 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Chooper 27-09-2006, 06:20 |
wyłcznik świateł cofania |
Autor |
Wiadomość |
Grześku
Mitsumaniak groźny oboźny

Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 2722 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 30-12-2008, 09:41
|
|
|
Tomashi napisał/a: | Podpinam się pod temat, bo mam problem: |
I co, po kłopocie?
damiano napisał/a: | W poniższym temacie Grześku opisuje co i jak. |
Mam nadzieję że opis pomógł. |
_________________ "nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin
strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia |
|
|
|
 |
damiano [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2008, 20:23
|
|
|
Grześku napisał/a: |
damiano napisał/a: | W poniższym temacie Grześku opisuje co i jak. |
Mam nadzieję że opis pomógł. |
jeśli o mnie chodzi to opis pomógł, bo wiedziałem mniej więcej gdzie szukać W GDI jest łatwiejszy dostęp do wyłącznika, nie trzeba za wiele kombinować - widać go po otwarciu maski Ale jeszcze raz dzięki! |
|
|
|
 |
chmielu115
Forumowicz
Auto: vw. passat b5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 104 Skąd: DZG (ZGORZELEC)
|
Wysłany: 06-01-2009, 19:31
|
|
|
Witam wszystkich.To i ja się podepnę , szukam na forum ale nie mogę nigdzie znależc i proszę o pomoc.Ile wchodzi oleju do skrzyni 1,6 73kw manual i gdzie jest korek do wlewania tegoż oleju DZIĘKUJE. |
|
|
|
 |
Tomashi
Forumowicz

Auto: Cari DI-D 102 KM '01 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 391 Skąd: R.Śl.
|
Wysłany: 06-01-2009, 20:37
|
|
|
...niestety @Grześku, dzisiaj padło na amen
Weekend ma być cielejszy, wiec z kolegą spróbujemy -
może tylko jest zanieczyszczony? Twoja instrukcja wydrukowana.
Ciekawostka: na ciepłym silniku czujnik zaskakuje.
PS. czy do podparcia silnika trzeba ściągnąć osłonę (dolną) motoru? |
_________________ *** porzuciłem Niemca dla euro-Japończyka ***
...i wróciłem znów do Niemca |
|
|
|
 |
Grześku
Mitsumaniak groźny oboźny

Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 2722 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 06-01-2009, 22:24
|
|
|
Tomashi napisał/a: | PS. czy do podparcia silnika trzeba ściągnąć osłonę (dolną) motoru? |
1. w osi samochodu masz wystający przez osłonę element silnika (chyba osłona miski)- możesz spróbować go wykorzystać
2. ja dla swojego i samochodu bezpieczeństwa zdjąłem osłonę, to tylko 5 min pracy więcej. |
_________________ "nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin
strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia |
|
|
|
 |
Tomashi
Forumowicz

Auto: Cari DI-D 102 KM '01 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 391 Skąd: R.Śl.
|
Wysłany: 10-01-2009, 23:14
|
|
|
Witam,
no więc jestem po oględzinach i mam parę uwag Grześku do Twojego "schematu" naprawy:
- nie ma żadnych wkrętów na spodzie komory filtra powietrza, jest on przykręcony 2 wkrętami z zewnątrz, dodatkowo z jednej strony wciśnięty bolcem w gumę.
- po wyjęciu komory filtra, koniecznie trzeba poluzować śrubę mocującą poduszkę (gumę) łapy silnika. Bez tego, przy odchyleniu gumę można "przekręcić" aż do zerwania.
- do odkręcenia jednej ze śrub łapy (tej w głębi) oraz samego wyłącznika, trzeba użyć naprawdę dłuuuuugiej przedłużki, bo miejsca mało. Śruba była fest zapieczona, trza mieć trochę "pary" no i DOBRE narzędzia.
Masz rację, że trzeba bardzo solidnie i PEWNIE podeprzeć silnik (nam się usunął 1 cm. i musieliśmy się nieźle napocić, żeby dobrze nakierunkować śruby..)
Oczywiście wielki dzięki za opis, bez tego ani rusz
Wyjąłem czujnik i na sucho działał (po wciśnięciu wsteczny świecił), ale nie zawsze - czyli coś tam w środku jest zwalone.
I teraz UWAGA: na Allegro znalazłem TAKI czujnik, ale w żadnym wypadku nie będzie pasował do DI-D'a! Ten, który ja mam wygląda mniej więcej TAK
Sprawdziłem w sklepie i dopasowałem wyłącznik z Volvo s60 . Cena ok. 38 zł.
Tak więc czeka mnie jeszcze raz "dokopywanie"się do włącznika, ale przynajmniej wiem, że to na pewno to. Przy okazji zauważyłem jakiś wyciek oleju z tyłu pod pokrywą silnika, trzeba się temu przyjrzeć. Ciekawe skąd...
ufff, to tyle |
_________________ *** porzuciłem Niemca dla euro-Japończyka ***
...i wróciłem znów do Niemca |
Ostatnio zmieniony przez Tomashi 14-01-2009, 21:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Grześku
Mitsumaniak groźny oboźny

Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 2722 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-01-2009, 08:23
|
|
|
Cieszę się że mogłem pomóc Tomashi napisał/a: | no więc jestem po oględzinach i mam parę uwag Grześku do Twojego "schematu" naprawy |
biję się w pierś chudą za drobne błędy Tomashi napisał/a: | Oczywiście wielki dzięki za opis, bez tego ani rusz |
nie ma za co |
_________________ "nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin
strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia |
|
|
|
 |
Tomashi
Forumowicz

Auto: Cari DI-D 102 KM '01 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 391 Skąd: R.Śl.
|
Wysłany: 14-01-2009, 22:03
|
|
|
No, wyłącznik wymieniony, działa
Chętnie bym dał "pomógł", ale nie ma jak hehe
Poniżej oznaczenia wyłącznika, jaki znajduje się w DiDach (sorki za foto -komóra):
Jeszcze raz dzięki Grześku.
Przy okazji - zerknij na mój wątek o wycieku oleju, może pomożesz. |
_________________ *** porzuciłem Niemca dla euro-Japończyka ***
...i wróciłem znów do Niemca |
Ostatnio zmieniony przez Tomashi 16-01-2009, 09:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Grześku
Mitsumaniak groźny oboźny

Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 2722 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-01-2009, 08:43
|
|
|
Tomashi napisał/a: | Jeszcze raz dzięki Grześku. |
oj - postawisz beczkowóz piwa na zlocie i będziemy kwita
Tomashi napisał/a: | Przy okazji - zerknij na mój wątek |
mówisz i masz |
_________________ "nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin
strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia |
|
|
|
 |
XQuant
Nowy Forumowicz
Auto: Shogun Warrior 3.2 DI-D 2003
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 18 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 25-06-2009, 14:29
|
|
|
Pepino, Witam... Admin odesłał mnie do tego postu... Tam piszesz, że wiesz gdzie jest czujnik świateł cofania w DID 2001r... może byś pomógł go zlokalizować... bardzo proszę... Dzięki wielkie.
|
|
|
|
 |
b@rto
Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Mar 2016 Posty: 63 Skąd: Hołowczyce
|
Wysłany: 04-02-2019, 18:50
|
|
|
Pozwolę sobie skorzystać z tematu - czy jeśli światła cofania czasami się zaświecają (wystarczy poruszać drążkiem zmiany biegów i jest takie miejsce, że "łapnie") ale z reguły nie łapie to wina tego samego czujnika o jakim tutaj było pisane? |
|
|
|
 |
|
|