Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] woda kapie z rury i kopci niebieskim dymem POMOCY
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-04-2008, 10:21   

zak963 napisał/a:
wypaliła się uszczelka przez niezmieniany płyn do chłodnicy okło 2lat
Nie przez to.
 
 
vippo
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2008, 11:32   

wlasnie dokonalismy z kumplem odkrycia.Przy wlaczonym silniku sciagalismy kolejno przewody ze swiec.Na pierwszych trzech przy sciaganiu spadaly obroty,a na ostatniej swiecy jak sciagnelismy to nie bylo zadnej róznicy.Ta wlasnie swieca miala czarna elektrode,ale sucha.Pierwsze trzy chyba byly ok bo mialy kolor kawy z mlekiem.Ta ostatnia swieca jest dobra bo sprawdzalismy.Czyli jaki z tego wniosek?czyzby ten jeden przewód byl felerny???czy moze to byc wina czego innego?
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 16-04-2008, 11:38   

vippo, zmiana kabli i świec to podstawowa czynność tak jak wymiana wszystkich filtrów i oleju w silniku (mam nadzieję, że zmienione :p ). Świece i kable to wydatek około 150PLN. 50PLN świece NGK lub Denso i kable około 100PLN. Wyczyść jeszcze kopułkę i palec jeśli tego nie zrobiłeś.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
vippo
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2008, 11:47   

no tak,ale widze ze swiece sa nowiutkie NGK,a co do kabli to nie wygladaja na nowe,aczkolwiek oryginalne tez nie sa..a tą kopulke to trzeba chyba rozkrecic bo widze ze sa dwie srubki
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 16-04-2008, 11:54   

vippo napisał/a:
widze ze swiece sa nowiutkie NGK
Zapytaj gościa, od którego kupowałeś wozidełko, kiedy je wymienił - jeśli masz do niego kontakt ofkozz :)
vippo napisał/a:
co do kabli to nie wygladaja na nowe,aczkolwiek oryginalne tez nie sa
Zainwestuj w Colta a odpłaci ci się bezawaryjnością :)
vippo napisał/a:
kopulke to trzeba chyba rozkrecic bo widze ze sa dwie srubki
Dokładnie, zapamiętaj kolejność kabli lub zrób fotkę. Jak pomieszasz kable to silnik będzie nierówno pracował lub w ogóle nie odpali.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
vippo
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2008, 13:35   

no tak ale zastanawiam sie czy moze to nie jest wina kopulki..ale tak czy tak to kable jak napisales londolut trzeba wymienic.W sumie to nie majatek..
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-04-2008, 16:25   

vippo napisał/a:
Ta wlasnie swieca miala czarna elektrode,ale sucha
Może wtryskiwacz nie podaje paliwa.
Tak czy inaczej najpierw wyczyść tą chole... kopułkę i palec (ile razy można pisać), bo nie ponisiesz kosztów, jeśli to nie pomoże to zmień świece i kable WN. Jak nie będzie poprawy to będziemy myśleć dalej.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-04-2008, 22:34   

Robson86 napisał/a:
.......jeśli na biegu jałowym nie widać dymu, a pojawia się przy schodzeniu silnika z wysokich obrotów może to świadczyć o zużyciu uszczelniaczy zaworowych. Jeśli dym pojawia się na biegu jałowym i przy zwiększaniu obrotów, to niestety świadczy to o zużyciu pierścieni tłokowych i gładzi cylindra.
Pozdroo


Błąd, przerabiałem ten temat. Przy zużytych uszczelniaczach samochód dymił lekko gdy stał długo na wolnych obrotach, śmierdziało olejem (np: w korku) i przy każdym ruszaniu w korku kłąb niebieskiego dymu. Natomiast ani dymka przy hamowaniu silnikiem. Uszkodzone uszczelniacze przepuszczają tylko na wolnych obrotach, olej sączy się po szyjce zaworu do komory spalania. Przy wysokich obrotach olej jest wypychany z powrotem do góry do klawiatury.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
zak963
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2008, 14:38   

silnik który kupiłem był z rozbitego samochodu nieodpalanego przez 2 lata (płyn do chłodnic niezmieniany zbyt długo nabiera właściwości żrących trochę jak kwas ,tak mi mechanik powiedział) niewymieniłem tej uszczelki odrazu i jeżdziłem jakieś 2 miesiące aż sie wypaliła jak ją znajde w garażu to wrzuce żeby nie być gołosłownym

[ Dodano: 17-04-2008, 16:00 ]
http://www.wrzuta.pl/user...pe=i#user_image tu są fotki wypalonej uszczelki jak by ktoś nie dowierzał nikomu nie życze takiej usterki(kosztowna i kłopotliwa)
 
 
vippo
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2008, 23:48   

No tak,jutro bede mial przewod to sobie sprawdze czy bedzie chodzil tak jak sie nalezy :wink: oby...a jak to nic nie da to w koncu zajme sie ta kopułka :) ..a jak dalej nic to bede musial nadal korzystac z Waszej pomocy..

[ Dodano: 21-04-2008, 19:11 ]
A powiedzcie mi w jakiej kolejnosci powinny byc zalozone przewody na swiece?najlepiej jekby ktos umiescil fotke..jest przypuszczenie ze mam pomylona kolejnosc..
 
 
modesto
[Usunięty]

Wysłany: 29-04-2008, 12:39   

vippo napisał/a:
A powiedzcie mi w jakiej kolejnosci powinny byc zalozone przewody na swiece?


http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=23498 w tym poscie jest opisane co i jak
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 29-04-2008, 14:46   

vippo napisał/a:
No tak,jutro bede mial przewod to sobie sprawdze czy bedzie chodzil tak jak sie nalezy :wink: oby...a jak to nic nie da to w koncu zajme sie ta kopułka :)
Przy jednej robocie wymień kable, kopułkę i palec, to raptem 50zł więcej a masz pewność, że cały zestaw nie będzie przyczyną usterek. Pisałem ci o tym na gg, ale jesteś uparty ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.