Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
CHŁODZENIE w L200 / NOWY WITA i MA PROBLEM
Autor Wiadomość
wlodeka 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 / 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Oborniki
Wysłany: 16-07-2008, 08:38   CHŁODZENIE w L200 / NOWY WITA i MA PROBLEM

WITAM ! wszystkich i z góry dziękuję za wszelką pomoc !

3 tygodnie temu kupiłem L200 z 2004 roku
AUTKO jest super !!!
ale zawsze jest jakieś ale !!!

MAM PROBLEM z CHŁODZENIEM.
od razu wyjaśniam:
1. nie ma wody w oleju
2. nie ma oleju w wodzie
3. z rury nie leci biały dym, ani para

UBYWA MI WODA (WYRZUCA PRZEZ ZBIORNICZEK, W ZBIORNICZKU WYRÓWNAWCZYM WZRASTA POZIOM WODY TEMPERATURA ZACZYNA WARIOWAĆ, DO GÓRY pod czerwoną kreskę i po chwili spada. GDY STANĘ I WYŁĄCZĘ SILNIK POJAWIA SIĘ BULGOTANIE W ZBIORNICZKU, GDY ODKRĘCĘ KOREK CHŁODNICY MOCNO ZASYCZY (ciśnienie).
WYMIENIŁEM TERMOSTAT, UKŁAD jest SAMOODPOWIETRZAJĄCY ale mimo to ODPOWIETRZYŁEM UKŁAD CHŁODZENIA.
WSZYSTKO JEST DROŻNE, nie ma ZATORÓW.

CO TO MOŻE BYĆ ???

PROSZĘ o POMOC, będę bardzo wdzięczny.

POZDRAWIAM !!!
 
 
miczon 
Mitsumaniak


Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-07-2008, 09:07   

wlodeka napisał/a:
MAM PROBLEM z CHŁODZENIEM.
od razu wyjaśniam:
1. nie ma wody w oleju
2. nie ma oleju w wodzie
3. z rury nie leci biały dym, ani para


Mimo wszystko uważam, że to uszczelka pod głowicą. Miałem kiedyś identycznie w T4. Wymieniłem również termostat, nawet zbiorniczek wyrównawczy, bo było podejrzenie, że jest pęknięty. Nic nie podmogło. Pozostała tylko usczelka. I okazało się, że to ona była przyczyną. Silnik nie pobierał wody ani nie oddawał oleju, a jednak potrafił się zagotować. No i był wyraźnie coraz słabszy + wysoka temperatura...
_________________

 
 
1wyszojunior
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2008, 16:40   

witaj
ja jestem pewny to napewno uszczelka pod glowica a jezeli masz pecha to jeszcze wzery sie porobily na glowicy i po zawodach ja tak mialem wzery byly za glebokie zeby szlifowac noi nowa czebylo szukac a i termostat tez wymien bo odtych gotowan to pozniej wariuje.co prawda to byla Frontera ale objawy mowia same za siebie
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-07-2008, 09:14   

Wlodek, ja tez stawiam na uszczelke. Wcale nie musi byc oleju w plynie. Jesli nie jestes pewien podjedz gdzies na sprawdzenie zawartosci CO2 w ukladzie chlodzenia.
_________________
C'est La Vie suckers
Ostatnio zmieniony przez Gene 17-07-2008, 09:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-07-2008, 09:17   

aaa...
Oczywiscie witam Cie serdecznie w imieniu uzytkownikow i klubowiczow na forum Mitsumaniakow a szczegolnie w dziale 4x4. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2008, 00:18   

Ja stawiam, poza uszczelką, na pękniętą głowicę.
_________________

 
 
wlodeka 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 / 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Oborniki
Wysłany: 20-07-2008, 08:42   tymczasowo . . .

DZIĘKI WSZYSTKIM za ODPOWIEDZI !

abym mógł jeździć, to na razie wyjąłem termostat (tak mi zalecił mechanik)
jest na urlopie i dopiero za tydzień rozbierze głowicę i się okaże

PO WYJĘCIU TERMOSTATU jest lepiej
można jechać, nie wydmuchuje wody
po nagrzaniu silnika troszkę temperatura wzrasta, i po chwili spada

jak będzie wiadomo co to było napiszę
na pewno przyda się to innym

POZDRAWIAM, SZEROKIEJ DROGI !!!
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-07-2008, 21:43   

podobne objawy w A4 kumpla- uszczelka

pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
alarmik
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2008, 16:45   

a czy wymieniałeś korek wraz ze zbiorniczkiem bo taką samą sytuacje miał kumpel w golfie
wymienił korek w zbiorniku wyrównawczym za 20 zł i wszystko sie unormowało też cały czas się grzał,tracił moc
może to przypadek ale nieraz diabeł w szczególe
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-09-2008, 23:52   

alarmik napisał/a:
a czy wymieniałeś korek wraz ze zbiorniczkiem bo taką samą sytuacje miał kumpel w golfie

L200 ma inny układ chłodzenia. Korek z zaworami ciśnieniowymi jest w chłodnicy. Korek zbiornika wyrównawczego to zwykła zatyczka.
wlodeka, jak silnik zagotował się kilka razy to dokładnie obejrzyj gniazdo korka chłodnicy. Plastikowe chłodnice potrafią się poddać.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.