[Pajero] opinie na temat Pajero II 2.8 |
Autor |
Wiadomość |
qbaA6
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 23 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 09-12-2008, 12:53
|
|
|
dzis jestem umowiony na ogledziny, wszystko dokladnie obejze. zobaczymy co z tego wyjdzie |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2008, 14:36
|
|
|
Berni,
powyżej 100 z napędem na 4 siłą rzeczy będzie głośniej, w końcu most i wał z przodu też pracują |
|
|
|
 |
Berni
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-12-2008, 22:59
|
|
|
Zgadzam się z kolegą Bartkiem w całej rozciągłości - dużo głośniej no ale czasem trzeba- zwłaszcza jak na pasie obok kolega z klubu w eclipsie siedzi a mokro jest więc na czterech chociaż trochę szans zostaje |
_________________
 |
|
|
|
 |
qbaA6
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 23 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 10-12-2008, 16:02
|
|
|
wczoraj obejzalem auto, jesli chodzi o blacharke to auto ma wspawany lewy prog a niemalowany jest jeden element - dach , lewy przedni slupek caly w szpachli, walnieta szyba (jak twierdzi wlasciel pekla po 3 tygodniach od wymiany, teraz nasuwa sie pytanie, czy uszkodzila sie w skutek nieprawidlowego montazu, czy wina lezy po stronie karoserji ktora miala pare przygod) napedy zapinaja sie bez zgrzytow, ale niepokoi mnie fakt, ze kotrolki blokad wogle nie swieca, przy zalaczeniu blokady tylnego dyferencjalu z mostu wydoywa sie szmer (czy to normalne). plastiki we wnetrzu bardzo halasuja, (czy to rowniez jest powszechne zjawisko). wrazenia z jazdy po twardym bardzo mnie roczarowaly, mam wrazenie ze 80 km/h to maksymalna w miare komfortowa jazda? jesli chodzi o zawieszenie, nic nie stuka, poziom twardosci dziala. nastepna niepokojaca sprawa, to, ze wlascicel nie ma pojecia jaki olej lal poprzedni uzytkownik, a on przez pol roku nie pokwapil sie o wymiane.
pozdrawiam i szukam dalej
ps. tu nowy link, bo poprzedni juz wygasl
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7248860 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2008, 17:35
|
|
|
Szmer wydobywający się z tylnej części wozu jest normalny.
Dziwi mnie jednak (możliwe no ale nie koniecznie ), że przepalona jest żarówka właśnie blokad, bo przecież po mieście na 4HLc chyba nie śmigał
P.S chodzi o kontrolki między osiowego i tylnego dyfra |
|
|
|
 |
qbaA6
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 23 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 10-12-2008, 17:40
|
|
|
bartek2800 napisał/a: | Szmer wydobywający się z tylnej części wozu jest normalny.
Dziwi mnie jednak (możliwe no ale nie koniecznie ), że przepalona jest żarówka właśnie blokad, bo przecież po mieście na 4HLc chyba nie śmigał
P.S chodzi o kontrolki między osiowego i tylnego dyfra |
zgadza sie |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 10-12-2008, 17:53
|
|
|
.. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
Ostatnio zmieniony przez jawaldek 10-12-2008, 19:17, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
qbaA6
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 23 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 10-12-2008, 18:03
|
|
|
a gdzie jest kontrolka reduktora, bo tez nieswiec :/ |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2008, 18:06
|
|
|
Nie ma kontrolki reduktora.Ta występuje w późniejszym modelu.
