Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
05-04-2006, 15:41
[CA4A 1.6] problem z coltem
Autor Wiadomość
irekno
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2006, 10:19   [CA4A 1.6] problem z coltem

Mam problem z coltem 1,6 16v trzęsie silnikiem jak przyspieszam i nierówno pracuje silnik
nakażdym biegu to się dzieje i od 1,5 obr do 3,5 obr później zmniejsza się ale nieznika Wymieniłem przewody i świece ale nie pomogło w serwisie na kompie nic nie wykazuje nie wiem co robić może ktoś miał takie objawy z góry dzięki.
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 16-09-2007, 16:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2006, 10:21   

Który rok produkcji? Jaki model?

Ja wstępnie obstawiam cewkę.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
irekno
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2006, 10:30   

jest to 93r a gdzie mam sprawdzic jaki to model
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2006, 10:37   

Tutaj - HISTORIA COLTA OD 1960 ROKU są tu opisane wszystkie modele w tym Twój.

edit: - wstawiłem w twój profil jaki masz samochód - teraz pokazuje się w twoim podpisie - mam nadzieję że się nie gniewasz :wink:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2006, 11:10   

Przyczyn może być wiele. Oprócz tego, co napisał Hubert, do sprawdzenia świece (czy oby pasują do tego modelu), przewody (jakość i kolejność podpięcia), sonda lambda (nie zawsze wyjdzie w teście, że padnięta), filtry, paliwo, przepustnica i obroty.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2006, 11:14   

No i kondensatory w ECU - o ile pamiętam to w początkowej fazie produkcji CAx tez były z tym problemy tak jak w C5x
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2006, 11:22   

A pasek nie mógł przeskoczyć?
Tak nawiasem mówiąc - dywagacje, dywagacje, dywagacje na podstawie rzuconego hasła, że jest jakiś problem...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2006, 11:26   

Nie tylko Grzegorz - kolega rozmawia ze mną na gg - juz sciągnął service manuala z serwera wichury i bedzie wszystko sprawdzał. Ja ze swojej strony mogę polecić kontakt z Bartkiem i jego stanowiskiem do wymiany kondziołów w ECU jak również dokładne opisywanie wszystkiego.

Mechanik na przykład stwierdził że jeden z wtryskiwaczy nie podaje paliwa ale napięcie na zasilaniu jest, ten sam wtrysk przełozony gdzies indziej zachowuje się ok.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2006, 11:33   

No właśnie - Ty masz bardziej szczegółowe informacje, co się dzieje, a rzucenie hasła, że samochód nie przyspiesza i szarpie, daje tylko podstawy do dywagacji, co jest przyczyną tego stanu rzeczy. Ale o.k. - nie róbmy OT. Czekamy na rozwój sytuacji i bardziej szczegółowe opisy.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2006, 12:02   

Z rozmowy z Bartkiem - zasilanie na wtrysku jest stale - ECU steruje masą. Bartek twierdzi że może być to walniety tranzystor w ECU. Ustalenia w trakcie.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
irekno
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2006, 12:07   

Ten samochód był myty karcerem i najprawdopodobniej potym się to stało była wymieniana uszczelka pod głowica na kompie w serwisie nic nie pokazało system w 100% sprawny

[ Dodano: 21-02-2006, 13:10 ]
Mechanik stwierdził ze są zmiany a 3 cylindrze jakby nie zawsze dostawał paliwo a napięcie na przewodzie do wtrysku jest zmieniał miejsce wtrysku i tak dalej 3 nie pracowała
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-02-2006, 13:20   

Wiec tak, nie moge sie dogadac przez gg....

Jezeli byla zmieniana uszczelka pod glowka - proponuje dla sprawdzenia zmierzyc cisnienie sprezania na felernym garnku (na poczatek, zeby wykluczyc problemy mechaniczne)

Jezeli cisnienie bedzie OK, proponuje ocyloskopem zobaczyc jakie sa przebiegi do wtryskiwaczy..... Zasilanie o niczym nie swiadczy - sterowanie jest impulsami masowymi....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 21-02-2006, 16:05   

irekno napisał/a:
Ten samochód był myty karcerem

[ciach]

Mechanik stwierdził ze są zmiany a 3 cylindrze jakby nie zawsze dostawał paliwo a napięcie na przewodzie do wtrysku jest zmieniał miejsce wtrysku i tak dalej 3 nie pracowała


Auto czy silnik myles karcherem? Sikales pod maske? Ja wczoraj mylem maske od srodka gabka (karchera nie mam a te sol jakos trzeba zmyc) i widac skapujaca piana niezle namieszala bo jeden garnek przestal palic i wolnych obrotow nie bylo bo gasl za moment. Za godzine bylo OK. Moze wystaczy poczekac?
Swoja droga to mi sie to nie spodobalo. Troche wody na wtyczkach od wtrysku i chyba troche na fajkach od swiec... Chyba zamokla mi tylko fajka bo spaliny jakos bardziej smierdzialy.

Aha no to jak ciagle 3. nie pali a wtrsykiwacz dobry to cos z iskra chyba nie tak... Palec? Kabel? Swieca?
_________________
Gaz jest... tani
Mój Galant
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2006, 16:09   

Tyle że ten silnik owszem był myty - 4 miesiące temu.
brodzky napisał/a:
wtrsykiwacz dobry

Tylko sterowanie wtrsykiwaczem nie bo paliwa nie podaje - ten sam wtrysk przełozony gdzie indziej podaje paliwo.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 21-02-2006, 16:53   

Hubeeert napisał/a:
Tyle że ten silnik owszem był myty - 4 miesiące temu.
brodzky napisał/a:
wtrsykiwacz dobry

Tylko sterowanie wtrsykiwaczem nie bo paliwa nie podaje - ten sam wtrysk przełozony gdzie indziej podaje paliwo.

To zlosliwosc? :>

W takim razie tylko Bartek pomoc moze :) Mnie pomogl :D
_________________
Gaz jest... tani
Mój Galant
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.