MSW Agnieszki |
Autor |
Wiadomość |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 19-08-2008, 11:35
|
|
|
Bartek napisał/a: | Wstyd się przyznać - nie mam ani jednej fotki MSW | Ani fotek fury ani fotek ze swapa ? Wstydź się Bartek
Na tej co wkleił Darek Wagon prezentuje się okazale |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 19-08-2008, 11:47
|
|
|
Wiesz.....znajduję powody, żeby nim jeździć |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 19-08-2008, 11:55
|
|
|
znajc Bartka i pameitajac jak jezdzil E3 gti to smiem twierdzic ze i to MSW kierowcy zazwyczaj ogladaja z tylnego profilu
Powiedz Bartek, Jak ten silnik sprawuje sie przy tak duzej wadze? |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 19-08-2008, 12:07
|
|
|
Rakieta to nie jest, o kropelce również nie jeździ......
Bardzo wygodny pupowóz dla którego 163 KM to minimalne minimum, żeby z automatyczną skrzynią jeździł OK.....
Przyspiesza rzędu 10 s do 100 km/h, więc jest autem typu 100koni-nie-dogoni, wyprzedza akceptowalnie (na długości TIRa zbiera się od 80 do ok. 140 km/h) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 19-08-2008, 13:21
|
|
|
No to całkiem sympatycznie. Ciekawe jak by tak Cari z takim silnikiem chodziła bo z przelicznika 167 koni na 1250 kg to wychodziło by pewnie jakieś 7.5 sek do setki |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 19-08-2008, 13:28
|
|
|
163 koniki..... ale do Cari GDi silnik powinien podejść prawie P&P |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 19-08-2008, 13:29
|
|
|
Bartek napisał/a: | 163 koniki..... ale do Cari GDi silnik powinien podejść prawie P&P |
... kontynuuj ten wielce ciekawy wątek, kontynuuj |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 19-08-2008, 13:39
|
|
|
Skrzynia biegów jest od strony silnika identyczna, więc do wymiany silnka potrzebujesz:
- silnik z osprzętem (pompy, alternator, rozrusznik)
- okablowanie silnika
- ECU + immobiliser
- Stacyjkę z pętlą immo
- przewody elastyczne wspomagania
- wyrzeźbić trzeba przewody do chłodnicy (tu pomocny jest sklep hydrauliczny)
- kawałek blachy stalowej ok. 10x15 cm gr. 16 mm do wyrzeźbienia mocowania poduszki rozrządu
i wszystko to, jeżeli tylko zmieści się pod maską (nie robiłem pomiarów pod maską Cari, ale silnik mam zwymiarowany dokładnie) powinno zaplatać jak dzikie |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-08-2008, 17:22
|
|
|
Bartek napisał/a: | na długości TIRa zbiera się od 80 do ok. 140 km/h | |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 20-08-2008, 01:39
|
|
|
powiem ze taka masa moze utrudniac jedynie start , ale po drodze juz rozpedzone autko naprawde przy tej mocy powinno wstydu narobic nie jednej dobrej nowej furze.... waga przy predkosci stanie sie problemem w czasie ostrego hamowania..... jak duzew tym aucie sa "zwalniacze"? |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 20-08-2008, 07:14
|
|
|
Bartek będziesz musiał mieć sesje zdjęciową na Grudziądzu ;] |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 20-08-2008, 09:42
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | jak duze tym aucie sa "zwalniacze" |
276 mm 2-tłoki..... standard jak w Galu po lifcie.... dają radę ale bez r rewelacji |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 20-08-2008, 10:42
|
|
|
Bartek napisał/a: | Skrzynia biegów jest od strony silnika identyczna, więc do wymiany silnka potrzebujesz:
- silnik z osprzętem (pompy, alternator, rozrusznik)
- okablowanie silnika
- ECU + immobiliser
- Stacyjkę z pętlą immo
- przewody elastyczne wspomagania
- wyrzeźbić trzeba przewody do chłodnicy (tu pomocny jest sklep hydrauliczny)
- kawałek blachy stalowej ok. 10x15 cm gr. 16 mm do wyrzeźbienia mocowania poduszki rozrządu
i wszystko to, jeżeli tylko zmieści się pod maską (nie robiłem pomiarów pod maską Cari, ale silnik mam zwymiarowany dokładnie) powinno zaplatać jak dzikie |
Można by się pokusić mając tanio kupionego rozwalonego w tył gala 2.5V6 z anglii...
tyle że chyba trzeba by razem ze skrzynią go przekładać, półosiami, hamulcami kołami itp. bo te tarczki w cari przed liftem to już by za słabe były... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2008, 21:48
|
|
|
Fotki:
 |
|
|
|
 |
|