Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kochajj
06-04-2006, 22:17
Czujnik spalania stukowego
Autor Wiadomość
JaneczekJ
[Usunięty]

  Wysłany: 02-04-2006, 17:23   Czujnik spalania stukowego

Sprawdziłem błędy ecu i wyszedł błąd 31 - czunik spalania stukowego. Ktoś wie jak sprawdzić czy naprawde jest on uszkodzony? gdzie można go kupić?
Mechanik stwierdził że zatarty jest jeden wtryskiwacz. Może ktoś wie gdzie kupić go za rozsądną cene, bo w ASO zaśpiewali 2500zł za sztuke :roll:
Silnik to 4g63 8v ECI z 91 roku
 
 
CENTURION_ALARM
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2006, 18:08   

Gość od ciebie twój ziomal ma za 60zł używke wtrysk, ostatnio u niego kupuję -
0505-626-836
Ceny śmieszne, i sprawdzone - warto
sprawdż sobie wtrysk jak w moim poście.tutaj
Ostatnio zmieniony przez CENTURION_ALARM 03-04-2006, 17:12, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 05-04-2006, 09:45   

Co do czujnieka spalania stukowego....

Nie stwierdzisz bez urządzenia... ale przy jakiś wariactwach tego czujenika polecam...

Wykręcić, wyczyścić gwint oraz powierzchnie przylegania, przedmuchac otworek, wkręcić na "gwintoklej" - dociągając siła około 5KN - podpiąć wcześcniej przedmuchaną wtyczke i problem powinien zniknąć....

Takie już są knock sensory :lol:

Pozdrówka
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
JaneczekJ
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2006, 19:23   

Dzięki za informacje. Powiedz mi tylko gdzie znaleźć ten czujnik bo obmacałem cały tył bloku pod kolektorem ssącym i go nie znalazłem.
Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-04-2006, 19:48   

Tu masz pokazane:


(u góry widać szpilkę do kolektora ssącego i fragment jego uszczelki na głowicy)
 
 
JaneczekJ
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2006, 21:10   

Dziekuje "Krzyżaku" widziałem to zdjęcie u Ciebie na stronie. Powiedz mi na którym to jest cylindrze bo nie mogłem znależć, może w wersji 2.0l jest jakiś inny?
Pozdro. JANEK :cry:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-04-2006, 21:16   

Na środku - gdzieś pomiędzy 2 a 3 cylindrem.
Wkleiłem fotkę ze strony, bo miałem chwilowo przekroczony limit transferu i nie można było się tam dostać.
 
 
JaneczekJ
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2006, 21:27   

Dzięki jutro wznowię poszukiwania.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 02-10-2006, 16:58   

To teraz pytanie amatora
Gdzie szukac tego ustrojstwa w CA0?
Potrzebuje go wygrzebac ale szukajac go na szybko nie znalazlem.
Jesli juz ktos sie podejmie pokazania mi go to poprosze bardzo dokladnie :oops:
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
ROOB 
Mitsumaniak
ROOBert 01218/KMM


Auto: Galant EA5A 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 123
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 02-10-2006, 17:50   

witam
cóż, chciałem tylko powiedzieć iż ów czunik spalania stukowego pokazało i moje ecu.
zakupiłem więc i nadal pokazywał że czujnik, pojechałem na komputer i dowiedziałem się że tym razem to sonda lambda. już prawiae była moja, kiedy to, okazało się że jeden z przewodów podciśnienia zwyczajnie przetarł się i zasysał "lewe" powietrze stąd były kłopoty z obrotami i wysokim spalaniem. kupiłem kawał rury gumowej za 20 zł i sprawa się wyjaśniła. czujnik i lambda były ok..
pozdrawiam
_________________
Był. E52A, EA5A, obecnie Hanka ale, wszystko z czasem...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.