Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant nie odpala
Autor Wiadomość
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2007, 16:49   

najprosciej podczas krecenia podczas proby odpalenia na benzynie niech ktos drugi zdejmie przewod gumowy na koncu listwy paliwowej(powrot benzyny do baku) uwaga bo jak pompa bedzie dobra to mozna zafundowac koledze kompiel w benzynie cisnienie okolo 3 bary
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 23-07-2007, 19:19   

odkręciłem nawet zasilanie z lewej strony listwy i ani kropli. Chodziło mi o to jak wykluczyć pompe. Bo może to przewody może alarm a może jeszcze coś innego
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-07-2007, 19:24   

na scianie grodziowej masz czarne zlacze przypiete razem ze zlaczem od zaplonu - podlacz je do plusa akumulatora to uruchomisz pompe na krotko (z pominieciem przekaznika i alarmow) - zobaczysz czy bedzie sie lalo, jak nie to wlasnie pompa lub przewody
a przewod mozesz odkrecic przed filtrem i przy pompie i dmuchnac
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 26-07-2007, 11:12   

No to na początek napewno pompa padła i jest mały problem z jej wyciągnięciem a co dalej to się okaże. No i na dodatek rurki od pompy też nie odkręciłem bo odpadła :| ... ta wredna ruda :evil:
Tylko jak narazie troche brakuje czasu :?
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.