Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
06-03-2008, 11:33
zabudowa paki do L200
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2008, 00:22   

hk12345 napisał/a:
co myślicie o tych L200 z krajów arabskich a kupowanych w niemczech na pace charakterystyczne drązki - obecnie sa one szeroko dostepne w Polsce czy warto je kupowac czy lepiej zakupic nowego w salonie choc znacznie droższego:-)
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=19695 tu odpowiedź na to pytanie.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
LUMPY
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2008, 13:42   

jesoooo jakie zawracanie spalin :shock: jedyne zawracanie spalin to EGR czyli mieszanie spalin z powietrzem zasilajacym silnik wszytko po to aby utrzymać na wolnych obrotach emisje spalin w normie, najlepiej po okresie gwarancyjnym od razu wywalic, a kanał zaślepić bo tylko zasmołowuje kolektor dolotowy :D
Ten przycisk w navarze to poprostu zwiększenie dawki, lub( i ) wyprzedzenia/opóźnienia wtrysku (taki sam jak w patrolu Y61)
Co do grzałki w L200 to jest to myk stosowany już w silnikach 1Z VW od 92 roku i polega na grzaniu płynu i najczęściej instalacja wygląda tak że jest wkręcone 2-3 świece żarowe w kanał wodny silnika i sterowane przekaźnikiem z czujnikiem temp płynu do by sie mniej silnik na zimnym męczył

Co do cudownego urządzonka o którym pisał GENE
to załatwia to zwykłe webasto wodne, wpina się w mały obwód chłodzenia (czyli silnik nagrzewnica) mam to zamontowane w 2 autach (caddy, T4) i robi jeszcze jako ogrzewanie postojowe tylko lepiej jeszcze jeden aku dołożyć. W Lce też zamontuje ofkoz tylko sie musze z jakimś serwisem dogadać :D

LUMPY
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-01-2008, 07:53   

Cytat:
Co do cudownego urządzonka o którym pisał GENE
to nie ja o nim pisalem. Ja tylko wspominalem, ze nie znam niczego takiego co jest montowane jako nagrzewacz w L200. Chodzilo mi oczywiscie o jakis fabryczny modul a nie o Webasto lub inny system ogrzewania postojowego. Swoja droga to bardzo mily dodatek i jesli znajde szelesty to pomysle o instalce.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.