Czy tak powinno mi palic? i czy tak ma to chodzic ? |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21959 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-11-2008, 23:21
|
|
|
guzer napisał/a: | czyli mowicie ze gazownik stwierdzi czy wymiana i w gole ? | Tak. Tym się zajmuje. guzer napisał/a: | a co myslicie o spalaniou 10 l w cyklu mieszanym bardziej miejskim to duzo ? | Miałem kiedyś takiego Colta z mocno podjechanym silnikiem i po mieście nie spalił nigdy więcej niż 8l LPG/100 km. |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 03-11-2008, 12:32
|
|
|
dzieki za wszystkie odpowiedzi, mam jeszcze tylko ostatnie pytanie, czyli spalanie w moim colcie moze byc uzaleznione od tego reduktora? czy od czegos innego
i ogolnie za co jest odpowiedzialny ten reduktor
dzieki i pozdro |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 03-11-2008, 18:08
|
|
|
guzer napisał/a: | reduktor |
zmniejsza ciśnienie gazu z iluś tam w butli do ilości potrzebnej do zasilania silnika, a co za tym idzie źle wyregulowany podaje za dużo gazu i spalanie rośnie.
a przy zapalonym silniku nie czuć gazu przy tłumiku końcowym? |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 03-11-2008, 18:24
|
|
|
tzn czy jak odpale i wyjde czy czuć gazem ? z rury wydechowej ? |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 03-11-2008, 21:32
|
|
|
guzer napisał/a: | czuć gazem ? z rury wydechowej |
dokładnie tak, jeżeli czuć(ja tak miałem) to na bank rozregulowana instalacja (reduktor) lub niesprawny |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 03-11-2008, 21:44
|
|
|
no zobacze jutro, bo jak ma mi palic 8 a nie 10 to jest roznica jak cholera dla mnie dzieki za info za reduktor trzeba wydac z 200 wydatek lekki ale mam nadzieje ze skuteczny |
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 05-12-2008, 01:11
|
|
|
Stary 10l nawet gazu to chyba sporo za duzo. Moj colt w jezdzie mieszanej pali 6,2l/100km. 1.5 230kkm. Co prawda benzyny ale 6*1,3=8<10 |
_________________ Gaz jest... tani
Mój Galant |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-12-2008, 00:48
|
|
|
brodzky napisał/a: | Stary 10l nawet gazu to chyba sporo za duzo. Moj colt w jezdzie mieszanej pali 6,2l/100km. 1.5 230kkm. Co prawda benzyny ale 6*1,3=8<10 |
Zauważ, że to 1.3. Ten silnik nie jest na wtrysku tylko na gaźniku. Sądząc po roku będzie to gaźnik sterowany elektronicznie. Teraz powiedz jeszcze czy na benzynie wszystko dobrze chodzi??
Miałem kiedyś Colta 1.3, gaźnik sterowany podciśnieniowo. Mi w jeździe po mieście. (na uczelnie mam 10km) palił 10l/100km. Myślę, że powodem był gaźnik do regulacji. W elektronicznie sterowanym nie wiem dokładnie jak jest. |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
|