[CA1A 1.3] woda kapie z rury i kopci niebieskim dymem POMOCY |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-04-2008, 10:21
|
|
|
zak963 napisał/a: | wypaliła się uszczelka przez niezmieniany płyn do chłodnicy okło 2lat | Nie przez to. |
|
|
|
 |
vippo [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2008, 11:32
|
|
|
wlasnie dokonalismy z kumplem odkrycia.Przy wlaczonym silniku sciagalismy kolejno przewody ze swiec.Na pierwszych trzech przy sciaganiu spadaly obroty,a na ostatniej swiecy jak sciagnelismy to nie bylo zadnej róznicy.Ta wlasnie swieca miala czarna elektrode,ale sucha.Pierwsze trzy chyba byly ok bo mialy kolor kawy z mlekiem.Ta ostatnia swieca jest dobra bo sprawdzalismy.Czyli jaki z tego wniosek?czyzby ten jeden przewód byl felerny???czy moze to byc wina czego innego? |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 16-04-2008, 11:38
|
|
|
vippo, zmiana kabli i świec to podstawowa czynność tak jak wymiana wszystkich filtrów i oleju w silniku (mam nadzieję, że zmienione ). Świece i kable to wydatek około 150PLN. 50PLN świece NGK lub Denso i kable około 100PLN. Wyczyść jeszcze kopułkę i palec jeśli tego nie zrobiłeś. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
vippo [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2008, 11:47
|
|
|
no tak,ale widze ze swiece sa nowiutkie NGK,a co do kabli to nie wygladaja na nowe,aczkolwiek oryginalne tez nie sa..a tą kopulke to trzeba chyba rozkrecic bo widze ze sa dwie srubki |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 16-04-2008, 11:54
|
|
|
vippo napisał/a: | widze ze swiece sa nowiutkie NGK | Zapytaj gościa, od którego kupowałeś wozidełko, kiedy je wymienił - jeśli masz do niego kontakt ofkozz
vippo napisał/a: | co do kabli to nie wygladaja na nowe,aczkolwiek oryginalne tez nie sa | Zainwestuj w Colta a odpłaci ci się bezawaryjnością
vippo napisał/a: | kopulke to trzeba chyba rozkrecic bo widze ze sa dwie srubki | Dokładnie, zapamiętaj kolejność kabli lub zrób fotkę. Jak pomieszasz kable to silnik będzie nierówno pracował lub w ogóle nie odpali. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
vippo [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2008, 13:35
|
|
|
no tak ale zastanawiam sie czy moze to nie jest wina kopulki..ale tak czy tak to kable jak napisales londolut trzeba wymienic.W sumie to nie majatek.. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-04-2008, 16:25
|
|
|
vippo napisał/a: | Ta wlasnie swieca miala czarna elektrode,ale sucha | Może wtryskiwacz nie podaje paliwa.
Tak czy inaczej najpierw wyczyść tą chole... kopułkę i palec (ile razy można pisać), bo nie ponisiesz kosztów, jeśli to nie pomoże to zmień świece i kable WN. Jak nie będzie poprawy to będziemy myśleć dalej. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-04-2008, 22:34
|
|
|
Robson86 napisał/a: | .......jeśli na biegu jałowym nie widać dymu, a pojawia się przy schodzeniu silnika z wysokich obrotów może to świadczyć o zużyciu uszczelniaczy zaworowych. Jeśli dym pojawia się na biegu jałowym i przy zwiększaniu obrotów, to niestety świadczy to o zużyciu pierścieni tłokowych i gładzi cylindra.
Pozdroo |
Błąd, przerabiałem ten temat. Przy zużytych uszczelniaczach samochód dymił lekko gdy stał długo na wolnych obrotach, śmierdziało olejem (np: w korku) i przy każdym ruszaniu w korku kłąb niebieskiego dymu. Natomiast ani dymka przy hamowaniu silnikiem. Uszkodzone uszczelniacze przepuszczają tylko na wolnych obrotach, olej sączy się po szyjce zaworu do komory spalania. Przy wysokich obrotach olej jest wypychany z powrotem do góry do klawiatury. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
zak963 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2008, 14:38
|
|
|
silnik który kupiłem był z rozbitego samochodu nieodpalanego przez 2 lata (płyn do chłodnic niezmieniany zbyt długo nabiera właściwości żrących trochę jak kwas ,tak mi mechanik powiedział) niewymieniłem tej uszczelki odrazu i jeżdziłem jakieś 2 miesiące aż sie wypaliła jak ją znajde w garażu to wrzuce żeby nie być gołosłownym
[ Dodano: 17-04-2008, 16:00 ]
http://www.wrzuta.pl/user...pe=i#user_image tu są fotki wypalonej uszczelki jak by ktoś nie dowierzał nikomu nie życze takiej usterki(kosztowna i kłopotliwa) |
|
|
|
 |
vippo [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2008, 23:48
|
|
|
No tak,jutro bede mial przewod to sobie sprawdze czy bedzie chodzil tak jak sie nalezy oby...a jak to nic nie da to w koncu zajme sie ta kopułka ..a jak dalej nic to bede musial nadal korzystac z Waszej pomocy..
[ Dodano: 21-04-2008, 19:11 ]
A powiedzcie mi w jakiej kolejnosci powinny byc zalozone przewody na swiece?najlepiej jekby ktos umiescil fotke..jest przypuszczenie ze mam pomylona kolejnosc.. |
|
|
|
 |
modesto [Usunięty]
|
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 29-04-2008, 14:46
|
|
|
vippo napisał/a: | No tak,jutro bede mial przewod to sobie sprawdze czy bedzie chodzil tak jak sie nalezy oby...a jak to nic nie da to w koncu zajme sie ta kopułka | Przy jednej robocie wymień kable, kopułkę i palec, to raptem 50zł więcej a masz pewność, że cały zestaw nie będzie przyczyną usterek. Pisałem ci o tym na gg, ale jesteś uparty |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|