 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A 2.0] zaplon |
Autor |
Wiadomość |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 15-07-2007, 17:18 [E33A 2.0] zaplon
|
|
|
WITAM -pomozcie jak ustawic zaplon -czy wogule mozna to zrobic samemu |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-07-2007, 19:17
|
|
|
masz lampe stroboskopowa? jak masz to mozna - na goracym silniku podlaczas zlacze zaplonu do masy i krecac aparatem zaplonowym ustawiasz zaplon na lampe
prawidlowe wyprzedzenie odczytasz z manuala do tego modelu |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 15-07-2007, 20:51
|
|
|
dzieki -niestety lampy brak -wiec mechanik |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-07-2007, 21:19
|
|
|
bez lampy - na ciociagwe - tez ustawialem, ale nie polecam tej metody
zreszta - nawet ciezko mi to opisac, sam bym musial to zrobic |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 15-07-2007, 21:47
|
|
|
odpuszcze nie jest to znowu taki koszt a tyle problemow co ostatnio mialem z autem(nie wiem czy to koniec) wystarczy niech wszystko bedzie jak ma byc |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-07-2007, 23:45
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | bez lampy - na ciociagwe - tez ustawialem, ale nie polecam tej metody
zreszta - nawet ciezko mi to opisac, sam bym musial to zrobic |
ja polecam ta metode bo dzien po ustawieniu na cieciagwe pojechalem do josiego i sprawdzone na lampie ze ustawienie jest idealne na znaku 5stBTDC (czyli tak jak uczy manual do mojego silnika - 4g63 sohc)
opis metody
-masujesz zlaczke wyprzedzenia zaplonu
-wlaczasz zaplon
-jesli wczesniej tego nie robiles to poluzowujesz srubki utrzymujace aparat zaplonowy
-bierzesz klucz, wajche, dynamometryka - cokolwiek co ma koncowke kwadrat 1/2cala i ustawiasz wal na pozycji 5st BTDC (Before Top Dead Center (lub Centre) )
-i teraz magia - wylaczasz wszystko co halasuje w okolicy i przekrecasz aparat na maksa w jedna strone, potem powoli cofasz go i w pewnym momencie uslyszysz PSST - dzwiek podobny do tego ktory wydaje silniczek krokowy 20-30sek po wlaczeniu zaplonu - to PSST wskazuje miejsce w ktorym przykrecasz aparat
- wyciagasz kabelek masujacy wtyczke
i pozamiatane
pozdrawiam
ps. dla ciekawskich
nazwa metody wziela sie stad
- w ten sposob zaplon ustawil moj papa nauczony na silniku ze skody 105 , i wspolnie zademonstrowalismy ta metode krzyzakowi aby wyjasnil nam co powoduje ten charakterystyczny dzwiek - psst - odpowiedz Darka - nie wiem, ale napewno lubi twaróg |
|
|
|
 |
|
|