 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Eclipse 1G (4G37) Problem pomozcie!!! |
Autor |
Wiadomość |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2007, 14:53
|
|
|
tak jak się obawiałem ....... nie elektyka ..... ale tłoka się nie spodziewałem ... bardziej stawiałem na zawór ... |
|
|
|
 |
toldi [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2007, 15:45
|
|
|
Dzięki chłopaki!!!
Dzis kolo 21 go odbieram i jak wszystko bedzie ok to juz wkrotce bede szczesliwym posiadaczem miska. Moze z silnikiem 4g37 to nie demon predkosci ale jesli chodzi o komfort i prezencje to nie wiele odbiega od waszych. Naprawde fajnie wiedziec ze mozna na Was liczyc. Pozdrawiam !!!
Acha jak tylko go bede mial to przesle fotki. |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2007, 21:34
|
|
|
Cieszymy sie razem z Tobą toldi, czekamy na foto. A w ogóle to zapraszamy do klubu
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2007, 21:51
|
|
|
ale dalej nie czaje dlaczego masz podciśnienie w skrzyni korbowej ... może masz zatkane odpowietrzenie skrzyni korbowej ale ono służy do upuszczania ciśnienia a nie zasysania powietrza ....ja bym dokładnie tak jak chłopaki mówią zbadał odmę i odpowietrzenie skrzyni korbowej. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-07-2007, 09:40
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | ale dalej nie czaje dlaczego masz podciśnienie w skrzyni korbowej |
.... raczej podciśnienie tam, to byłby jakiś ewenement, ja stawiam na przyklejanie korka od wlewu oleju, toldi, odkręca i ma uczucie że się zassał, a on się tylko przyklejił. Napisz toldi, czy przy odkręcaniu słyszysz pssssst ?? |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 26-07-2007, 12:53
|
|
|
Jak zatkana jest lewa rurka (ta od strony przepustnicy) to może powstawać podciśnienie. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
toldi [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2007, 23:19
|
|
|
Hej Wam wszystkim!!!
Mam już swojego Miśka i jestem zadowolony. Wymieniony tłok, uszczelki, rozrząd, kable w/n, filtry, olej, opony. Korek był naprawdę zasysany ale teraz jest ok. Jedyny problem to siwy dym z rury wydechowej ale prawdopodobnie to podczas wymiany tłoka trochę oleju dostało sie do układu wydechowego i musi się przepalić no i wymieniony tłok musi się dotrzeć. Jakby ktoś znał jakie powinno być ciśnienie sprężania w cylindrze w tej wersji silnika to fajnie jakbyście mogli mi napisać teraz jest około 10 atmosfer. Poza tym mój klipsik w niedziele rusza do Danii więc trzymajcie kciuki żebym bezpiecznie doprowadził go do celu.
Zdjęcia zamieszcze później bo teraz nie dam rady. Jakby mi ktoś jeszcze mógł napisać jak zostać członkiem klubu - byłbym bardzo wdzięczny.
Bardzo Wam dziękuję za pomoc i jak tylko znów będę chwilowo w Polsce to napewno sie odezwe.
Trzymajcie się wszyscy ciepło. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 28-07-2007, 10:28
|
|
|
Jednym słowem wiemy ,że nic nie wiemy
POWODZENIA w trasie |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2007, 10:41
|
|
|
HouseM, wiemy, wiemy
toldi, w Twoim tzn 1,8 powinno być 12,76 bar w standardzie natomiast serwisowe minimum to 9,03 bar. Czyli nie jest źle najważniejsze aby we wszystkich cylindrach było w miarę równo, a różnice jeżeli już wystąpią nie przekraczały około 1,5 bar.
Trzymamy kciuki i czekamy na zdjęcia miśka z syrenką w tle
Aha, toldi Ty już jesteś w klubie |
|
|
|
 |
|
|