Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] Pompa paliwowa.
Autor Wiadomość
Jacek.P
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 20:12   [E52A 1.8] Pompa paliwowa.

Z racji, iż jest to mój pierwszy post na tym forum, chciałbym wszystkich serdecznie przywitać. Mam nadzieję, że będę mógł się tutaj częściej udzielać i wzajemnie z Wami tworzyć tą społeczność. A teraz do meritum sprawy.

Ostatnio w moim Galancie zatarła się pompa paliwowa (ewidentnie przez moje niedbalstwo). Na szczęście już jest po przeszczepie, ale nie wszystko jest tak jak być powinno. Otóż, nowa pompa bardzo głośno pracuje, wręcz wyje. Sam silnik natomiast pracuje na benzynie tylko na 3 cylindry,. Jestem niemal pewny, że jest to wina wtryskiwacza. Mechanik, który dokonywał naprawy mówił mi, że musiał wygrzebywać opiłki metalu z ... no właśnie, mówił tak zawile, że sam nie wiem, z którego elementu układu paliwowego. Ponadto powiedział mi, że zarówno wtrysk jak i pompa powinny zacząć działać prawidłowo po przejechaniu na benzynie 2-3 tysięcy kilometrów.

Tuż po odebraniu samochodu, przy jeździe na benzynie świeciła się kontrolka komputera "Check Engine". Mechanik stwierdził, że jest to spowodowane zubożałą dawką paliwa, i że z czasem to ustanie. Faktycznie zauważyłem, że czasami przestaje się świecić.

Tak pokrótce wygląda cała sytuacja. Zatem mam pytanie do Was Drodzy Forumowicze, czy według Was rzeczywiście te problemy z czasem przestaną występować, czy może tkwi w tym jeszcze jakiś haczyk. Co ewentualnie mogę jeszcze sprawdzić? Osobiście uważam, że skoro pompa jest nowa, to nie powinna tak się zachowywać.

Z góry dziękuję Wam za pomoc.
Pozdrawiam :)
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 31-01-2008, 22:20   

Jeżeli kupiłeś pompę oryginalną, to nie powinna wyć.Natomiast jeżeli masz zamiennik,to istnieje prawdopodobieństwo że będzie wyła.Sprawdzić możesz ciśnienie pompy.Jeśli jest dobre,to nie ma się czym przejmować.Ja się przyzwyczaiłem.Ewentualnie radio głośniej.
 
 
 
wrummm 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Elbląg
  Wysłany: 30-11-2009, 18:09   [E55A 2.0] Pompa paliwa

Mam pytanie : otóż jakiś czas temu jechałem swoim galem na zupie i zabrakło mi jej na trasie ,auto jest zagazowane a gazu nie miałem bo akurat "przepalałem " auto z pełnego baku benzyny. zatarła się pompka paliwa i trzeba było wymienić. wymieniłem ale auto dalej nie trybi na benzynie aczkolwiek na gazie hula i pali sie taka kontrolka "check engine" . mechaniorzy majstrowali przy komputerku ale nie dali rady i teraz pytanie : co to może być ?!
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 30-11-2009, 18:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 01-12-2009, 15:15   

sprawdź bezpiecznik od pompy, jeżeli nie tam to zobacz czy jest napięcie na wtyczce do pompy. Jeżeli nie ma i bezpiecznik też cały to przekaźnik, jeżli nie to, to znaczy, że cościk z pompą jest nie tak...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-12-2009, 10:52   

wrummm, wymrugaj błędy: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
 
 
wrummm 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Elbląg
Wysłany: 04-12-2009, 18:32   pompa

no ok wymieniłem wszystkie bezpieczniki a dzisiaj rano nawet zdechł mi na gazie i nie mam pojęcia co dalej robic a kolejne 600 zł wywalone na mechanika który jak widać nie zrobił nic oprócz wymiany pompy nie bardzo mi sie uśmiecha
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.