Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] zaplon
Autor Wiadomość
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2007, 17:18   [E33A 2.0] zaplon

WITAM -pomozcie jak ustawic zaplon -czy wogule mozna to zrobic samemu
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-07-2007, 19:17   

masz lampe stroboskopowa? jak masz to mozna - na goracym silniku podlaczas zlacze zaplonu do masy i krecac aparatem zaplonowym ustawiasz zaplon na lampe
prawidlowe wyprzedzenie odczytasz z manuala do tego modelu
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2007, 20:51   

dzieki -niestety lampy brak -wiec mechanik
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-07-2007, 21:19   

bez lampy - na ciociagwe :) - tez ustawialem, ale nie polecam tej metody
zreszta - nawet ciezko mi to opisac, sam bym musial to zrobic
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2007, 21:47   

odpuszcze nie jest to znowu taki koszt a tyle problemow co ostatnio mialem z autem(nie wiem czy to koniec) wystarczy niech wszystko bedzie jak ma byc
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2007, 23:45   

Krzyzak napisał/a:
bez lampy - na ciociagwe :) - tez ustawialem, ale nie polecam tej metody
zreszta - nawet ciezko mi to opisac, sam bym musial to zrobic


ja polecam ta metode bo dzien po ustawieniu na cieciagwe pojechalem do josiego i sprawdzone na lampie ze ustawienie jest idealne na znaku 5stBTDC (czyli tak jak uczy manual do mojego silnika - 4g63 sohc)

opis metody
-masujesz zlaczke wyprzedzenia zaplonu
-wlaczasz zaplon
-jesli wczesniej tego nie robiles to poluzowujesz srubki utrzymujace aparat zaplonowy
-bierzesz klucz, wajche, dynamometryka - cokolwiek co ma koncowke kwadrat 1/2cala i ustawiasz wal na pozycji 5st BTDC (Before Top Dead Center (lub Centre) )
-i teraz magia - wylaczasz wszystko co halasuje w okolicy i przekrecasz aparat na maksa w jedna strone, potem powoli cofasz go i w pewnym momencie uslyszysz PSST - dzwiek podobny do tego ktory wydaje silniczek krokowy 20-30sek po wlaczeniu zaplonu - to PSST wskazuje miejsce w ktorym przykrecasz aparat
- wyciagasz kabelek masujacy wtyczke

i pozamiatane :finga:

pozdrawiam

ps. dla ciekawskich
nazwa metody wziela sie stad
- w ten sposob zaplon ustawil moj papa nauczony na silniku ze skody 105 :) , i wspolnie zademonstrowalismy ta metode krzyzakowi aby wyjasnil nam co powoduje ten charakterystyczny dzwiek - psst - odpowiedz Darka - nie wiem, ale napewno lubi twaróg :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.