Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy tak powinno mi palic? i czy tak ma to chodzic ?
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21959
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-11-2008, 23:21   

guzer napisał/a:
czyli mowicie ze gazownik stwierdzi czy wymiana i w gole ?
Tak. Tym się zajmuje.
guzer napisał/a:
a co myslicie o spalaniou 10 l w cyklu mieszanym bardziej miejskim to duzo ?
Miałem kiedyś takiego Colta z mocno podjechanym silnikiem i po mieście nie spalił nigdy więcej niż 8l LPG/100 km.
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 03-11-2008, 12:32   

dzieki za wszystkie odpowiedzi, mam jeszcze tylko ostatnie pytanie, czyli spalanie w moim colcie moze byc uzaleznione od tego reduktora? czy od czegos innego

i ogolnie za co jest odpowiedzialny ten reduktor

dzieki i pozdro
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 03-11-2008, 18:08   

guzer napisał/a:
reduktor

zmniejsza ciśnienie gazu z iluś tam w butli do ilości potrzebnej do zasilania silnika, a co za tym idzie źle wyregulowany podaje za dużo gazu i spalanie rośnie.
a przy zapalonym silniku nie czuć gazu przy tłumiku końcowym?
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 03-11-2008, 18:24   

tzn czy jak odpale i wyjde czy czuć gazem ? z rury wydechowej ?
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 03-11-2008, 21:32   

guzer napisał/a:
czuć gazem ? z rury wydechowej

dokładnie tak, jeżeli czuć(ja tak miałem) to na bank rozregulowana instalacja (reduktor) lub niesprawny
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 03-11-2008, 21:44   

no zobacze jutro, bo jak ma mi palic 8 a nie 10 to jest roznica jak cholera dla mnie :) dzieki za info :) za reduktor trzeba wydac z 200 wydatek lekki ale mam nadzieje ze skuteczny
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 05-12-2008, 01:11   

Stary 10l nawet gazu to chyba sporo za duzo. Moj colt w jezdzie mieszanej pali 6,2l/100km. 1.5 230kkm. Co prawda benzyny ale 6*1,3=8<10
_________________
Gaz jest... tani
Mój Galant
 
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-12-2008, 00:48   

brodzky napisał/a:
Stary 10l nawet gazu to chyba sporo za duzo. Moj colt w jezdzie mieszanej pali 6,2l/100km. 1.5 230kkm. Co prawda benzyny ale 6*1,3=8<10


Zauważ, że to 1.3. Ten silnik nie jest na wtrysku tylko na gaźniku. Sądząc po roku będzie to gaźnik sterowany elektronicznie. Teraz powiedz jeszcze czy na benzynie wszystko dobrze chodzi??

Miałem kiedyś Colta 1.3, gaźnik sterowany podciśnieniowo. Mi w jeździe po mieście. (na uczelnie mam 10km) palił 10l/100km. Myślę, że powodem był gaźnik do regulacji. W elektronicznie sterowanym nie wiem dokładnie jak jest.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.