 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2G-420A] Problemy z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
Miko
Mitsumaniak

Auto: Eclipse '95 2,0 420a USA
Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 34 Skąd: Mogilno
|
Wysłany: 17-08-2007, 01:26 [2G-420A] Problemy z silnikiem
|
|
|
Koledzy ja mam takie pytanko czy wiecie co to może być w eclipse 2G 420A objawy:
Po odpaleniu silnik działa ok. 15-30sek. po czym zaczyna nierówno pracować i gaśnie po podłączeniu pompki paliwa na krótko pod aku silnik pracuje ale kuleje na wolnych obrotach.
Mam od wczoraj to autko tanio kupiłem ale co to może być? |
_________________ Colt 1,3 12v C51 '90 - był
Colt 1,8 Gti 16v C58 '91 - w trakcie renowacji
Trabant 601 s '87 (35tkm)
 |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 17-08-2007, 09:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-08-2007, 09:39
|
|
|
Podzieliłem i przeniosłem wątek, tutaj szybciej otrzymasz odpowiedz.
GOLDI, specu od 420, czekamy |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2007, 20:49
|
|
|
takim specem to ja az nie jestem zrob zdjecie komory silnika... tak zeby wszystko ujac mam kilka pomyslow ale musze zobaczyc czy masz cos co niektore 420a maja a drugie nie:P ciezko to wytlumacyzc... to jest taki drugi egr lecz nie jest to egr... sa z nim czesto problemy ... ale nie az takie... sprawidzilbym kable zaplone swiece, filtr paliwa powietrza ... szczelnosc dolotu (choc w 420a nie ma tu az takiego znaczenia bo nie ma przeplywmierza a map sensor)
powiedz jak te obroty wolne sie zahcowuja? faluja? w jakim zakresie?
daj wiecej info
pozdr cos posrtaramy sie wpsolnie podzialac |
|
|
|
 |
Miko
Mitsumaniak

Auto: Eclipse '95 2,0 420a USA
Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 34 Skąd: Mogilno
|
Wysłany: 17-08-2007, 23:49
|
|
|
Ok
Dopiero wróciłem z pracy jutro zrobie fotki i prześle
Dzięki koledzy
[ Dodano: 21-08-2007, 01:16 ]
Witam ponownie dodaje fotki do oględzin
Świece mają ok 1000km jak i filtr powietrza nie wiem jak paliwa.
Wyczyściłem przepustnice i poprawiło mu sie na tyle że przy podłączonej pompce pod aku silnik pracuje równo ale po odłączeniu bez zmian nadal gaśnie i jeszcze jedno silnik bez dodatkowego aku odpala tylko jak jest zimny i na czas ok 30sek.Po wyczyszczeniu przepustnicy świeci sie CE a przed czyszczeniem sie nie zapalał.
 |
_________________ Colt 1,3 12v C51 '90 - był
Colt 1,8 Gti 16v C58 '91 - w trakcie renowacji
Trabant 601 s '87 (35tkm)
 |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 22-08-2007, 11:32
|
|
|
podejrzewam tu wiecej niz jeden problem... postaramy sie je powoli wyeliminowac...
kable zaplonowe? kiedy zmieniane? sprawdz je czy nie ma przebicia... to wadliwy element w 420a... i jak bys szukal kabli zglos sie do kiepucziego ma kable ngk... zajmiie Ci to mniej nerwow... ja swoich szukalem swego czasu 3 miechy i dalem 400 zeta :/ ... ale mniejsza o to
filtr paliwa zmien...
za falowanie obrotow moze odpowiadac jeszcze
http://images29.fotosik.p...11fda015med.jpg
to co zaznaczylem na zdjeciu... a wlasciewie do tego idzie taka kostka i kolejny zawor i tam jest wezyk podcisnienowy... sprawdz te dwa zaworki w tym "ukladzie" mi tam lapalo lewe powietrze i lubil nawet zgasnac na wolnych...
co to jest za uklad? jest to uklad sprawiajacy ze do filtra powietrza dostaja sie gorace spaliny przez co silnik osiaga szybsza temperature pracy i szybciej wylacza ssanie... taka ekonomia... jak osiagnie juz dana temp to on odcina te zaworki...
na poczatek filtr paliwa i kable zaplonowe tak mysle... a co na to inni?
aha i widze ze za kielichy juz zabrala se ruda bolaczka 2g... zabezpiecz to sobie bo poem moga byc jaja...
skad kupiles ten woz? moze go znam moze widzialem i cos wiecej bede wiedzial?
co do CE to zczytywanie bledow w 420a troche inaczej wyglada niz w 4g63... jak amsz mozliwosc podpiecia sie pod kompa ze zlaczem obd2 to zcczytaj bledy |
|
|
|
 |
Miko
Mitsumaniak

Auto: Eclipse '95 2,0 420a USA
Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 34 Skąd: Mogilno
|
Wysłany: 23-08-2007, 01:19
|
|
|
No właśnie przy tych zaworach była wyjęta wtyczka i w nią włożony opornik-rezystor nie mam pojęcia w jakim celu może wiesz? wtyczkę wcisnąłem w swoje miejsce. Auto miał piłkarz z Olsztyna. A czy to odłączanie pompki paliwa może być spowodowane sterownikiem silnika?Kielichem oczywiście sie zajmę ale najpierw ten silnik. Jutro zamawiam filtr i sprawdzę kable,jak nasunie sie tobie jeszcze jakaś myśl z ta pompką paliwa to wal śmiało dzięki bardzo za odp. |
_________________ Colt 1,3 12v C51 '90 - był
Colt 1,8 Gti 16v C58 '91 - w trakcie renowacji
Trabant 601 s '87 (35tkm)
 |
|
|
|
 |
|
|