Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Chooper
27-09-2006, 06:20
wyłcznik świateł cofania
Autor Wiadomość
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-12-2008, 09:41   

Tomashi napisał/a:
Podpinam się pod temat, bo mam problem:

I co, po kłopocie?
damiano napisał/a:
W poniższym temacie Grześku opisuje co i jak.

Mam nadzieję że opis pomógł.
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
damiano
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2008, 20:23   

Grześku napisał/a:

damiano napisał/a:
W poniższym temacie Grześku opisuje co i jak.

Mam nadzieję że opis pomógł.

jeśli o mnie chodzi to opis pomógł, bo wiedziałem mniej więcej gdzie szukać :wink: W GDI jest łatwiejszy dostęp do wyłącznika, nie trzeba za wiele kombinować - widać go po otwarciu maski :wink: Ale jeszcze raz dzięki!
 
 
chmielu115 
Forumowicz

Auto: vw. passat b5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 104
Skąd: DZG (ZGORZELEC)
Wysłany: 06-01-2009, 19:31   

Witam wszystkich.To i ja się podepnę , szukam na forum ale nie mogę nigdzie znależc i proszę o pomoc.Ile wchodzi oleju do skrzyni 1,6 73kw manual i gdzie jest korek do wlewania tegoż oleju DZIĘKUJE.
 
 
Tomashi 
Forumowicz


Auto: Cari DI-D 102 KM '01 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 391
Skąd: R.Śl.
Wysłany: 06-01-2009, 20:37   

...niestety @Grześku, dzisiaj padło na amen :?
Weekend ma być cielejszy, wiec z kolegą spróbujemy -
może tylko jest zanieczyszczony? Twoja instrukcja wydrukowana.
Ciekawostka: na ciepłym silniku czujnik zaskakuje.

PS. czy do podparcia silnika trzeba ściągnąć osłonę (dolną) motoru?
_________________
*** porzuciłem Niemca dla euro-Japończyka :D ***
...i wróciłem znów do Niemca ;)
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-01-2009, 22:24   

Tomashi napisał/a:
PS. czy do podparcia silnika trzeba ściągnąć osłonę (dolną) motoru?


1. w osi samochodu masz wystający przez osłonę element silnika (chyba osłona miski)- możesz spróbować go wykorzystać
2. ja dla swojego i samochodu bezpieczeństwa zdjąłem osłonę, to tylko 5 min pracy więcej.
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
Tomashi 
Forumowicz


Auto: Cari DI-D 102 KM '01 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 391
Skąd: R.Śl.
Wysłany: 10-01-2009, 23:14   

Witam,

no więc jestem po oględzinach i mam parę uwag Grześku do Twojego "schematu" naprawy:
- nie ma żadnych wkrętów na spodzie komory filtra powietrza, jest on przykręcony 2 wkrętami z zewnątrz, dodatkowo z jednej strony wciśnięty bolcem w gumę.
- po wyjęciu komory filtra, koniecznie trzeba poluzować śrubę mocującą poduszkę (gumę) łapy silnika. Bez tego, przy odchyleniu gumę można "przekręcić" aż do zerwania.
- do odkręcenia jednej ze śrub łapy (tej w głębi) oraz samego wyłącznika, trzeba użyć naprawdę dłuuuuugiej przedłużki, bo miejsca mało. Śruba była fest zapieczona, trza mieć trochę "pary" no i DOBRE narzędzia.
Masz rację, że trzeba bardzo solidnie i PEWNIE podeprzeć silnik (nam się usunął 1 cm. i musieliśmy się nieźle napocić, żeby dobrze nakierunkować śruby..)
Oczywiście wielki dzięki za opis, bez tego ani rusz :wink:

Wyjąłem czujnik i na sucho działał (po wciśnięciu wsteczny świecił), ale nie zawsze - czyli coś tam w środku jest zwalone. :(

I teraz UWAGA: na Allegro znalazłem TAKI czujnik, ale w żadnym wypadku nie będzie pasował do DI-D'a! Ten, który ja mam wygląda mniej więcej TAK
Sprawdziłem w sklepie i dopasowałem wyłącznik z Volvo s60 . Cena ok. 38 zł.
Tak więc czeka mnie jeszcze raz "dokopywanie"się do włącznika, ale przynajmniej wiem, że to na pewno to. Przy okazji zauważyłem jakiś wyciek oleju z tyłu pod pokrywą silnika, trzeba się temu przyjrzeć. Ciekawe skąd... :|

ufff, to tyle :rolleyes:
_________________
*** porzuciłem Niemca dla euro-Japończyka :D ***
...i wróciłem znów do Niemca ;)
Ostatnio zmieniony przez Tomashi 14-01-2009, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-01-2009, 08:23   

Cieszę się że mogłem pomóc :)
Tomashi napisał/a:
no więc jestem po oględzinach i mam parę uwag Grześku do Twojego "schematu" naprawy

biję się w pierś chudą za drobne błędy
Tomashi napisał/a:
Oczywiście wielki dzięki za opis, bez tego ani rusz

nie ma za co :)
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
Tomashi 
Forumowicz


Auto: Cari DI-D 102 KM '01 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 391
Skąd: R.Śl.
Wysłany: 14-01-2009, 22:03   

No, wyłącznik wymieniony, działa :biggrin:
Chętnie bym dał "pomógł", ale nie ma jak hehe
Poniżej oznaczenia wyłącznika, jaki znajduje się w DiDach (sorki za foto -komóra):


Jeszcze raz dzięki Grześku.
Przy okazji - zerknij na mój wątek o wycieku oleju, może pomożesz.
_________________
*** porzuciłem Niemca dla euro-Japończyka :D ***
...i wróciłem znów do Niemca ;)
Ostatnio zmieniony przez Tomashi 16-01-2009, 09:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-01-2009, 08:43   

Tomashi napisał/a:
Jeszcze raz dzięki Grześku.

:) oj - postawisz beczkowóz piwa na zlocie i będziemy kwita :mrgreen:
Tomashi napisał/a:
Przy okazji - zerknij na mój wątek

mówisz i masz 8)
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
XQuant 
Nowy Forumowicz

Auto: Shogun Warrior 3.2 DI-D 2003
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 18
Skąd: Londyn
Wysłany: 25-06-2009, 14:29   

Pepino, Witam... Admin odesłał mnie do tego postu... Tam piszesz, że wiesz gdzie jest czujnik świateł cofania w DID 2001r... może byś pomógł go zlokalizować... bardzo proszę... Dzięki wielkie.
:roll:
 
 
b@rto 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 63
Skąd: Hołowczyce
Wysłany: 04-02-2019, 18:50   

Pozwolę sobie skorzystać z tematu - czy jeśli światła cofania czasami się zaświecają (wystarczy poruszać drążkiem zmiany biegów i jest takie miejsce, że "łapnie") ale z reguły nie łapie to wina tego samego czujnika o jakim tutaj było pisane?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.