jawaldek,
jak u ciebie się świeci kontrolka reduktora |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 10-12-2008, 18:38
|
|
|
W moim pajero II przy przebiegu 180 tkm oryginalne tarcze hamulcowe są praktycznie niezauważalnie zużyte. Ledwo wyczuwa się karb paznokciem. Pierwsza wymiana klocków była po 120 tkm. Potem jeszcze dwa razy. Kierownica tak jak u Bartka2800 po 170 tkm przetarła się i jest owinięta izolacją / Rozwiązanie do d.../ Regulowana twardość zawieszenia to spory wydatek przy zakupie nowych amortyzatorów ale można kupić bez regulacji i różnica niewielka. W sumie zawsze jeździłem na najbardziej miękkim. Blokadę tylnego mostu możesz włączyć tylko przy 4Lc i 4LLc. Po przekroczeniu pewnej prędkości sama się wyłączy. W sumie rzadko się jej używa. Sprawdź czy masz regulowane zawieszenie przednich foteli. To jest fajna sprawa w terenie. Włączałem przedni napęd w czasie jazdy, ze sprzęgłem i bez, przy umiarkowanych prędkościach i nic się nie działo. W sumie to przy zmianie każdego napędu nie słychać najmniejszego zgrzytu ! I to jest ważne. Miganie kontrolek nie ma takiego znaczenia jeżeli w końcu przestają bo napęd lub blokady zaskakują w różnych warunkach terenowych z pewnym opóźnieniem. Jeżeli masz jakieś pytania to pisz. Niepokojąca jest trudność z uruchomieniem silnika rano.
Pozdrawiam
[ Dodano: 10-12-2008, 18:45 ]
Szmer po włączeniu blokady tylnego mostu jest normalny dopóki blokada nie zaskoczy. Potem musi być cichutko.
[ Dodano: 10-12-2008, 18:46 ]
Kontrolki reduktora nie ma nawet w trójce.
[ Dodano: 10-12-2008, 18:49 ]
Trudno mówić o komforcie jazdy jeżeli silnik wyje na 4500 obrotach. W trójce 3,2 DiD jest bajka. |
_________________
 |
|
|
|
 |
qbaA6
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 23 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 10-12-2008, 18:55
|
|
|
jesli chodzi o odpalnie, to usterka juz jest zdiagnozowana, nieszcelnosc w podstawie filtra paliwa. obawiam sie jeszcze stanu blacharskiego. jesli chodzi o komfort to bardziej chodzilo mi o odczuwanie predkosci |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-12-2008, 19:08
|
|
|
qbaA6 napisał/a: | nastepna niepokojaca sprawa, to, ze wlascicel nie ma pojecia jaki olej lal poprzedni uzytkownik, a on przez pol roku nie pokwapil sie o wymiane.
| To, że nie wymienił oleju przez pół roku chyba jeszcze o niczym nie świadczy, bo przecież mógł nie zrobić tyle kilometrów. No chyba, że go kupił, nie wie czym silnik był zalany, a jemu się nie chciało zmieniać na nowy
Ja zawsze po zakupie używanego samochodu zalewałem nowy olej. Zawsze to pewniejsze niż zapewnienia właściciela, że o to dbał
No chyba, że ktoś ma dokumenty potwierdzające taką wymianę. Nie tylko ASO prowadzą książki serwisowe.
Miganie kontrolek to też nie problem, jeżeli w końcu zapalą się jednostajnym światłem. Jak już pisał PiotrC, może to nastąpić po kilku lub kilkunastu metrach w zależności od warunków. Jeżeli jednak stale mrugają to problem, który dla mnie przekreśla taki samochód. Olej mogę zmienić, ale nie mam zamiaru na dzień dobry zabierać się za naprawę/wymianę elementów napędu |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
qbaA6
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 23 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 10-12-2008, 19:23
|
|
|
wlasnie jak napisales, nie wie jaki olej i niezmienial od zakupu (1/2 roku). napedy zapina doslownie po pol metra i kontrolki swieca jednostajnym swiatlem. gorzej z tym kotrolkami od blokad, ktore nie swieca nawet na pomaranczowo |
Ostatnio zmieniony przez qbaA6 10-12-2008, 19:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 10-12-2008, 19:24
|
|
|
bartek2800 napisał/a: | Nie ma kontrolki reduktora.Ta występuje w późniejszym modelu.
jawaldek,
jak u ciebie się świeci kontrolka reduktora |
4HLC centralny mechanizm różnicowy ->>>> który nazwałem w skrócie reduktor. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
qbaA6
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 23 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 10-12-2008, 19:25
|
|
|
jawaldek napisał/a: | bartek2800 napisał/a: | Nie ma kontrolki reduktora.Ta występuje w późniejszym modelu.
jawaldek,
jak u ciebie się świeci kontrolka reduktora |
4HLC centralny mechanizm różnicowy ->>>> który nazwałem w skrócie reduktor. |
z tego co mi wiadomo to jazda z redutorem jest oznaczona 4LLc |
|
|
|
 |
|