Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
22-06-2009, 03:50
Mój wymarzony Colt CA0 1.6
Autor Wiadomość
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-01-2008, 21:47   

bardzo ladnie malowanie, sam miale tak robic ale budzet mi nie pozwala :doubt: Wiec bedzie inaczej, ale teaz fajnie ;) Dac czarne alumki ze srebrnym rantem i super bryczka :D
_________________
 
 
 
Monia 
Mitsumaniak
Misiubishi


Auto: CA0 GLI 94 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 06 Mar 2007
Posty: 1358
Skąd: Sanok
Wysłany: 11-01-2008, 22:15   

no to hej bo tu Cie chyba nie witałam :D
_________________

=> 01055/KMM <=
 
 
 
rafamalk
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2008, 18:32   

Witam Ponownie

Jako pierwsze zamieszczam fotki rdzy na nadkolu. Czy da się cośz tym jeszcze zrobić czy potrzebny będzie przeszczep?





Jako, że już poruszyliście temat o aluskach to mam pytanie. Czy rozmiar otworu centrującego 56mm lub 52mm będzie dobry?

Co do malowania to znajomy podsuną mi jeszcze pomysł, żebym dach przemalaował na czarno :D W sumie ciekawe jestem jak to będzie wyglądać, bo lusterka raczej na czarno przemaluję.

Teraz czeka mnie jeszcze wymiana tych cholernych sprężyn. Jeżeli ktoś z Was mysli o zakładaniu do Swojego Colt'a sztywnych i obniżającyh to odradzam! To nie na Polskie drogi - tak się nie da komfortowo jeździć...
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 12-01-2008, 23:31   

rafamalk napisał/a:
Czy rozmiar otworu centrującego 56mm lub 52mm będzie dobry?

56 idealny
Przy 52 bedziesz musial go powiekszyc, a to sie wiaze z kosztami
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-01-2008, 00:23   

rafamalk napisał/a:
Witam Ponownie

Jako pierwsze zamieszczam fotki rdzy na nadkolu. Czy da się cośz tym jeszcze zrobić czy potrzebny będzie przeszczep?


Wiaj i gratuluje Colcika :)

tragicznie te nadkola nie wyglądaja, ale za dobrze niestety też nie :? . Jedyne wyjście to wyczyścić i czyścic do gołej blachy - i dopiero wtedy zobaczysz czy trzeba wstawiać nowy kawałek czy sama szpachla, ewentualnie żywica wystarczy.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-01-2008, 21:42   

rafamalk napisał/a:
Jeżeli ktoś z Was mysli o zakładaniu do Swojego Colt'a sztywnych i obniżającyh to odradzam!
Ja również.
rafamalk napisał/a:
To nie na Polskie drogi - tak się nie da komfortowo jeździć...
Komfort resorowania podobny do PF 126p.
 
 
rafamalk
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 10:36   

No i już po wymianie sprężyn. Samochó wyraźnie wyższy (jak do niego wsidałem po wymienie to poczułem się jak w mini Vanie) i bardziej mięki.

Mogę teraz przejeżdżać przez hopki 25km/h i nic nie obciera (wcześniej obcierało nawet przy 10km/h).

Teraz niestety mój samochó wygląda trochę komicznie z oponami 13", ale miejmy nadzieję, że na wiosnę coś ładnego (15", aluski, 195mm) uda się znaleźc :)
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 25-01-2008, 00:29   

hmmm. te nadkole wyglada jakby bylo kiedys ''naprawiane''. jakies wstawki moga sie okazac konieczne ale tego sie dowiesz po zabawie z katowka.
_________________
CA0
Galant II
 
 
rafamalk
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2008, 17:43   

Echh tam... z tym poczekam do wiosny, w zimę i tak nic nie będę robił...

Kupiłem za to dziś alarm + pilocik + siłownik (http://www.allegro.pl/ite...y_odciecie.html ) do tylnej klapy (tak jak wspominałem wcześniej miałem zerwaną linkę, a sam koszt linki to więcej niż siłownik...

W przyszłym tygodniu wezmę się za montaż i ciekawe co z tego wyjdzie...
 
 
23An14druxD
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2008, 18:36   

witam mam pytanie colty CA0 w jakim silniku najwiekszym wychodziły bo widziałem na allegro 2000cm3 i 1800cm3 i troszke mnie to zdziwiło bo wydawało mi sie ze najwieksze wychodziłi o pojemnosci 1600cm3 pozdrawia i prosze o szybka odpowiedz :)
 
 
rafamalk
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2008, 18:48   

Mi się wydaje, że największy to GTI - 1.8
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2008, 09:27   

23An14druxD napisał/a:
witam mam pytanie colty CA0 w jakim silniku najwiekszym wychodziły


Seryjnie max to 1.8.
Reszta z większymi pojemnościami to już radosna "twórczość" właścicieli :wink:
 
 
rafamalk
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2008, 10:50   

No niestety podłączenie alarmu i sterownika się nie powidło. To nie takie łatwe...

Ale dziś mamy spota olsztyńskiego, więc może ktoś coś poradzi...
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 08-07-2008, 13:42   

Ciag dalszy w temacie: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38858
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.