  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[E33A 2.0] zaplon | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 marek.b [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-07-2007, 16:18   [E33A 2.0] zaplon
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | WITAM -pomozcie jak ustawic zaplon -czy wogule mozna to zrobic samemu | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-07-2007, 18:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               masz lampe stroboskopowa? jak masz to mozna - na goracym silniku podlaczas zlacze zaplonu do masy i krecac aparatem zaplonowym ustawiasz zaplon na lampe
 
prawidlowe wyprzedzenie odczytasz z manuala do tego modelu | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 marek.b [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-07-2007, 19:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dzieki -niestety lampy brak -wiec mechanik | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-07-2007, 20:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               bez lampy - na ciociagwe    - tez ustawialem, ale nie polecam tej metody
 
zreszta - nawet ciezko mi to opisac, sam bym musial to zrobic | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 marek.b [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-07-2007, 20:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | odpuszcze nie jest to znowu taki koszt a tyle problemow co ostatnio mialem z autem(nie wiem czy to koniec) wystarczy niech wszystko bedzie jak ma byc | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 adams12 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-07-2007, 22:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		  bez lampy - na ciociagwe    - tez ustawialem, ale nie polecam tej metody
 
zreszta - nawet ciezko mi to opisac, sam bym musial to zrobic | 	  
 
 
ja polecam ta metode bo dzien po ustawieniu na cieciagwe pojechalem do josiego i sprawdzone na lampie ze ustawienie jest idealne na znaku 5stBTDC (czyli tak jak uczy manual do mojego silnika - 4g63 sohc)
 
 
opis metody
 
-masujesz zlaczke wyprzedzenia zaplonu
 
-wlaczasz zaplon
 
-jesli wczesniej tego nie robiles to poluzowujesz srubki utrzymujace aparat zaplonowy
 
-bierzesz klucz, wajche, dynamometryka - cokolwiek co ma koncowke kwadrat 1/2cala i ustawiasz wal na pozycji 5st BTDC (Before Top Dead Center (lub Centre) )
 
-i teraz magia - wylaczasz wszystko co halasuje w okolicy i przekrecasz aparat na maksa w jedna strone, potem powoli cofasz go i w pewnym momencie uslyszysz PSST - dzwiek podobny do tego ktory wydaje silniczek krokowy 20-30sek po wlaczeniu zaplonu - to PSST wskazuje miejsce w ktorym przykrecasz aparat
 
- wyciagasz kabelek masujacy wtyczke
 
 
i pozamiatane    
 
 
pozdrawiam
 
 
ps. dla ciekawskich
 
nazwa metody wziela sie stad
 
- w ten sposob zaplon ustawil moj papa nauczony na silniku ze skody 105   , i wspolnie zademonstrowalismy ta metode krzyzakowi aby wyjasnil nam co powoduje ten charakterystyczny dzwiek - psst - odpowiedz Darka - nie wiem, ale napewno lubi twaróg    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |