Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MSW Agnieszki
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 19-08-2008, 11:35   

Bartek napisał/a:
Wstyd się przyznać - nie mam ani jednej fotki MSW :oops:
Ani fotek fury ani fotek ze swapa ? :axe: :P Wstydź się Bartek :P

Na tej co wkleił Darek Wagon prezentuje się okazale :mrgreen:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 19-08-2008, 11:41   

MSW Agnieszki ??? A kto wczoraj jechał przez Powiśle ??? :D
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-08-2008, 11:47   

Wiesz.....znajduję powody, żeby nim jeździć :twisted:
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 19-08-2008, 11:55   

znajc Bartka i pameitajac jak jezdzil E3 gti to smiem twierdzic ze i to MSW kierowcy zazwyczaj ogladaja z tylnego profilu :)

Powiedz Bartek, Jak ten silnik sprawuje sie przy tak duzej wadze?
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-08-2008, 12:07   

Rakieta to nie jest, o kropelce również nie jeździ......

Bardzo wygodny pupowóz dla którego 163 KM to minimalne minimum, żeby z automatyczną skrzynią jeździł OK.....

Przyspiesza rzędu 10 s do 100 km/h, więc jest autem typu 100koni-nie-dogoni, wyprzedza akceptowalnie (na długości TIRa zbiera się od 80 do ok. 140 km/h)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 19-08-2008, 13:21   

No to całkiem sympatycznie. Ciekawe jak by tak Cari z takim silnikiem chodziła :mrgreen: bo z przelicznika 167 koni na 1250 kg to wychodziło by pewnie jakieś 7.5 sek do setki :rolleyes:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-08-2008, 13:28   

163 koniki..... ale do Cari GDi silnik powinien podejść prawie P&P
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 19-08-2008, 13:29   

Bartek napisał/a:
163 koniki..... ale do Cari GDi silnik powinien podejść prawie P&P


... kontynuuj ten wielce ciekawy wątek, kontynuuj :rolleyes:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-08-2008, 13:39   

Skrzynia biegów jest od strony silnika identyczna, więc do wymiany silnka potrzebujesz:
- silnik z osprzętem (pompy, alternator, rozrusznik)
- okablowanie silnika
- ECU + immobiliser
- Stacyjkę z pętlą immo
- przewody elastyczne wspomagania
- wyrzeźbić trzeba przewody do chłodnicy (tu pomocny jest sklep hydrauliczny)
- kawałek blachy stalowej ok. 10x15 cm gr. 16 mm do wyrzeźbienia mocowania poduszki rozrządu

i wszystko to, jeżeli tylko zmieści się pod maską (nie robiłem pomiarów pod maską Cari, ale silnik mam zwymiarowany dokładnie) powinno zaplatać jak dzikie :twisted:
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-08-2008, 17:22   

Bartek napisał/a:
na długości TIRa zbiera się od 80 do ok. 140 km/h
:D
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 20-08-2008, 01:39   

powiem ze taka masa moze utrudniac jedynie start , ale po drodze juz rozpedzone autko naprawde przy tej mocy powinno wstydu narobic nie jednej dobrej nowej furze.... waga przy predkosci stanie sie problemem w czasie ostrego hamowania..... jak duzew tym aucie sa "zwalniacze"?
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 20-08-2008, 07:14   

Bartek będziesz musiał mieć sesje zdjęciową na Grudziądzu ;]
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-08-2008, 09:42   

TommiCrazy napisał/a:
jak duze tym aucie sa "zwalniacze"



276 mm 2-tłoki..... standard jak w Galu po lifcie.... dają radę ale bez r rewelacji
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 20-08-2008, 10:42   

Bartek napisał/a:
Skrzynia biegów jest od strony silnika identyczna, więc do wymiany silnka potrzebujesz:
- silnik z osprzętem (pompy, alternator, rozrusznik)
- okablowanie silnika
- ECU + immobiliser
- Stacyjkę z pętlą immo
- przewody elastyczne wspomagania
- wyrzeźbić trzeba przewody do chłodnicy (tu pomocny jest sklep hydrauliczny)
- kawałek blachy stalowej ok. 10x15 cm gr. 16 mm do wyrzeźbienia mocowania poduszki rozrządu

i wszystko to, jeżeli tylko zmieści się pod maską (nie robiłem pomiarów pod maską Cari, ale silnik mam zwymiarowany dokładnie) powinno zaplatać jak dzikie :twisted:


Można by się pokusić mając tanio kupionego rozwalonego w tył gala 2.5V6 z anglii... :finga:
tyle że chyba trzeba by razem ze skrzynią go przekładać, półosiami, hamulcami kołami itp. bo te tarczki w cari przed liftem to już by za słabe były...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2008, 21:48   

Fotki:







 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.