Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Pajero] opinie na temat Pajero II 2.8
Autor Wiadomość
qbaA6 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 23
Skąd: Siedlce
Wysłany: 09-12-2008, 12:53   

dzis jestem umowiony na ogledziny, wszystko dokladnie obejze. zobaczymy co z tego wyjdzie :wink:
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2008, 14:36   

Berni,

powyżej 100 z napędem na 4 siłą rzeczy będzie głośniej, w końcu most i wał z przodu też pracują :wink:
 
 
Berni 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 368
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-12-2008, 22:59   

Zgadzam się z kolegą Bartkiem w całej rozciągłości - dużo głośniej no ale czasem trzeba- zwłaszcza jak na pasie obok kolega z klubu w eclipsie siedzi a mokro jest więc na czterech chociaż trochę szans zostaje :D
_________________

 
 
 
qbaA6 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 23
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10-12-2008, 16:02   

wczoraj obejzalem auto, jesli chodzi o blacharke to auto ma wspawany lewy prog a niemalowany jest jeden element - dach , lewy przedni slupek caly w szpachli, walnieta szyba (jak twierdzi wlasciel pekla po 3 tygodniach od wymiany, teraz nasuwa sie pytanie, czy uszkodzila sie w skutek nieprawidlowego montazu, czy wina lezy po stronie karoserji ktora miala pare przygod) napedy zapinaja sie bez zgrzytow, ale niepokoi mnie fakt, ze kotrolki blokad wogle nie swieca, przy zalaczeniu blokady tylnego dyferencjalu z mostu wydoywa sie szmer (czy to normalne). plastiki we wnetrzu bardzo halasuja, (czy to rowniez jest powszechne zjawisko). wrazenia z jazdy po twardym bardzo mnie roczarowaly, mam wrazenie ze 80 km/h to maksymalna w miare komfortowa jazda? jesli chodzi o zawieszenie, nic nie stuka, poziom twardosci dziala. nastepna niepokojaca sprawa, to, ze wlascicel nie ma pojecia jaki olej lal poprzedni uzytkownik, a on przez pol roku nie pokwapil sie o wymiane.

pozdrawiam i szukam dalej :)

ps. tu nowy link, bo poprzedni juz wygasl :)

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7248860
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2008, 17:35   

Szmer wydobywający się z tylnej części wozu jest normalny. 8)
Dziwi mnie jednak (możliwe no ale nie koniecznie :wink: ), że przepalona jest żarówka właśnie blokad, bo przecież po mieście na 4HLc chyba nie śmigał :wink:

P.S chodzi o kontrolki między osiowego i tylnego dyfra :?:
 
 
qbaA6 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 23
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10-12-2008, 17:40   

bartek2800 napisał/a:
Szmer wydobywający się z tylnej części wozu jest normalny. 8)
Dziwi mnie jednak (możliwe no ale nie koniecznie :wink: ), że przepalona jest żarówka właśnie blokad, bo przecież po mieście na 4HLc chyba nie śmigał :wink:

P.S chodzi o kontrolki między osiowego i tylnego dyfra :?:


zgadza sie :)
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 10-12-2008, 17:53   

..
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
Ostatnio zmieniony przez jawaldek 10-12-2008, 19:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
qbaA6 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 23
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10-12-2008, 18:03   

a gdzie jest kontrolka reduktora, bo tez nieswiec :/
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2008, 18:06   

Nie ma kontrolki reduktora.Ta występuje w późniejszym modelu.

jawaldek,

jak u ciebie się świeci kontrolka reduktora :?:
 
