Co powoduje uszkodzony kondensator?
Gdzie je kupie i ile kosztuja?

http://www.mitsubishi-gra...light=nietypowy
W tym temacie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.
 
 
Lorek100
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2007, 17:52   

Witam. Co do filtra to tak myslałem. Ale chciałem sie upewnić.
A o kondensatorach to poczytam. Dzieki. Pozdrawiam.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 13-07-2007, 00:09   

Cytat:
Lorek100 napisał/a:
Czy filtr paliwa mozna wymieniać samemu?
Tak, żaden problem.

Taaaa
Nie dalem rady wymienic w moim nowym nabytku
Srubka od przewodu paliwowego idacego od baku byla tak zakrecona i miekka ze obkrecila sie z kazdej strony w kolko.
Generalnie nie jest wcale tak latwo, trzeba wyjac zbiorniczek plynu do spryskiwaczy i zdjac trabe slonia a potem walczyc z filtrem
Da sie oczywiscie zrobic ale zadanie czasochlonne
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

Wysłany: 13-07-2007, 09:56   

do filtra paliwa po prostu sa potrzebne 2 porzadne klucze 19 mm - z prawdziwej stali a nie prasowanego styropianu made in china
jednym sie odkreca a drugim trzyma by nie ukrecic przewodow elastycznych
musi pojsc - tylko troche sily trzeba wlozyc
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2007, 11:51   

Potwierdzam. Samodzielna wymiana jest mozłiwa, ale może być trudna, bo śruba się zapieka.
harpagan, kiedy mówiłem, że mogą być problemy i można na tym spędzić dobre pół dnia, to nie chciałeś wierzyć. :twisted: Przyjedziesz do mnie na następną sesję, to wymienimy Ci ten filtr. Dokupię do kompletu klucze oczkowe otwarte 19 jak do przewodów hamulcowych i pójdzie. Przy okazji przejedziesz się Żabozielonym i sprawdzisz efekty moich ostatnich prac.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 13-07-2007, 15:03   

Obawiam sie ze teraz to juz tylko wymiana przewodu mnie leczy :D
Przewod idacy od baku jest skrecony o ile dobrze pamietam na 12
19 to sa na filtrze zeby zlapac kluczem oraz na 19 jest przewod idacy w strone silnika
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 13-07-2007, 18:16   

Wdziale colt CJO na stronie 2 przeczytaj moją podpowiedż
Opis przy wymiana filtra paliwa .
Rozwiązanie bardzo dobre sprawdza się i wymiana po przeróbce w 5 -10 minut .
Opis jest też na stronach forum . Szukaj podpowiedzi w sprawie wymiana filtra paliwa od MIROSAW 1305

[ Dodano: 13-07-2007, 18:34 ]
W tym dziale na stronie 5 wymiana filtra paliwa
Dokładniejszy opis
 
 
 
Lorek100
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2007, 10:38   

Witam. Wczoraj odkręcałem filtr paliwa. Górna śruba bez problemów, schody się zaczęły jak odkręcałem dolną śrube. Chyba muszę wymienić przewód wychodzący z filtra do baku. Tu sie rodzi pytanie: Czy przewód od filtra do baku jest w jednej całości? Jeżeli tak, to czy musze również odkręcić bak żeby dokonać wymiany? Jaki jest przybliżony koszt przewodu? Pozdrawiam.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 14-07-2007, 13:35   

Lorek100 napisał/a:
Górna śruba bez problemów, schody się zaczęły jak odkręcałem dolną śrube. Chyba muszę wymienić przewód wychodzący z filtra do baku

Hehe stanalem w tym samym miejscu
Spotkam sie z gregorbu to w bardziej sprzyjajacych warunkach bedziemy walczyc.
Na teraz nic nie wiem bo poprostu zlozylem calosc z powrotem i nie dochodzilem co i jak
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.