  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Galant nie odpala | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 marek.b [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-07-2007, 15:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | najprosciej podczas krecenia podczas proby odpalenia na benzynie niech ktos drugi zdejmie przewod gumowy na koncu listwy paliwowej(powrot benzyny do baku) uwaga bo jak pompa bedzie dobra to mozna zafundowac koledze kompiel w benzynie cisnienie okolo 3 bary | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 michu_872  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant E39a 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 343 Skąd: Fałkowo k. Gniezna 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-07-2007, 18:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | odkręciłem nawet zasilanie z lewej strony listwy i ani kropli. Chodziło mi o to jak wykluczyć pompe. Bo może to przewody może alarm a może jeszcze coś innego | 
             
						
				_________________ Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
 
BMW E36 - "Brzydula"
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-07-2007, 18:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               na scianie grodziowej masz czarne zlacze przypiete razem ze zlaczem od zaplonu - podlacz je do plusa akumulatora to uruchomisz pompe na krotko (z pominieciem przekaznika i alarmow) - zobaczysz czy bedzie sie lalo, jak nie to wlasnie pompa lub przewody
 
a przewod mozesz odkrecic przed filtrem i przy pompie i dmuchnac | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 michu_872  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant E39a 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 343 Skąd: Fałkowo k. Gniezna 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-07-2007, 10:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No to na początek napewno pompa padła i jest mały problem z jej wyciągnięciem a co dalej to się okaże. No i na dodatek rurki od pompy też nie odkręciłem bo odpadła     ... ta wredna ruda    
 
Tylko jak narazie troche brakuje czasu    | 
             
						
				_________________ Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
 
BMW E36 - "Brzydula"
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |