Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] bicie na kierownicy
Autor Wiadomość
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-06-2008, 17:38   

Pierścienie tylko w przypadku felg aluminiowych.
Zobacz czy masz oryginalne felgi mitsu - ja jakiś czas miałem z mazdy - miały za małe wytłoczenia na śruby tarczy hamulcowej i zależnie od dokręcenia biły albo nie
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 19-06-2008, 18:25   

ja mam założone felgi od Galanta, ale początkowo załozyłem nowe opony na felgi od Spacerunnera - obie 14" ale inny wzór na tych od Runnera nie szło kierownicy utrzymać, te od Gala się spisują lecz też mam bicie (na pedale) przy hamowaniu od 90-100. dodam że na oryginalnych 13" nie mam żadnego bicia.
Wydaje mi się, że problem u mnie jest w felgach...
a już chciałem tarcze wymieniać i ciekawe czy by było to samo
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Darek
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2008, 06:54   

mam oryginalne felgi stalowe. dzisiaj zauważyłem luz z tyłu, tylko to nie jest luz na kole tylko gdzieś pod spodem. nigdy tam nie zaglądałem i nie wiem w ogóle czego tam szukać
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 30-06-2008, 15:36   

josie napisał/a:
Pierścienie tylko w przypadku felg aluminiowych.
Do stalówek też są dostępne pierścienie centrujące.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
secki 
Forumowicz


Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 127
Skąd: 3miasto
Wysłany: 30-06-2008, 18:18   

Darek napisał/a:
zapomnialem dodac ze do 80-90 km/h nic sie niedzieje. dopiero powyzej, a przy 120 km/h wystrczy tylko lekko dotknac na pedal hamulca.


U mnie bylo bardzo podobnie, generalnie hamowanie powyzej 120km/h bylo dosc nie przyjemne.
Po wymianie tarcz i klockow (ate) czesto zaluje, ze duzo hamuje silnikiem ;)
Problem przestal istniec.
 
 
Darek
[Usunięty]

Wysłany: 31-07-2008, 20:34   

Wydaje mi sie ze to coś jest nie tak z przegubem wewn. z prawej strony. wyciagnolem polos wymienilem przegub zewnetrzny. wewn tylko rozebralem przeczyscilem i wymienilem manzete. Po zlozeniu jest jeszcze gorzej, teraz juz wogole nie da sie ujechac. Jakies pomysly koledzy moze macie?
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 17-08-2008, 20:21   

U mnie trzęsawka pojawia się powyżej ~110km/h. Połączę ten problem z innym, mam nadzieję, że wymiana/naprawa rozwiąże oba, tylko czekam na Wasze opinie.

Poza wstrząsami na kierownicy, często jakby zapycha mi się pedał hamulca. Normalnie chodzi delikatnie i do podłogi, a po gwałtownym hamowaniu reaguje już po lekkim dociśnięciu, tyle, że jest bardzo twardy i trzeba cholernie mocno go wciskać. Od czego to może zależeć? Krzywe tarcze, coś uszkodzone?
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-08-2008, 23:24   

A wymieniales płyn hamulcowy?? Powinno sie co 2 lata. Bo on potrafi przyjac troche wody i sie moze zagotowal??

Krzychu
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 18-08-2008, 11:08   

Niet :( Samochód kupiony w kwietniu w szwabskim komisie, prawie wszystko eksploatacyjne zmieniłem, ale płyn hamulcowy jest...po porstu jest. Nie wiedziałem, że sam w sobie może się popsuć tak. Zmienię na dniach i będę pisał w razie problemów ;)
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-08-2008, 18:02   

Moim zdaniem, jeśli problem bicia występuje tylko przy hamowaniu, to problem tkwi w tarczach.. Sam taki problem, ale przestałem z nim walczyć.. Wymieniałem tarcze i wszystko było ok, ale jakiś miesiąć, bo potem znowu je przegrzałem ;P Zresztą widać nawet, że są czarnawe z odcieniem fioletu ;)
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 19-08-2008, 09:20   

U mnie na kierownicy równięż miał bicie w predkościach 80-110. Pomogła wymiana wybitej końcówki drążka kierowniczego.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
jelonek98 
Forumowicz


Auto: Lancer 91r 1.5 12V LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 81
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-12-2008, 01:01   

Podepnę się do tego tematu. Problem jest następujący. Miałem bicia na kierownicy przy hamowaniu. Wymieniłem tarcze i klocki. Było to samo. Jak potem się okazało mechanik wstawił zwykłe zamiast wentylowanych. No to wymieniłem jeszcze raz. Tarcze wentylowane ATE i klocki tej samej firmy. Wszystko było pięknie i ładnie. Pewnego dnia przyszła pora na robienie blacharki. Wstawiłem Miśka na tydzień do garażu a kiedy skończyłem lakierowanie, wyjeżdżam a tu znowu to samo. Bicie na pedale i kierownicy. Tarcze chyba same się nie powinny krzywić:) Nasmarowałem prowadnice niestety nie pomogło. Dodam że podczas lakierowania nawet nie zdejmowałem przednich kół i nic nie grzebałem przy tarczach. Macie jakieś pomysły? Bo ja już powoli tracę cierpliwość, nie mam zamiaru wymieniać tarcz co 10 000.
_________________
Mitsubishi Lancer GLXi + LPG, 1991 rok, 1.5, 12V.
 
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 18-12-2008, 07:34   

Dlaczego zwykłe tarcze zmieniłeś na wentylowane? Seryjnie były montowane zwykłe.

Może koła trzeba wyważyć?

Myślę że od tego trzeba zacząć.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-12-2008, 09:06   

u mnie sa wentylowane, a mam rocznik 1990
chyba tylko w 1989 byly zwykle tarcze i w niektorych plymouthach sie zdarzaly (takze pozniej - nawet do 1996 roku o ile pamietam)

a sprawdziles tyl? - moze bebny sa jajowate i stad problem
ew. luzy na zwrotnicy
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 18-12-2008, 12:33   

Krzyzak napisał/a:
u mnie sa wentylowane, a mam rocznik 1990


Może w galach były wentylowane.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.