 
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
Wysłany: 10-12-2008, 18:38   

W moim pajero II przy przebiegu 180 tkm oryginalne tarcze hamulcowe są praktycznie niezauważalnie zużyte. Ledwo wyczuwa się karb paznokciem. Pierwsza wymiana klocków była po 120 tkm. Potem jeszcze dwa razy. Kierownica tak jak u Bartka2800 po 170 tkm przetarła się i jest owinięta izolacją / Rozwiązanie do d.../ Regulowana twardość zawieszenia to spory wydatek przy zakupie nowych amortyzatorów ale można kupić bez regulacji i różnica niewielka. W sumie zawsze jeździłem na najbardziej miękkim. Blokadę tylnego mostu możesz włączyć tylko przy 4Lc i 4LLc. Po przekroczeniu pewnej prędkości sama się wyłączy. W sumie rzadko się jej używa. Sprawdź czy masz regulowane zawieszenie przednich foteli. To jest fajna sprawa w terenie. Włączałem przedni napęd w czasie jazdy, ze sprzęgłem i bez, przy umiarkowanych prędkościach i nic się nie działo. W sumie to przy zmianie każdego napędu nie słychać najmniejszego zgrzytu ! I to jest ważne. Miganie kontrolek nie ma takiego znaczenia jeżeli w końcu przestają bo napęd lub blokady zaskakują w różnych warunkach terenowych z pewnym opóźnieniem. Jeżeli masz jakieś pytania to pisz. Niepokojąca jest trudność z uruchomieniem silnika rano.
Pozdrawiam :lol:

[ Dodano: 10-12-2008, 18:45 ]
Szmer po włączeniu blokady tylnego mostu jest normalny dopóki blokada nie zaskoczy. Potem musi być cichutko.

[ Dodano: 10-12-2008, 18:46 ]
Kontrolki reduktora nie ma nawet w trójce.

[ Dodano: 10-12-2008, 18:49 ]
Trudno mówić o komforcie jazdy jeżeli silnik wyje na 4500 obrotach. W trójce 3,2 DiD jest bajka.
_________________

 
 
qbaA6 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 23
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10-12-2008, 18:55   

jesli chodzi o odpalnie, to usterka juz jest zdiagnozowana, nieszcelnosc w podstawie filtra paliwa. obawiam sie jeszcze stanu blacharskiego. jesli chodzi o komfort to bardziej chodzilo mi o odczuwanie predkosci :)
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 10-12-2008, 19:08   

qbaA6 napisał/a:
nastepna niepokojaca sprawa, to, ze wlascicel nie ma pojecia jaki olej lal poprzedni uzytkownik, a on przez pol roku nie pokwapil sie o wymiane.
To, że nie wymienił oleju przez pół roku chyba jeszcze o niczym nie świadczy, bo przecież mógł nie zrobić tyle kilometrów. No chyba, że go kupił, nie wie czym silnik był zalany, a jemu się nie chciało zmieniać na nowy :doubt:
Ja zawsze po zakupie używanego samochodu zalewałem nowy olej. Zawsze to pewniejsze niż zapewnienia właściciela, że o to dbał ;)
No chyba, że ktoś ma dokumenty potwierdzające taką wymianę. Nie tylko ASO prowadzą książki serwisowe.
Miganie kontrolek to też nie problem, jeżeli w końcu zapalą się jednostajnym światłem. Jak już pisał PiotrC, może to nastąpić po kilku lub kilkunastu metrach w zależności od warunków. Jeżeli jednak stale mrugają to problem, który dla mnie przekreśla taki samochód. Olej mogę zmienić, ale nie mam zamiaru na dzień dobry zabierać się za naprawę/wymianę elementów napędu :doubt:
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
qbaA6 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 23
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10-12-2008, 19:23   

wlasnie jak napisales, nie wie jaki olej i niezmienial od zakupu (1/2 roku). napedy zapina doslownie po pol metra i kontrolki swieca jednostajnym swiatlem. gorzej z tym kotrolkami od blokad, ktore nie swieca nawet na pomaranczowo :doubt:
Ostatnio zmieniony przez qbaA6 10-12-2008, 19:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 10-12-2008, 19:24   

bartek2800 napisał/a:
Nie ma kontrolki reduktora.Ta występuje w późniejszym modelu.

jawaldek,

jak u ciebie się świeci kontrolka reduktora :?:


4HLC centralny mechanizm różnicowy ->>>> który nazwałem w skrócie reduktor.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
qbaA6 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 23
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10-12-2008, 19:25   

jawaldek napisał/a:
bartek2800 napisał/a:
Nie ma kontrolki reduktora.Ta występuje w późniejszym modelu.

jawaldek,

jak u ciebie się świeci kontrolka reduktora :?:


4HLC centralny mechanizm różnicowy ->>>> który nazwałem w skrócie reduktor.


z tego co mi wiadomo to jazda z redutorem jest oznaczona 4LLc :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.